Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Okt 2020, 20:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 163 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 12:15 
Avlogget

Hei alle godsetsupportere!!

Som tidligere SIF spiller så følger jeg jo litt med. Ble veldig overrasket da jeg leste Drammens Tidene igår og så hva Haavard Lunde og Thomas hadde å si om sin gamle klubb. Hva de måtte mene om hvordan det går er nå deres sak, men finner det ganske utrolig at Thomas kan si noe sånt om SIF supportere og Godsetunionen. Jeg spilte 6 sesonger i SIF, og ting gikk opp og ned det er det ingen tvil om!! Men en ting er sikkert, Godsetunion stod med rak rygg og støttet oss til en vær tid. Være seg det var på Villa Park eller etter nedrykket mot Start på "gammern". Har jo også spillt for SIF mot "hønsa" dere kaller de det tror jeg he he, og det de kaller supportere oppi hjørnet der vet ikke jeg, de fikk vel ihvertfall plass i en maxi taxi!! Så den turneringen han snakket om kan ikke ha vært stor!! Begge lag gikk direkte til finalen he he. Og hvem er Haavard Lunde? han burde vel egentlig holde seg til å være barne tv onkel, når det kommer til supportere så har han ikke peiling det er sikkert ihvertfall!! I år blir jeg motstander av SIF(kan jeg noen gang bli det?!), men gleder meg til å komme tilbake til "gammern" og få spille der. Det er bl.a. deres fortjeneste for den atmosfæren dere er med å skape!! Spiller nå for en bitte liten klubb uten den historien og erfaringen som SIF som klubb har. Men jeg skryter alltid av SIF til ledere, spillere og supportere av Follo, og ber de se mot Drammen og SIF på hvordan man kan gjøre ting. Så lykke til med sesongen, tror dere kan gjøre en veldig god sesong jeg!! Er sikker på at dere kommer langt foran L/f, "hønsa", Hønefoss eller hva de heter. SIF hører til i Tippeligaen Haavard Lunde bare så du har det klart for deg!! "hønsa" derimot kan bli i første eller rusle litt nedover i systemet for min del. Buskerud trenger bare et lag i toppen og det er SIF!!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 12:58 
Avlogget

Veldig bra Glenn Arne ... det er nesten så en gammal supporter blir litt rørt av å lese det ... Lykke til, og gjør oss en STOR tjeneste. HOLD BURET REINT PÅ SØNDAN.

Topp

Innleggets emne: Glenn Arne!!!
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 13:05 
Avlogget

Alltid vært en real kar du...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 13:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Takk for det Glenn Arne, du har hjertet som oss, og en gang blå, alltid blå!!!
Ønsker deg lykke til i serien i år, og håper dere berger plassen på bekostning av hønsa :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 13:35 
Avlogget

Så taler de lærde - vi får se etter sesongslutt, tror jeg... Men litt "oppgulp" og rivalisering både mellom lag og supporterklubber hører med sånn rett før seriestart, det er en del av spillet!

Håper derimot ingen tar slike ting personlig... Jeg tror ikke det er personlig ment hverken fra Håvard Lunde, Thomas Solvoll eller meg selv. La oss heller forsøke å holde debattene sånn nogenlunde saklige (sier jeg???) en liten stund, i hvert fall!

AlltidFotball, Norges mest subjektive fotballnettsted

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 13:35 
Avlogget

En gang blå, alltid blå ja Glenn Arne. :D
Nå stenger du buret, og passer på at gutta foran deg lager hakkemat av Hønsa på Søndag!

Tror forresten ikke man trenger å bestille Maxi Taxi for å få plass til alle Hønefoss suporterne. Er overbevist om at det ville blitt godt og romslig i en helt vanlig en og :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 13:59 
Avlogget

Dette rørte meg Glenn Arne!!! Du skal få en varm velkomst av meg, når du ankommer Marienlyst :!:

Topp

Innleggets emne: Hønefoss-supportere!
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 14:00 
Avlogget

Hvis diskusjonene her på forumet skal være saklige, så synes jeg rett å slett at alt av Hønefoss-supportere skal holde seg langt unna. Kom ikke inn her "båbb"(som du så vakkert kaller deg) og bestem hvordan vi skal ha det her.

La oss diskutere toppfotball oss imellom, så kan Dere trygdesnyltere og homoseksuelle duskedamer fra Hønefoss diskutere 2. divisjonsfotball et annet sted.

Jeg har sansen for de som dyrker laget sitt, det skal Dere ha(8-10stk). Men når laget, supportere, stadion og hele stedet overhodet ikke holder mål. Da får Dere heller holde tidspunktet for fjøstida!!!

Vell møtt til Marienlyst, vi skal holdeav tre-fire seter til tilreisende Hønefoss-supportere!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 14:08 
Avlogget

Hyggelig lesning Glenn Arne! Lykke til med årets sesong. Jeg føler vi ikke kan tvinge Hønefoss-supporterne, eller andre supporterne borte fra forumet. Men hvis de skal være på forumet, bør det være for å snakke om fotball generelt, og ikke bare snakke om Hønefoss på noe som tross alt er et Strømsgodset forum!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 15:45 
Avlogget

båbb skrev:
Så taler de lærde - vi får se etter sesongslutt, tror jeg... Men litt "oppgulp" og rivalisering både mellom lag og supporterklubber hører med sånn rett før seriestart, det er en del av spillet!

Håper derimot ingen tar slike ting personlig... Jeg tror ikke det er personlig ment hverken fra Håvard Lunde, Thomas Solvoll eller meg selv. La oss heller forsøke å holde debattene sånn nogenlunde saklige (sier jeg???) en liten stund, i hvert fall!

det er jo ikke akkurat enkelt å diskutere saklig med en gjeng mannlige duskedamer... Nei hold dere på deres eget forum å diskuter hvor lange pølsene til leiv vidar er eller no...

hyggelig lesning glenn arne. velkommen tilbake til drammen

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 19:03 
Avlogget

Glenn Arne hansen HVilken mann!
Gleder meg til og se på gamle gress igjen.
For meg som var en "fjortis" da du herja i drammen så er du en av de store. Artig og høre fra deg igjen.
Lykke til i årest sesong.
Og steng buret på søndag!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 19:18 
Bilde
Helten på Villa Park.
Glemmer det aldri!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 20:41 
Avlogget

Elsker deg Glenn Arne. En av de mest triste dagene i mine dager som Sif-supporter var når du måtte forlate oss.

Gleder meg til å se deg igjen på Gamle Gress, og kanskje vi kan få se på snoppen din som vi gjorde mot TelAviv i UEFAcupen i 98.

Blir moro for deg å komme hjem!! Velkommen

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 08 Apr 2005, 21:04 
Avlogget

Nesten så vi burde dra i gang gode gamle

GLEN ARNE! glen arne, GLEN ARNE!, glen arne, GLEN ARNE!

Uansett skal du ikke være redd for at vi ikke vil ta godt i mot deg når du kommer tilbake til gammern igjen Glenn Arne. Du er fortsatt en populær mann i Unionen. I motsetning til visse andre reiste du med verdigheten i behold.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Apr 2005, 11:10 
Avlogget

wanksta skrev:

det er jo ikke akkurat enkelt å diskutere saklig med en gjeng mannlige duskedamer... Nei hold dere på deres eget forum å diskuter hvor lange pølsene til leiv vidar er eller no...

hyggelig lesning glenn arne. velkommen tilbake til drammen

Hey Båbb! Er`e sant at dere skal lådde ut en kransekake på søndag?
Sukk, skulle ønske jeg kunne vært der, men jeg kommer hvertfall 24. august, og da er den tørre kaka mi!!! Med mindre dere har funnet på noe annet da... :mrgreen: :mrgreen: (Må fikse noe til 18-årsdagen til søstra mi! Jepp, kake fra Hønefoss!!!!) :lol: :lol:

Hyggelig å høre fra deg Glenn Arne!!! Du er hjertelig velkommen til marrer`n!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 163 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen