Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 00:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Styret i Strømsgodset
InnleggSkrevet: 05 Mar 2005, 13:31 
Avlogget

Lenge siden sist forresten... Mye tragisk har skjedd siden jeg sist var her, noe som ikke kun kan være spillerne sin feil...

Litt merkverdig at nesten alle spillerne som forsvinner fra klubben klager på styret. JEG har ikke så mye for det styret fordi de sparker og ansetter like ofte som de skifter sokkene sine. Hvis de fortsetter sånn etter denne sesongen så forundrer det meg ikke i det hele tatt!

Jeg mener at vi har et veldig uprofft styre! Og ikke tro jeg skriver dette bare fordi RH sier det, men det er utrolig mange som sier det og ser man godt nok på hva styret gjør/har gjort så ser man at det ikke er noe som tyder på noe toppklubb-styre!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Mar 2005, 16:04 
Avlogget

Enig! Liker veldig godt å dra frem høsten 2003 som et eksempel på styrets kompetanse. Det var på nære nippet hele klubben var historie pga økonomisk rot!

Men det er heller ikke et godt tegn at store deler av spillerne forsvinner og blir erstattet av nye - nesten hvert år. Kim Larsen var blant toppscorerne i fjorårets 1. divisjon. Likevel ble han nærmest skviset ut av en for dårlig kontrakt, det samme med Vegard Dokken. Og Unionens yndling, Hansi fikk merkverdig nok sparken i 2003, etter Vidar Davidsens ønske. Han pumpet inn 3 mål under Sandefjord-Godset-kampen i fjor høst!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Mar 2005, 22:19 
Avlogget

Det beste er å sitte i sofakroken og smelle ut av seg meninger om alt og ingenting. Ikke noe problem å ha meninger når du aldri trenger å stå til ansvar for dem. Litt fotballens Carl I Hagen. Styret bruker fritiden sin og litt til uten å sitte igjen med annet enn gleden over å ha blitt skjelt ut. Det å ta ansvar krever baller det er det få som har her.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 00:07 
Avlogget

Ja, nettopp! Det er JOBBEN dems... Se litt på styret da. Jeg mener det er litt vel brukt opp nå!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 01:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Er ikke dette bare en gjeng "old boys" fra Drafn da? Terje Gundersen, Jon Røgeberg, Ståle Brandsrud, Dag Vidar Kristoffersen.. Alle er gamle lagkamerater såvidt jeg vet..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 02:26 
Avlogget

jeg har faktisk full tillitt til styret i klubben. jeg tror klubbens ledelse er kompetent til å lede den på en tilfredsstillende måte. en sak om en misfornøyd spiller med midreverdighetskomplekser pga sin storebror får meg ikke til å bytte mening.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 05:05 
Avlogget

chäfen skrev:
Er ikke dette bare en gjeng "old boys" fra Drafn da? Terje Gundersen, Jon Røgeberg, Ståle Brandsrud, Dag Vidar Kristoffersen.. Alle er gamle lagkamerater såvidt jeg vet..

Du aner ikke hvor nærme sannheten du er du ...........

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 13:45 
Avlogget

Vi snakker om en klubb som satser på profesjonell drift og holde et høyt nivå hva både business og fotball angår. Et styre som drives etter dugnadsprinsipp er ok, men det må stilles krav til styret for det. Dette er ikke en vernet bedrift som kan ture frem og holde på som de vil. Dette er ikke lek, dette er blodig alvor. Alt som tas av beslutninger inni der får konsekvenser i negativ eller positiv retning. De har makt nok til å velte hele Strømsgodset IF i grøfta om de vil det. Gjøres det feil må de tåle kritikk som alle andre.

Og det er ikke lojalt å sitte å se på alt styret foretar seg uten å si en dritt. Bare mumle stille for seg selv, jaja, de vet sikkert best. Det er bare naivt, for styret vet ikke alltid best selv om man gjerne ønsker det. De gjør hele tiden feil , og det gjør alle styrer.

Pleier vi ikke å si ifra når en av våre spillere driter seg ut på banen, kan vi ikke da si ifra når styret driter seg ut?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Mar 2005, 15:02 
Avlogget

Styret må tåle litt kritkk etter den elendige jobben de har gjort de siste åra, mange håpløse vurderinger har ført klubben mange steg bakover...og på toppen av det hele snakker de å være oppe i eliten i løpet av 2 år....jøss da, men den spissrekka vi har nå er det selvfølgelig intet problem..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mar 2005, 00:59 
Avlogget

Godsetgoal skrev:
Styret må tåle litt kritkk etter den elendige jobben de har gjort de siste åra, mange håpløse vurderinger har ført klubben mange steg bakover...og på toppen av det hele snakker de å være oppe i eliten i løpet av 2 år....jøss da, men den spissrekka vi har nå er det selvfølgelig intet problem..

Er enig i att styret ikke alltid har gjort en bra nok jobb.
Er akkurat som de ikke forstår att man må gjøre det bra sporslig for at en klubb skal gå bra økonomisk.
Tenk foreksempel den gangen da de kunne hentet Håvard Flo til klubben men han blei for dyr sa styret, det er dyrere og gjøre det dårlig enn og hente litt gode spillere som krever litt lønn, kanskje hadde vi ikke rykket ned det året om vi hadde signert han?
Men sikkert hadde vert at vi hadde hatt en spiller med god pr verdi som trekker til seg større intresse.
Nå er det på tide at styret satser litt , de må bestemme seg for hvor godset skal befinne seg, om de fortsetter og gjøre som de siste åra vil godset aldrig bli mere en et middels 1div lag uten stor intresse fra publikum.
Husker dere en gang for leeenge siden i 97 98 da var det morro på marienlyst med fulle hus og stor intresse fra media og pubblikum , jeg vil gjerne oppleve slike dager igjen så nå må tendensen snus og pilen pekes oppover mot tippeligaen .
Kjære styre i strømsgodset kan dere nå begynne og sattse på opprykk igjen, hent noen flere gode spillere og vi vil få oppleve disse gode dagene igjen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mar 2005, 07:02 
Avlogget

runz skrev:
Godsetgoal skrev:

Er enig i att styret ikke alltid har gjort en bra nok jobb.
Er akkurat som de ikke forstår att man må gjøre det bra sporslig for at en klubb skal gå bra økonomisk.
Tenk foreksempel den gangen da de kunne hentet Håvard Flo til klubben men han blei for dyr sa styret, det er dyrere og gjøre det dårlig enn og hente litt gode spillere som krever litt lønn, kanskje hadde vi ikke rykket ned det året om vi hadde signert han?
Men sikkert hadde vert at vi hadde hatt en spiller med god pr verdi som trekker til seg større intresse.
Nå er det på tide at styret satser litt , de må bestemme seg for hvor godset skal befinne seg, om de fortsetter og gjøre som de siste åra vil godset aldrig bli mere en et middels 1div lag uten stor intresse fra publikum.
Husker dere en gang for leeenge siden i 97 98 da var det morro på marienlyst med fulle hus og stor intresse fra media og pubblikum , jeg vil gjerne oppleve slike dager igjen så nå må tendensen snus og pilen pekes oppover mot tippeligaen .
Kjære styre i strømsgodset kan dere nå begynne og sattse på opprykk igjen, hent noen flere gode spillere og vi vil få oppleve disse gode dagene igjen.

Ja, det høres gøy ut!
Dette har jeg egentlig aldri opplevd, men fikk med meg en liten snutt av glamouren siste året i Tippeligaen; år 2001

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mar 2005, 07:17 
Avlogget

Herregud

Styret i 98 brente av 30 mill!!!! De satt også styrene i de neste åra i et dårlig lys fordi de inngikk avtaler med spillerne som var svindyrt. Jeg skulle også ønske at vi kunne hente inn spillere som gjorde at laget fighta om opprykk. MEN har du ti kroner og godteriene koster tjue, ja da får du dem ikke. En kan ikke bare leke at man har penger inngå dyre avtaler og ture frem. Den tida er over!! Om ikke godset har en ordnet økonomi vil ikke forbundet tillate oss spill!!! En kan ikke påstå at styret er innkompetent fordi de ikke vil bruke penger de ikke har!! Dessuten hvor har du det i fra at alle spillerne som forlater oss klager på styret?? At noen gjør det er naturlig, de er skuffa og sier noe dumt. At styert gjør feil er hevet over tvil men å kalle dem inkompetente er direkte feil og kunnskapsløst!!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mar 2005, 10:25 
Avlogget

John Arnesen skrev:
Herregud

Styret i 98 brente av 30 mill!!!! De satt også styrene i de neste åra i et dårlig lys fordi de inngikk avtaler med spillerne som var svindyrt

Jeg er helt enig i at styret den gang holdt på og felle hele klubben med litt vel optimistisk satsinng jappe tiden i Norsk fodtball er over og man kan selvfølgerlig ikke bruke mer penger enn man har.

Men en ting er sikkert skal Godset noen gang tjene penger må de lykkes sportslig og det gjør de ikke nå, det er da tribunene blir fulle og sponsorinntektne øker.
Det er bedre og bruke 2-3 millioner ekstra på spillere og gjøre det bra en og spare disse og gjøre det dårlig da har de med 100% gått underskudd igjen, Skal man satse på opprykk må man ha spillere som er gode nok og en stall som er bred nok.
Det er Intressen til publikum en fodtball klubb lever av jo flere folk som kommer og jo flere ganger Godset blir vist på tv jo mer øker inntresen fra sponnsorenes side.
Det er med andre ord kun en vei til overskudd i år sportslig sukkses.
Fortsetter Godset på den stien de har vert på de sisste åra med 1000 tilskuere og 0 TV kamper da kan vi begynne og snakke om og spare seg til fant.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mar 2005, 12:02 
Avlogget
Brukerens avatar

runz skrev:
Det er med andre ord kun en vei til overskudd i år sportslig sukkses.
Fortsetter Godset på den stien de har vert på de sisste åra med 1000 tilskuere og 0 TV kamper da kan vi begynne og snakke om og spare seg til fant.

:o Hør hør!

Jeg har forståelse for at styret sliter med at Godset knapt nok har penger, men å kvitte seg med publikumsfavorittene og toppscorerne, er å skyte seg selv i beinet. Nå vet ikke jeg hva hverken Hansi, Vegard eller Kim ønsket i en ny kontrakt, men storforlangende kan de vel ikke ha vært.

Hvor festlig er det forresten for nye, potensielle supportere å se på et lag som trekker mellom 800 - 1200 tilskuere og vipper mellom en 6 og en 9 plass på tabellen.........i 1. divisjon?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Mar 2005, 23:29 
Avlogget

Vel vær forberedt det er slik det blir. Alternativet kunne vært å hente inn 5-6 spillere lønne de godt og betale mye i overgang. Da hadde kemneren vært på SIF huset før vi hadde sett sesong slutt. Den største skandalen i norsk fotball ever er et faktum og Strømsgodset starter sesongen 2006 i 4. div!!!
Takke meg til en plass fra 6- 10!!

Styret har inegen seddelpresse!!!!!!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet