Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 12:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Espen Røisland
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 16:29 
Avlogget

hvorfor får er ikke han med i troppen? synes han har vært et frisk pust de gangene han har kommet inn. Skadet? vil da mene at han absolutt kunne være et reelt alternativ på venstrekanten

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 16:31 
Avlogget

Han er skadet etter det jeg vet. :(

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 16:32 
Avlogget

Men jeg synes absolutt Lars Granås skal få fornyet tillitt på kanten etter 2 mål og storspill mot Follo.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 16:39 
Avlogget

lars får fornyet tillitt på venstrekanten. jeg snakka akkurat med ousman, han skal spille høyreving i dag. løitegaard starter på topp. på midtbanen spiller samir sentralt, med nicol og svein tore som indreløpere.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 22:49 
Avlogget

ArneSvingen skrev:

Men jeg synes absolutt Lars Granås skal få fornyet tillitt på kanten etter 2 mål og storspill mot Follo.

Enig med deg, men etter det han viste i dag ????

ufff !!!!!

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 22:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Ranger 1 skrev:
ArneSvingen skrev:

ufff !!!!!

Nå fikk ikke Granaas mye hjelp på venstrekanten i dag, da. Det meste av spillet på den sida ble jo sabotert av en MEGET svak Lars Erik Martinsen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 22:57 
Avlogget

TB skrev:
Ranger 1 skrev:
ArneSvingen skrev:

ufff !!!!!

Nå fikk ikke Granaas mye hjelp på venstrekanten i dag, da. Det meste av spillet på den sida ble jo sabotert av en MEGET svak Lars Erik Martinsen.

Greit nok.

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 05 Jun 2005, 23:01 
Avlogget

ikke hets stakkars lars erik så enormt da. han var ikke noe spesielt mye svakere enn mange av de andre gutta i dag. syntes han får urimelig mye pepper. han innledet kampen ålreit, men etter målet blir han forferdelig usikker. da hjelper det hvertfall ikke med spydige tilrop om hvor talentløs han er ol. når han har ballen utover i kampen. han var ikke god i dag, men heller ikke så jævla dårlig som mange mener.

målet var ikke hans skyld. det er ingen bevegelse rundt han, så han får ikke avlevert ballen. i steden for å slå nok en håpløs langpasning forsøker han å gå litt med ballen. at han mister den er starten på angrepet som fører til mål, men det er flere andre spillere som ikke gjør jobben sin i den situasjonen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 06 Jun 2005, 10:17 
Avlogget

Espen R har slitt med alvorlig lungebetennelse. Så fikk han trene litt og så smalt det. Ny skade i beinet. Er enig i at Espen R er et alternativ. Har fulgt han siden han var 14 år. Han har et enormt vinner instinkt og hater å tape. Har vært solid på gutter 16 og 17 landslag. Meget god for Lyn 2 og fikk være med i a-lags troppen til 6 tippeliga kamper i fjor. Men han trenger kamper og tillitt.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Jun 2005, 11:46 
Avlogget

Enig i at Marthinsen får vel mye pepper. Noen her inne skriker etter at juniorer skal få sjansen, at det er bedre med juniorer enn Alex osv, men når juniorene endelig får sjansen, skal de kritiseres til døde. De unge gutta uten erfaring, som Lars Erik, må få tid og tillitt. Tror dere Ronny Deila var så jævelig god som 19 åring? Eller Frode Johnsen? Frode blomstret først når han var over 25!!! En senhøstens kar med andre ord!

Skal vi utvikle spillere må de få lov til å feile underveis!!!!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Jun 2005, 15:13 
Avlogget
Brukerens avatar

Maradona skrev:
ikke hets stakkars lars erik så enormt da. han var ikke noe spesielt mye svakere enn mange av de andre gutta i dag. syntes han får urimelig mye pepper. han innledet kampen ålreit, men etter målet blir han forferdelig usikker. da hjelper det hvertfall ikke med spydige tilrop om hvor talentløs han er ol. når han har ballen utover i kampen. han var ikke god i dag, men heller ikke så jævla dårlig som mange mener.

målet var ikke hans skyld. det er ingen bevegelse rundt han, så han får ikke avlevert ballen. i steden for å slå nok en håpløs langpasning forsøker han å gå litt med ballen. at han mister den er starten på angrepet som fører til mål, men det er flere andre spillere som ikke gjør jobben sin i den situasjonen.

110% enig ! Å la frustrasjonen gå ut over de lokale og yngste spillerne er patetisk.Det er ikke der problemene til godset ligger.Husker med gru at noen i fjor til og med begynte å hetse Johannes Strøm,en lokal 17-18 åring som slett ikke gjorde det dårlig ut i fra forutsetningene da han ble kastet innpå alt for ung i andres skadefravær.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 09 Jun 2005, 20:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Maradona skrev:

Bare så det er sagt: jeg kritiserer LEM utelukkende for innsatsen i Tønsberg-kampen. Han fikk en del pepper i fjor også (IKKE av meg!). Men han spilte faktisk nærmere 30 A-kamper i fjor, så det er mulig at jeg forventer mer av ham enn det han viste sist søndag.

Men det er ingen unnskyldning at flere andre også spilte dårlig! Den enkelte spiller er da jammen ansvarlig for egen innsats.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: