Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 20 Okt 2020, 01:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Trenden snudd?
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 08:09 
Avlogget

Ice skrev:
Vi må se litt bak statistikken, lagene vi har møtt er:

Alta
Follo
Moss
Jevnaker

3 av disse burde være lag vi feier av banen. Alta og Follo har vi knepne seire over, og mot Moss greide vi 1-1. Her ble vi også etter rapportene tildels rundspilt i 2. omgang.

Jeg tror det er tidlig å si at trenden er i ferd med å snu, selv om det er lov å håpe...

Nu ser alt så meget bedre ut....

Nå syns jeg vi kan begynne å snakke om en trend som peker i riktig retning. Selv om Follo som jeg tidligere har hevdet er et lag som skal slås, helst med 3-4 mål, er det selvfølgelig en kjempeprestasjon å få det til. Spesielt med det presset gutta har levde under den siste tiden. Bra, gutta!

Nå begynner ihvertfall jeg å se fremover på tabellen. Assistenttreneren til Bryne sa vel i Dagbladet i dag at det ikke er klasseforskjell på de tre tetlaga og "røkla", og at det vil jevne seg ut etterhvert. Satser på han har rett, og at Godset vil være med blant de 5-6 beste hele sesongen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 08:44 
Avlogget

Det at vi har møtt bunnlagene ( Moss ? ) på rekke og rad, kan ha vært heldig i situasjonen vi befinner oss i. Seier over disse lagene kan ha gitt oss den berømte " flyten ".
Dette trengte vi.

Hvis vi skulle henge brukbart med, frem til sommeren, ser jeg ikke bort i fra at vi kan få et kjempeløft, allerede denne sesongen. :P

Dette avhenger av at de "snille" onklene våres, kommer på banen, før det er for seint. :?

La oss være positive nå. :D

Flo trenger arbeidsro. 8)

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne: Re: Trenden snudd?
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 09:09 
Avlogget

Ice skrev:

Før vi tar av, så kan det være lurt å se litt på hvilke lag vi har slått hittil i år. Hmmm, jo: Løv-Ham, Alta og Follo. Altså de lagene som ligger på de tre siste plassene på tabellen.

Ikke til forkleinelse for seieren mot Follo, den står det respekt av, men vi som har sett spillet på banen hittil i år, trenger litt mer enn dette for å ta av.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 09:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Like lite som det var grunn til å rope krise etter fem kamper, like lite er det grunn til å tenne sigaren riktig ennå. Men jeg synes vi kan lette litt på hatten i anerkjennelse over at en hardt prøvet Anders Jacobsen synes å få fasong på laget og spillergruppa. 4 seiere og 1 uavgjort på våre fem siste kamper er sterkt, uansett om motstanderen heter Bøler piker-14 eller Averøya. Det er ingen resultater som kommer av seg selv, bare spør Sogndal som har tapt mot både Løv-Ham og Alta. Og Moss syntes det var alt annet enn enkelt å møte Follo. De gikk like godt bort og tapte.

Etter 9 spilte kamper ligger vi akkurat der jeg forventet å ligge, og selv om differansen i poeng er marginell i begge retninger tror jeg tabellen pr. dags dato ikke er så ulik den vi vil se når det drar seg mot klimaks i september/oktober. Jeg tror topp 4 ganske enkelt er out of reach, men jeg har enda til gode å se et lag bak de tre S´ene og Bryne som vi har noen større grunn til å frykte.

Første forutsetning er dog at alle trekker i samme retning. Ledere, trenere, spillere og supportere. Og at vi har trua!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 09:35 
Avlogget

Alfie.

Du er så jævlig lunken.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 10:46 
Avlogget

Om vi ikke er bra nok ennå, så er trenden bedre enn for en stund siden da vi f.eks ble slått av erkerival Hønefoss. Om det ikke er langt poengmessig ned til nedrykksstreken, så er vi på en 6. plass. Og mulig jeg bare er en naiv supporter, men idag er jeg gladere enn på lenge. Godt å få kjenne de gode sidene ved å være Unionist, ikke bare de elendige.

Topp

Innleggets emne: Re: Trenden snudd?
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 11:26 
Avlogget

Alveberg skrev:
Ice skrev:

Før vi tar av, så kan det være lurt å se litt på hvilke lag vi har slått hittil i år. Hmmm, jo: Løv-Ham, Alta og Follo. Altså de lagene som ligger på de tre siste plassene på tabellen.

Ikke til forkleinelse for seieren mot Follo, den står det respekt av, men vi som har sett spillet på banen hittil i år, trenger litt mer enn dette for å ta av.

Hvis du leser hele innlegget mitt, ser du at jeg ikke tar av. Bakgrunnen for innlegget var at jeg syns det har blitt mye negativitet her inne på forumet (fra meg selv også), og at det kanskje er på tide å få inn litt positivitet.

Alfie Conn skrev:
Like lite som det var grunn til å rope krise etter fem kamper, like lite er det grunn til å tenne sigaren riktig ennå. Men jeg synes vi kan lette litt på hatten i anerkjennelse over at en hardt prøvet Anders Jacobsen synes å få fasong på laget og spillergruppa. 4 seiere og 1 uavgjort på våre fem siste kamper er sterkt, uansett om motstanderen heter Bøler piker-14 eller Averøya. Det er ingen resultater som kommer av seg selv, bare spør Sogndal som har tapt mot både Løv-Ham og Alta. Og Moss syntes det var alt annet enn enkelt å møte Follo. De gikk like godt bort og tapte.

Etter 9 spilte kamper ligger vi akkurat der jeg forventet å ligge, og selv om differansen i poeng er marginell i begge retninger tror jeg tabellen pr. dags dato ikke er så ulik den vi vil se når det drar seg mot klimaks i september/oktober. Jeg tror topp 4 ganske enkelt er out of reach, men jeg har enda til gode å se et lag bak de tre S´ene og Bryne som vi har noen større grunn til å frykte.

Første forutsetning er dog at alle trekker i samme retning. Ledere, trenere, spillere og supportere. Og at vi har trua!

For meg er en viktig del av å være fotballsupporter det å la seg beruse av oppturer, og irritere seg over nedturer. Det er noe av det som gjør denne idretten så spennende. Derfor har jeg vært kritisk her inne når jeg mener det har vært på sin plass, og derfor prøver jeg å være positiv nå som jeg syns det er på sin plass.

Livet som Godset-supporter de siste åra har lært meg å ta vare på de positive øyeblikka som kommer, det har nemlig ikke vært så mange i det siste. Satser på at resten av sesongen blir en eneste stor opptur!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 11:33 
Avlogget

Ice.

Du har skjønt det.

Himmel eller hælvete, det engasjerer ! :wink:

Vi skulle tatt noen brune sammen. :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 12:15 
Avlogget

Ny avstemning paa http://www.dt.no i dag ... Og saa ser vi i öyeblikket hvor fort drammenspublikummet snur ... Er ikke lenge siden Godset fikk saa hatten passet i pollen paa dt.no , i öyeblikket sier 65% ja til dette : Så vant Strømsgodset og plutselig så tabellen helt annerledes ut. Kan dette bli en god sesong likevel?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 13:15 
Avlogget

Ranger 1 skrev:
Ice.

Du har skjønt det.

Jepp! Vi kan ta de på opprykksfesten...

Wam skrev:
Ny avstemning paa www.dt.no i dag ... Og saa ser vi i öyeblikket hvor fort drammenspublikummet snur ... Er ikke lenge siden Godset fikk saa hatten passet i pollen paa dt.no , i öyeblikket sier 65% ja til dette : Så vant Strømsgodset og plutselig så tabellen helt annerledes ut. Kan dette bli en god sesong likevel?

Geniale DT!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 13:30 
Avlogget

Ice skrev:
Ranger 1 skrev:
Ice.

Du har skjønt det.

Jepp! Vi kan ta de på opprykksfesten...

Wam skrev:
Ny avstemning paa www.dt.no i dag ... Og saa ser vi i öyeblikket hvor fort drammenspublikummet snur ... Er ikke lenge siden Godset fikk saa hatten passet i pollen paa dt.no , i öyeblikket sier 65% ja til dette : Så vant Strømsgodset og plutselig så tabellen helt annerledes ut. Kan dette bli en god sesong likevel?

Geniale DT!

Har stemt.

Håper ikke BÅBB prøver å påvirke resultatat da. he he :oops:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 22:33 
Avlogget
Brukerens avatar

når vi sakker om båbb!
ser ut til han har slått seg til ro i reiret sitt!!
hakke hørt noe kakkling fra den kanten på lenge!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 22:40 
Avlogget

witschge skrev:

sssh, snakker vi om de kommer de garantert innom før vi vet ordet av det :P

ålreit at de er fraværende om dagen. da holdes debatten til det temaet vi skal holde oss til, godset. skittkasting mellom oss og hønsa blir kjedelig og ensforming. det har vel sjelden kommet noen konstruktive resultater ut av de "diskusjonene"

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Mai 2005, 22:42 
Avlogget

witschge skrev:
når vi sakker om båbb!
ser ut til han har slått seg til ro i reiret sitt!!

Savner kakklinga litt jeg. Nå som vi har en liten opptur, trenger vi noen eksterne å "hakke" på. :P

han kom liksom alltid tilbake, får ett tupp, kommer tilbake. Nytt tupp osv.

HVOR ER DU BÅBB ?? :cry:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 31 Mai 2005, 02:18 
Avlogget

Mulig dette er en noe diffus sammenligning, men vi har faktisk like mange poeng som Rosenborg i TL, og ligger to plasser over Rosenborg sånn sett.
JIPPIII!!!

Kanskje ikke akkurat noe kvalitetsstempel den dag i dag, men se det positive. Hadde vi ligget så jevnt med Rosenborg som vi gjør idag, ifjor istedenfor så hadde vi rykket opp gutta!!!

Noen som vil dele gledene sine med meg over det faktumet???

Let`s surf on the wave when we can. The shark can be there faster than you know, and then it`s over. But hopefully it choose some hens instead :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: