Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 04 Aug 2020, 01:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Sesongen 2020
InnleggSkrevet: 15 Jun 2020, 21:44 
Avlogget

Med mindre alt senere avbrytes av smitteoppblussing, så er det altså grunn til å opprette en tråd med navnet "Sesongen 2020."

Spillerstallen er uten Jakob Glesnes. En erfaren midtstopper, Niklas Gunnarson, er hentet inn. Den har nå utelukkende våre unge keepere. Så er det kommet til umge spillere i ulike lagdeler med en profil som kler Strømsgodsets tilbakevending til strategiplan. Det er spillere som vil være typeriktige i forhold til hvordan laget er ment å spille.

Utvikling av klubbbens nye organisasjonsmodell er forsinket av sen sluttavtale med klubbens tidligere eiere, samt trolig av Korona-pandemiens mangesidige uvisshet,

Henrik Pedersen har fått arbeide en lengre periode med spillerne, befridd fra den nådeløse bunnstridens press. Et spørsmål kan være om det primært er enda større fysisk kapasitet, forsterket mental evne og mot eller økt taktisk forståelse til å iverksette en kampstrategi som det videreutviklede laget vil ha vokst via. Sikkert en kombinasjon. Men forhåpentligvis også noen flere konstruktive elementer ovenpå grunnspillet, håper jeg. Blir vårt lag i stand til å holde litt på ballen og ikke alltid gå for de raske avslutningene, dvs til å styre kampperioder også med ballbesittelse?

Forventninger til sesongen? Vet ikke. Som utgangspunkt samme plassiffer som forrige sesong, men uten noen gang å ha tatt del i bunnstriden, der den brenner som mest. Mitt håp er en sesong som med hensyn til plassiffer vil være litt "kjedelig", men der vi istedet vil leve med i den enkelte kamp, uten hele tiden å måtte skjele til tabell. Samt å se noen talenter begynne å gjøre seg gjeldende i A-lagssammenheng..

Jeg forestiller meg et lag som vil kunne matche svært mange motstandere, I disse kampene vil det være vår og motstanders uttelling som vil avgjøre hvor poengene går. Så vil det være enkelte kamper hvor motstander er så god for dagen at vårt lag vil bli resultatmesig og kanskje også spillemessig utklasset, Imidlertid det vil være til lærdom for et lag og en spillergruppe som vil vokse på å komme forbi enkelte baksmeller.

Det blir en sesong til å glede seg over å være underveis i!

For egen del må jeg innstille meg på det jeg mentalt ikke klarer elllers: å se kampene på TV.

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne: Re: Sesongen 2020
InnleggSkrevet: 30 Jun 2020, 21:12 
Avlogget

Svært oppløftende med Jack Ipalibo på treårskontrakt og med låneavtale for Duplexe Tchamba forlenget med ett år!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: