Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Sep 2020, 08:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 04 Apr 2005, 09:20 
Avlogget

Endelig fikk jeg stavet navnet riktig?? eller Alex!!! Uansett.

Så kampen på Søndagen mot det sammensatte u20/konnerud/Drafn laget. Jeg syntes Alex gjorde sakene bra! Det var to jevngode spisser utpå der. men siden Alex er ny må jeg fokusere litt på ham:
Alex og Sørum bar preg av at de ikke kjenner hverandre så godt. Det var noen missforståelser der fremme, men dog. Det kommer. Alex jobbet hardt og viste at han holder hodet kaldt foran mål. Intrykket mitt var at han plasserer ballen i mål isteden for å mæle med øynene lukket. Jeg ble positivt overasket over å se laget (i 1. omg) 2. var heller dårlig. Hva det skyldes kan vel være mange ting. Likevel

Mot Sandefjord blir det andre boller og jeg er redd vi må få slite litt i denne kampen. Fakum er at ingen har peilig på hva vi kan forvente av laget vårt. Ikke engang trenerne (tror jeg)vet hva laget er i stand til, på godt og vondt. Ingen... ikke media, ikke fans... ingen vet... og det gjør åpningskampen så spesiell. Sandefjord laget vet man sån ca hva står for, men Godsets?? nei... aner ikke....

Likevel tror jeg at vi har en medaljekandidat på papiret, men hvor godt det brenner gjenstår å se. Her er det mye som skal stemme. Med så mange nye fjes blir det en stor utfordring å få spillet til å stemme. Likevel, poeng kan det bli men pent, det blir det ikke....

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 14 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: