Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Okt 2017, 00:16

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 12:42 
Avlogget

Ranger 1 skrev:
Uansett ! takk for støtten, begynner å føle at jeg er den eneste kritiske personen her. Ikke for at det er en rolle jeg liker spesielt, men noen må jo ha den også, skal det bli litt temperatur her. :P

det er mye som fortjener et kritisk øye, og vi bør absolutt si vårt om det som skjer i klubben.

med den lille informasjonen jeg sitter inne med ang. spissene og deres utvikling, føler ikke jeg for å kritisere de slik det er nå. jeg velger å se positivt på det og håpe på fortsatt fremgang. det hadde kanskje vært ønskelig at Finstad hadde putta et par flere enn han har gjort, men som nevnt i andre tråder så trenger også spisser hjelp av midtbane og medspiss for å få nettkjenninger.

jeg har også merket en økende tendens til personangrep her på forumet. det bør det bli slutt på. vi er jo alle unionister og har samme mål: at godset skal rule! :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 12:46 
Avlogget

Ice skrev:
Nja, har vært på nettet hele tida, og er innom her omtrent daglig. Men det har vel vært dårlig med engasjerende temaer i det siste...

Da er det bare å starte nye :)

Ice skrev:
Tror for øvrig ikke at du er den eneste som er litt kritisk om dagen. Jeg kan ikke tro at folk er fornøyde med at Godset ligger og vaker på midten av 1. divisjonstabellen. Grunnen kan vel være at man blir hudflettet her på forumet hver gang man stiller et kritisk spørsmål...

Nei, ingenmannsland i 1.div er ikke noe værende sted for en klubb som godset. jeg er (dessverre/heldigvis) en håpløs optimist som ønsker å trekke frem de positive tingene med tanke på neste sesong.

Konstruktiv kritikk som er saklig bør det absolutt være rom for. Ellers blir det jo inget diskusjonsforum :)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 14:45 
Avlogget

Ice skrev:
Nja, har vært på nettet hele tida, og er innom her omtrent daglig. Men det har vel vært dårlig med engasjerende temaer i det siste...

Tror for øvrig ikke at du er den eneste som er litt kritisk om dagen. Jeg kan ikke tro at folk er fornøyde med at Godset ligger og vaker på midten av 1. divisjonstabellen. Grunnen kan vel være at man blir hudflettet her på forumet hver gang man stiller et kritisk spørsmål...

Uansett !

Det har egentlig ikke vært poenget mitt å "kritisere" Finstad. Han har vært brukbar han, men jeg mener han har scoret for lite mål, foreløpig. Det er egentlig det hele.
Er det noen jeg virkelig har kritisert, så må det være Sørum. Men også han ser bedre ut nå en ved sesongstart og tidligere sesonger ( målt i antall scoringer ) Og jeg er heller ikke ute etter AJ, det løpet er jo kjørt.( det har jo Flo ordna ) Men det er ikke dermed sagt at jeg støtter det som har skjedd, jeg sa det den gangen det var "oppe" og jeg kommer til å si det igjen, jeg har problemer med å se hva han har bidratt med i positiv retning.

Mange svelger ting i seg og lar være å kritisere, ( heldigvis ) men jeg greier det ikke, jeg er ikke skapt sånn.

Men uansett vil jeg ikke holde kjeft om dagen heller, selv om jeg hadde greid det. Hvis noen andre hadde kjefta litt ( ropt ut sin vrede ) :x ville jeg nok slappa litt mer av, men før dette skjer får jeg holde ut.

Egentlig kunne jeg tenkt meg å hoppe over til forsvaret :roll:

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 15:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Ranger 1 skrev:

Enig der, hvis vi først skal kritisere noen, så synes jeg det blir bedre med forsvarsrekka enn spiss-rekka, som faktisk ser ut til å begynne å fungere for en gangs skyld..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 15:34 
Avlogget

Seb skrev:
Konstruktiv kritikk som er saklig bør det absolutt være rom for. Ellers blir det jo inget diskusjonsforum :)

Det er som jeg skulle sagt det selv. Det blir fort stille her hvis vi fortsetter å slenge dritt til hverandre hver gang vi er uenige. La oss holde oss til sak fremover alle sammen! Vi kan eventuelt starte en egen tråd kalt "Personangrepstråden", så kan de som er interessert herje fritt der.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 15:51 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:

Enig der, hvis vi først skal kritisere noen, så synes jeg det blir bedre med forsvarsrekka enn spiss-rekka, som faktisk ser ut til å begynne å fungere for en gangs skyld..

Ja !! jeg venter Seb.???

Skal vi snart begynne å kritisere, eller ikke ??? :wink: :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 16:13 
Avlogget

Ranger 1 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:

Ja !! jeg venter Seb.???

Du mente "Sif til jeg dør"? :?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 16:16 
Avlogget

Ice skrev:
Vi kan eventuelt starte en egen tråd kalt "Personangrepstråden", så kan de som er interessert herje fritt der.

Den finnes allerede ser jeg.. Heter Godsetunionen -> Godset Ultraz :lol: :lol:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 16:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Seb skrev:
Ice skrev:
Vi kan eventuelt starte en egen tråd kalt "Personangrepstråden", så kan de som er interessert herje fritt der.

Den finnes allerede ser jeg.. Heter Godsetunionen -> Godset Ultraz :lol: :lol:
:lol: :lol:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 16:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Ranger 1 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:

Ja !! jeg venter Seb.???

Meg eller Seb du venter på? Hvis det er meg må du nok vente litt til, stikker på trening nå :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 17:24 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:

Ja !! jeg venter Seb.???

Meg eller Seb du venter på? Hvis det er meg må du nok vente litt til, stikker på trening nå :P

Det var nok deg ja, jeg blingsa litt. Men Seb kan bli med han også :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 19:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Ranger 1 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Ranger 1 skrev:

Ja !! jeg venter Seb.???

Det var nok deg ja, jeg blingsa litt. Men Seb kan bli med han også :P
Damene først Ranger1 :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 19:55 
Avlogget

Ice skrev:
Jeg foreslår at "Gla i fotball" og andre holder seg til å skrive sine meninger og forsvare disse, og slutte å angripe andre her på forumet. Da kan vi få til en konstruktiv debatt, uten det kan vi bare droppe hele forumet. (Jeg synder sikkert mot dette selv innimellom, men jeg forsøker ihvertfall å la være...)

Det er altså ikke fritt for alle å kritisere og diskutere. Siden det kommer så godt frem så har jeg skrevet mitt siste innlegg på Godsetunionen, så enkelt er det. :!:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 19:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Gla i fotball skrev:
Ice skrev:
Jeg foreslår at "Gla i fotball" og andre holder seg til å skrive sine meninger og forsvare disse, og slutte å angripe andre her på forumet. Da kan vi få til en konstruktiv debatt, uten det kan vi bare droppe hele forumet. (Jeg synder sikkert mot dette selv innimellom, men jeg forsøker ihvertfall å la være...)

Det er altså ikke fritt for alle å kritisere og diskutere. Siden det kommer så godt frem så har jeg skrevet mitt siste innlegg på Godsetunionen, så enkelt er det. :!:
Så jævla barnslig:P

Sist endret av SIF_til_jeg_dør den 12 Okt 2005, 08:28, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 20:52 
Avlogget

Gla i fotball skrev:
Ice skrev:

såpass ja !

Dette ble vel litt barnslig :oops: Men det er kanskje det beste for din egen skyld at du gir deg da !Hvis du ikke tåler mer en dette, tror jeg nok kanskje det er lurest å holde seg borte.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen