Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 12:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jacobsens nettmøte
InnleggSkrevet: 16 Mar 2005, 16:53 
Avlogget

Jeg synes at flere av svarene til Jacobsen ga en del litt uklare og diffuse svar. Det som var bra var at saker som den om Hagen ikke blir uttalt av andre enn evt.styret.

Andre synspunkter på nettmøtet?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Mar 2005, 17:44 
Avlogget

Jeg føler jeg fikk mer svar på ting enn jeg noensinne gjorde når Davidsen sto ved roret. Veldig bra nettmøte.

Føler meg trygg på at Jacobsen er minst like kompetent til å lede laget vårt som den tidligere treneren.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Mar 2005, 19:09 
Avlogget
Brukerens avatar

SYTE SYTE SYTE SYTE ! ! ! ! ! :evil:

Faen,hva er det du virkelig forlanger??Jacobsen svarer på alt han blir spurt om,ang Hagen saken forteller han rett ut at det ikke var hans ansvarsområde men styret sitt,og han tilbyr til og med de som har mer kompliserte spørsmål å ta turen til Sif-huset for en prat over en kaffekopp!
Hva faen mer er det å forlange?Er så MØKKLEI av alle syterne her.
Støtter Factory Boyz sitt innlegg fullt ut over her.

Og husk at ikke er lett å svare utfyllende hvis DT skal få presentert så mange spørsmål.Da måtte de heller lage en repotasje der Jacobsen får svare på 3-4 spørsmål mer utdypende.

Ønsker forresten ALLE godsetfans en FLOTT sesong,og spesielt min gamle skolekamerat Ousman lykke til,nå som han endelig er HJEMME igjen!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Mar 2005, 19:53 
Avlogget

Jeg syntes faktisk at jeg fikk et visst økt innblikk. Så honnør til AJ for klarhet. Til og med mottok jeg langt på vei et svar på et spørsmål jeg unnlot å sende, bl.a fordi det sikkert hadde vært for langt i en tabloid sammenheng:

Nobody lot være å skrive, men her skrev:
Du annonserer at Strømsgodset skal stå for gjennombruddshissig fotball. Det kan jo virkeliggjøres på flere måter.

Det sto også Dag Vidar Kristoffersen for som tidligere SIF-trener. Men det gjennomførte han på en noe annerledes måte enn det Egil Drillo Olsen gjorde for landslaget. Bl.a (hevder jeg) var DVKr for Strømsgodset mer enn landslaget (Drillo's landslag) tidlig opptatt av spill langs kantene, i tilfelle mer på linje med det Semb først senere innførte. Imidlertid, til forskjell fra begge, var DVKr meget offensivt satsende med hyppige angrep (og en viss tilhørende defensiv risiko). Det var enten fordi hans ulike lag iallfall i tidsperioder hadde sine fremste spillere på spissplasser, eller (jeg vet ikke, men det tror jeg) fordi det var DVKr's oppfatning da av hvordan fotball burde spilles.Til forskjell var Drillo på den tiden meget sikkerhetsorientert. Defensiv sikkerhet så ut til å ha sterk forrang. Gjennombruddshissige angrep var noe man nettopp derigjennom ville få anledning til en gang i blant. Fortrinnsvis gjennom at flere spillere beveget seg framover med ballen i sikre pasningsutvekslinger og etablerte overtallighet (av egne spillere) foran motstanders mål mens derimot den lange Flo-pasningen istedet var innrettet på at landslaget skulle unnlate å blotte seg. Var slik sett (altså Flo-pasningen) et offensivt virkemiddel med primært et defensivt siktepunkt, som Drillo vel har sagt. (Hva Drillo vil foreta i FFK, vil vise om det blir det samme, eller om han har fornyet seg på noen måte.)

Spørsmålet, forutsatt at du godtar beskrivelsen så langt som det er mulig for deg å kjenne den, du som til dels har vært annetsteds: Jeg har inntrykk av at du i stor grad ønsker pasningsutvekslinger lagt til flankene. Hvordan vil du imidlertid plassere deg som trener i forhold til Drillo's og DVKr's vektlegging mellom defensiv sikkerhet og offensiv satsing? ("Dine" formasjonstall 4-4-2 mot DVKr's den gang 4-3-3 forteller antagelig langt fra hele historien om det og slett ikke den viktigste delen av historien.) Og : I hvilken grad er ditt svar betinget av hvilke spillertyper du har til rådighet, og i hvilken grad er det din prinsippielle oppfatning?

Men det ble indirekte delvis besvart : SITAT

Innsendt av: kjell wendelborg
Hva blir forskjellen i spillestil fra ifjor ?

Vi kommer til å spille hurtigere i banens lengderetning, samt variere presshøyden mer. Vi kommer i store perioder til å ligge i lav 8'blokk. To tette ledd. Dette gir gode betingelser for offensive overganger.

Vi ønsker i stor grad å kontre via midtbanen, da vi har mange gode ballspillere i midtbaneleddet.

Sidebackene blir også viktige i den offensive delen av spillet vårt.

SITAT SLUTT

Jeg bør trolig presisere at der jeg i spørsmålet snakket om pasningsutvekslinger langs kantene, var det særlig med tanke på situasjoner, der motstander er i relativt ordnede formasjoner, samt der sammenbruddssituasjonene for motstanders ballbesittelse ikke etterlater dem så sårbare.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Mar 2005, 23:48 
Avlogget

Synes han svarte fint jeg. Jeg var veldig skeptisk når AJ ble ansatt, men jeg har fått et veldig godt inntrykk av han etterpå. Snakker med supportere på kamper og virker som en vinner! Dette blir bra. :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 01:23 
Avlogget

Også fikk jeg vite at han var tidligere modell!

Hvis det er det som må til for å trekke publikum, så er det bare å kjøre på!

Kan jo ikke nekte for at det er positivt å bli forbundet med en kjekkas som flimrer over skjermen og reklamerer for shampoo! Det er jo bedre PR, enn å ha en trener som kommenterer fotball for TV3, for det ga Godset ingenting ekstra.

Regner med at AJ også har andre kvalifikasjoner relatert til fotball, men modell er intet minus! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Og dagens sponsor er... WELLA!"

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 13:55 
Avlogget

Hmm... Det er ikke meninga å syte. Bare sier det jeg mener. Dessuten veit jeg ikke hvem av deg og meg som syter mest under dette temaet, Jack the ripper...
Det må gå an å ytre sine synspunkter, og ikke bare late som at alt skal bli rosenrødt med en gang det kommer en ny trener. Jeg skreiv dessuten også at det var bra at Jacobsen sa at styret får uttale seg om Hagen-saken.
Uansett: Jeg gleder meg til sesongstart, og ønsker Jacobsen og gutta lykke til. :D
LEVE GODSET

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 17:35 
Avlogget

jonny skrev:
.................
Det må gå an å ytre sine synspunkter, ........

Jeg vil jo håpe det - som en som, etter (ut fra overbevisning eller "realpolitisk") å ha støttet forskjellige avløsende bestrebelser så mye gjennom så mange år at jeg ble angrepet for det også av enkelte, nå istedet etter alt å dømme har havnet i varig opposisjon til hovedtendensen av det som skjer. I blant hvis jeg ikke skal slutte å skrive, vil jeg som i innlegget ovenfor, i tilfelle løse det ved å skrive om saker uten å dvele ved mine holdninger til dem (gjett hva de er ovenfor). Mange (eller de fleste) hopper kan hende likevel over det jeg skriver uansett:helt OK. Men for dem som leser: I håp om at de som er for eller mot det som skjer, begge kan lese det jeg skriver, og innimellom eventuelt finne noe de synes er iallfall litt interessant i forhold til hva de selv mener og tenker.

jonny skrev:
Uansett: Jeg gleder meg til sesongstart, og ønsker Jacobsen og gutta lykke til. :D

Jeg må jo innrømme at jeg ikke gleder meg til seriestart i det hele tatt, så du, Jonny, er nok atskillig mer positiv enn meg. Jeg skriver jo bl.a for å motivere meg til å følge med og gå på kamp. Når jeg har vært en som har utbasunert klubbfølelser igjen og igjen inntil utgangen av i fjor, slipper jeg nok dessverre ikke unna, rimelig nok, og blir nødt til å møte på kamp når jeg kan. For nå taust og dessuten lidenskapsløst fortsatt å støtte klubben selv om jeg ikke lenger kan støtte klubbens lag.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 17:46 
Nobody skrev:
Jeg må jo innrømme at jeg ikke gleder meg til seriestart i det hele tatt, så du, Jonny, er nok atskillig mer positiv enn meg..

Da får du holde deg hjemme da! Ivar Hoff og Matta er sikkert bedre underholdning enn de 11 kyllingene på Marienlyst som ikke spiller som Real Madrid

Ole, Ole!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 17:47 
Avlogget

jeg har et spørsmål til deg, independiente/nobody.

hva skal til for at du får tilbake din såkalte "supporteridentitetet"?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 17:48 
Avlogget

http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 04/0/SPORT

Drammens tidende er tydeligvis glad i å lese på forumet :lol:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 18:46 
Avlogget

3060 skrev:
Nobody skrev:
Jeg må jo innrømme at jeg ikke gleder meg til seriestart i det hele tatt, så du, Jonny, er nok atskillig mer positiv enn meg..

Da får du holde deg hjemme da! Ivar Hoff og Matta er sikkert bedre underholdning enn de 11 kyllingene på Marienlyst som ikke spiller som Real Madrid

Ole, Ole!

Takk, takk (dersom :D det ikke er den håpefulle utsikten til at jeg dermed skulle slutte å skrive på forumet som får deg til å svare slik)! Men selv du vil ikke kunne tale på vegne av alle som kunne komme med meldinger om det ytterste og mest foraktelige frafall!

Det er helt riktig at selv om jeg ikke direkte holder med Real Madrid, så dyrker jeg dem. Som bærere av drømmen om den absolutt vidunderlige fotball!

McGodset skrev:
http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050317/NYHET/50317004/0/SPORT

Drammens tidende er tydeligvis glad i å lese på forumet :lol:

Jeg ser av linken at mitt tilsiktet nøytrale svar (med et ikke stilt spørsmål til nettmøtet som jeg "siterer" meg selv på), er blitt tolket av DT som bortimot en positiv støtte også fra meg til trener AJ's fotballtenkning! Da har DT tydeligvis lest innlegg av meg for første gang.

Jeg vil ikke gi noe navlebeskuende svar på følgende likevel

Maradona skrev:
jeg har et spørsmål til deg, independiente/nobody.

hva skal til for at du får tilbake din såkalte "supporteridentitetet"?

Men strengt tatt: Jeg følte et behov for å gi Jonny en støtte som også er en støtte til meg selv, etter å ha unnlatt det først. Imidlertid tråden handler om AJ's nettmøte. Mitt første innlegg handler på sett og vis også om en mulighet for nyanseforskjeller mellom AJ og DVKr's oppfatninger. Jeg mener ikke slike forskjeller som tyder på framtidig strid. Men kan hende slikt som kunne, jeg gjentar, kunne tilsi at trener AJ vil føle og føler større savn etter en spiss (og spisstype) som Kim Larsen enn det en tenkt trener DVKr kunne ha gjort. Jeg kan selvsagt ta feil i det, tenkt på spinkelt grunnlag hva AJ angår, men jeg aner en hyppigere angrepsvillighet i DVKr's fotballoppfatning iallfall før (og kanskje stadig) enn i en noe mer sikkerhetsorientert tankegang hos AJ. Er ikke det mer verdt å vurdere, Maradona og andre?

Sist endret av Independiente den 17 Mar 2005, 19:00, endret 2 ganger.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 18:56 
Nobody skrev:
Takk, takk (dersom :D det ikke er den håpefulle utsikten til at jeg dermed skulle slutte å skrive på forumet som får deg til å svare slik)! Men selv du vil ikke kunne tale på vegne av alle som kunne komme med meldinger om ytterste og mest foraktelige frafall!

Hvis du kunne skrive på en folkelig måte, så kanskje jeg hadde forstått hva du skriver. Hva mener du? Vil jeg ikke at du skal poste her? Kan jeg ikke tale for hvem?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 19:22 
Avlogget

Tror Nobody er konstant dritings jeg.... Kjønner ikke en dritt av det du driver å skriver om. Begynner å bli dritlei av disse laaaange, uforståelige innleggene. :evil:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2005, 19:22 
Avlogget

3060 skrev:
Nobody skrev:
Takk, takk (dersom :D det ikke er den håpefulle utsikten til at jeg dermed skulle slutte å skrive på forumet som får deg til å svare slik)! Men selv du vil ikke kunne tale på vegne av alle som kunne komme med meldinger om ytterste og mest foraktelige frafall!

Hvis du kunne skrive på en folkelig måte, så kanskje jeg hadde forstått hva du skriver. Hva mener du? Vil jeg ikke at du skal poste her? Kan jeg ikke tale for hvem?

Som de fleste skriver også jeg slik det er mest naturlig for meg. Jeg kunne skrive annerledes, men da ville jeg langt fra like mye få uttrykt det jeg har på hjertet, og det ville faktisk ha tatt meg lengre tid.

Jeg har fått klart inntrykk av at du avskyr lange innlegg, og jeg skriver ofte noe langt. Jeg kom imidlertid ikke med noen bitter anklage, men bare et spøkefullt hint.

De fleste av oss kan bare snakke for seg selv. Jeg vet jo hvordan frafall gjerne blir oppfattet når det skjer fra dem som spesielt har lovet sin støtte.

[To rettelser i innlegget ovenfor var justeringer og et tillegg, men ingen trukkede synpunkter]

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: