Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 12:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Strømsgodset - Alta
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 09:43 
Avlogget

etter tre strake tap, skal vi møte like svake alta. absolutt ingen ting annet enn seier er godt nok i denne kampen. den skal og må vinnes!

hvis jeg ikke får se et skikkelig tent godsetlag som går på banen offensivt som faen blir jeg skikkelig skuffa. jeg vil se på et lag som VIL score mål og vinne en fotballkamp!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 11:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Alta er som Pors, alle forventer seier, men der kan vi fort gå på en smell! Alta gjorde det bedre på Nadderud enn oss...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 11:58 
Avlogget

hadde aldri i hele mitt liv trodd jeg skulle si dette , men vinner vi ikke mot Alta saa gaar toget ... Da begynner det aa bli en lei luke til lagene over streken ...

Godset maa gaa paa banen og ville vinne og score maal ... Alta er ett lag som ikke skal ha sjanser i verden til aa ta med seg poeng fra Marienlyst ...

For aa vaere helt aerlig driter jeg i om det spilles flott fotball fra Godset i öyeblikket , vi trenger poeng ... Da faar vi heller spille raeva , og score paa straffe 4 minutter paa overtid ... 3 poeng er bedre enn 1 , og definitivt bedre enn 0 ...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 12:17 
Avlogget

De som tror vi bare hente 3 poeng mot Alta tar veldig feil! Det er bare 3 poeng som er godt nok, men enkelt blir det nok ikke, selv om jeg håper det! Det var vel en jevnspilt kamp vi hadde i Valhall mot nettopp Alta, så vi får se hvordan det går. Men vi vinner gjør vi ikke det da!? 2-0 til Godset som pisser på gutta fra nord! :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 12:18 
Avlogget

Dette blir kampen hvor Bo bytter plass med Sandvik. Bo har en hærlig entusiasme og er en av få som kriger orntli også mot Stabæk! Bo har blitt en av gamlekara på laget og kan gå foran og smitte lagkameratene med sin tilstedeværelse!

Dette blir kampen hvor Sørum putter et mål og får senket skuldrene for å gjøre det han og alle ønsker han skal gjøre! True boksen!

Dette blir kampen hvor Espen Røysland spiller fra start. Han har med innhoppene sine bevist at han kan spille seg til sjanser (1 megamulighet mot Stabæk)

Dette blir kampen hvor Godset spiller 4-5-1, hvor vi atter en gang føler at ting virker. Samhandlingen spillerne imellom begynner å fungere.

Dette blir kampen hvor Godset makter å få ballen ned langs bakken. Oppspillene begynner bakfra!

Vi holder 0'en

Og sist og ikke minst:

Dette blir kampen hvor vi endelig tar tre poeng på hjemmebane. Det blir ikke pent. Det blir kynisk, men vi får kriget til oss en seier med 1-0
AJ & SB kan slippe den innestengte jubelen løs.....

Leve Godset

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 12:22 
Avlogget

Mog skrev:
Dette blir kampen hvor Bo bytter plass med Sandvik. Bo har en hærlig entusiasme og er en av få som kriger orntli også mot Stabæk! Bo har blitt en av gamlekara på laget og kan gå foran og smitte lagkameratene med sin tilstedeværelse!

Dette blir kampen hvor Sørum putter et mål og får senket skuldrene for å gjøre det han og alle ønsker han skal gjøre! True boksen!

Dette blir kampen hvor Espen Røysland spiller fra start. Han har med innhoppene sine bevist at han kan spille seg til sjanser (1 megamulighet mot Stabæk)

Dette blir kampen hvor Godset spiller 4-5-1, hvor vi atter en gang føler at ting virker. Samhandlingen spillerne imellom begynner å fungere.

Dette blir kampen hvor Godset makter å få ballen ned langs bakken. Oppspillene begynner bakfra!

Vi holder 0'en

Og sist og ikke minst:

Dette blir kampen hvor vi endelig tar tre poeng på hjemmebane. Det blir ikke pent. Det blir kynisk, men vi får kriget til oss en seier med 1-0

Leve Godset

AMEN!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 12:24 
Avlogget

Mog skrev:

Vi holder 0'en

Og sist og ikke minst:

Leve Godset

Høres jo veldig bra ut. Ser du i spåkula di hvor mange mål vi scorer, og om det løsner for noen av spissene også?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 13:18 
Avlogget

Mog skrev:

Vi holder 0'en

Og sist og ikke minst:

Leve Godset

Høres bra ut dette er her, men akkurat nå klarer jeg ikke og se at Godset kan vinne fotballkamper. Men håper og tror at alta kan være laget og snu den denne trenden med.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 17:04 
Avlogget

Gunners skrev:
Høres bra ut dette er her, men akkurat nå klarer jeg ikke og se at Godset kan vinne fotballkamper. Men håper og tror at alta kan være laget og snu den denne trenden med.

Hvis vi ikke banker Alta, da tror jeg vi kan begynne å planlegge neste sesong i 2. divisjon. Festning Marienlyst bør jo holde mot joikerne fra nord. Likevel føler jeg meg ikke trygg! Før sesongen så tenkte vel de fleste at 16.mai skal vi lade opp til grunnlovsfeiringen med tre poeng. Sånn er det dessverre ikke nå!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 18:20 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja nå er det på tide med seier ja!!
Jeg har fortsatt trua og kan vel si at hvis vi ikke vinner ser dere meg med en boks Joikakaker på huet på 17. mai.

PS! Boksen står i skapet så jeg har gardert meg!

Topp

Innleggets emne: Godset-Alta
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 21:53 
Avlogget

Gleder meg til neste hjemmekamp.Da kommer storlaget Alta til Drammen.
Er det mulig mon tro om Godset kan kapre ett poeng her,eller blir de rent i senk?!
Håper på skikkelig opptur og drømmer om hvertfall ett poeng.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 22:33 
Avlogget

Vi skal vinne denna kampen, og det blir 2, 3 - 0 til godset, hvor spissene ENDELIG viser at de greier å putte denna fine ballen i mål...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Mai 2005, 23:18 
Avlogget

Håper og trur at gutta for alvor bretter opp armene og skjønner at dette er en kamp for å overleve. Taper vi dette frykter jeg for alvor for nedrykk. Tipper 3 - 0 seier.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Mai 2005, 00:44 
Avlogget

Tror utfallet av denne kampen kan komme til å avhenge litt av hvordan det går mot Jevnaker i cupen.

Et positivt resultat i cupkampen kan hjelpe godt på selvtilliten til et lag i motgang.

Med seier og positiv opplevelse i cupkampen har jeg tro på en 2-0 seier mot Alta

Med fiasko i cupen derimot..........

Vel, dette blir jo bare synsing, men selvtillit er jo ikke uvesentlig i fotball.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Mai 2005, 11:08 
Avlogget

Jeg er faktisk mer redd for jevnaker en Alta. Men slår vi Jevnaker, kan det være vendepunktet vi håper på skal komme.

Alta skal aldri dra fra gamle gress med poeng.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen