Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 18 Okt 2017, 09:26

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Okt 2005, 22:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Gla i fotball skrev:
Det er altså ikke fritt for alle å kritisere og diskutere. Siden det kommer så godt frem så har jeg skrevet mitt siste innlegg på Godsetunionen, så enkelt er det. :!:

Dette ble barnslig og sutrete... Spiller du på at noen her skal angre fordi ellers vil du aldri skrive her igjen?

På den annen side så finner jeg ikke de hevdede personangrepene fra Gla i fotball, ihvertfall ikke i denne tråden.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Okt 2005, 07:49 
Avlogget

Theons skrev:
På den annen side så finner jeg ikke de hevdede personangrepene fra Gla i fotball, ihvertfall ikke i denne tråden.

Det var dette jeg tenkte på:

Gla i fotball skrev:
Men mange surmagede mennesker blir kurert ved å bruke TITRALAC - prøv det du også.

Det er riktignok ikke det verste jeg har sett, men det går vel utvilsomt mer på person enn på sak...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Okt 2005, 11:22 
Avlogget

Ice skrev:
Theons skrev:

Gla i fotball skrev:
Men mange surmagede mennesker blir kurert ved å bruke TITRALAC - prøv det du også.

Det er riktignok ikke det verste jeg har sett, men det går vel utvilsomt mer på person enn på sak...

Jeg har vel opplevd verre en dette :wink: og jeg gadd ikke å kommentere det engang. Men poenget er at sånne kommentarer bryter ned tonen i en diskusjon. Og er enig med Ice og mange flere som tidligere har sagt de er lei den dårlige (nedbrytende) debattformen her inne.

Andre supporterklubber har også lagt merke til " at vi krangler så busta fyker " her inne, og ler litt av oss. Ikke det at krangle i seg selv er usunt i et forum, men det er uvennskapet som kan oppstå pga tonen vi krangler i. (Han har vært kjip mot meg før, så han er jeg uenig i, uansett hva han mener denne gangen ) Dette har jeg sett her på forumet, mange ganger. Dette mister vi diskusjonspartnere på.

Nå har muligens " Glad i fotball " gitt seg pga av noe helt ubetydelig ?????? Det er andre som har gitt seg fordi enkelte har " slått " ned meningene deres, uten at de har fått muligheten for å forklare sitt syn, for uten på nytt å bli overhøvlet.

Husk på at det er ungdommer i tidlig tenåra her, disse kan ofte gi seg her fortere en de egentlig får begynt. Det som blir skrevet er ikke bestandig like " gjennomtenkt " og jeg skal være den første til å innrømme, at det er ikke det jeg har skrevet mange ganger heller.( jeg skal aldri sette meg bak tastaturet, etter litt børst igjen )

Alle som er glad i godset, må ( burde) føle seg blant sine "egne" her inne, og dette burde vi prøve å etterfølge alle sammen.

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Okt 2005, 15:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Ice skrev:

Gla i fotball skrev:

Det fant jeg heller småhumoristisk enn som et angrep.

Men en ting er viktig:

Ranger 1 skrev
Sitat:
Alle som er glad i godset, må ( burde) føle seg blant sine "egne" her inne, og dette burde vi prøve å etterfølge alle sammen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Okt 2005, 17:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Ranger 1 skrev:

Enig, word of the day...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 00:28 
Avlogget

Jaja, Sørum ja!!!

Utskjelt fordi han var rævva i våres! Og nå har han scoret like mange som Godsets toppscorer ifjor, Kim Larsen. Og fler kan det bli... Hvem hadde vel trodd det???
Hadde ikke trudd jeg skulle si det, men han må beholdes!!!

Knall utklassing av MK, forresten!!! :wink: :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 01:19 
Avlogget

Ranger 1 skrev:
Ice skrev:
Theons skrev:

Gla i fotball skrev:

Jeg har vel opplevd verre en dette :wink: og jeg gadd ikke å kommentere det engang. Men poenget er at sånne kommentarer bryter ned tonen i en diskusjon. Og er enig med Ice og mange flere som tidligere har sagt de er lei den dårlige (nedbrytende) debattformen her inne.

Andre supporterklubber har også lagt merke til " at vi krangler så busta fyker " her inne, og ler litt av oss. Ikke det at krangle i seg selv er usunt i et forum, men det er uvennskapet som kan oppstå pga tonen vi krangler i. (Han har vært kjip mot meg før, så han er jeg uenig i, uansett hva han mener denne gangen ) Dette har jeg sett her på forumet, mange ganger. Dette mister vi diskusjonspartnere på.

Nå har muligens " Glad i fotball " gitt seg pga av noe helt ubetydelig ?????? Det er andre som har gitt seg fordi enkelte har " slått " ned meningene deres, uten at de har fått muligheten for å forklare sitt syn, for uten på nytt å bli overhøvlet.

Husk på at det er ungdommer i tidlig tenåra her, disse kan ofte gi seg her fortere en de egentlig får begynt. Det som blir skrevet er ikke bestandig like " gjennomtenkt " og jeg skal være den første til å innrømme, at det er ikke det jeg har skrevet mange ganger heller.( jeg skal aldri sette meg bak tastaturet, etter litt børst igjen )

Skjønner hva du mener Ranger, men faktum er at de fleste har inne er lidenskaplig opptatt av Godset. Da er det vanskelig å unngå tøffe diskusjoner og harde tak en gang i blant. En av grunnene til at jeg deltar i dette forumet er nettopp at folk snakker rett fra levra og sjelden legger to fingre i mellom. Misforstå meg rett, jeg oppfordrer ikke til uthenging og mobbing, men alle burde tåle en trøkk i trynet innimellom, så lenge det blir med det. Alternativet blir et forum alà hønsa sitt, der alle klapper hverandre på skuldra og møter opp på kamp med lik caps.

VGD-nick: Roedgata

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 08:10 
Avlogget

Juan skrev:
Alternativet blir et forum alà hønsa sitt, der alle klapper hverandre på skuldra og møter opp på kamp med lik caps.

Grøss og gru. det er det da ingen som vil...

Men det går an å ha temperatur på diskusjonene uten å fly i trynet på hverandre hver gang vi er uenige. Det er viktig å finne en balansegang her, som jeg syns vi har bommet på litt for ofte.

Denne tråden er forsåvidt langt fra det beste eksempelet på det, men jeg påstår fortsatt at det ikke er god debattkultur å kalle folk surmagede. Men den er likevel ganske uskyldig, og mitt innlegg var forsåvidt mer rettet mot den generelle debattkulturen her inne, enn mot den ene kommentaren.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 09:26 
Avlogget

Sørum er nå faktisk på delt 2 plass på toppscorer lista, sammen med blant andre Veigar, Ouyga, Kalsæg og Tegstrøm. Finstad er også på full fart oppover lista, jeg håper de klarer å fortsette i dette tempoet, målet må jo være 2 til på hver nå! Sørum på 13 og Finstad på 9 det hadde vært gull! :lol: På de få kampene Finstad har spilt er det veldig bra å score 7 mål! :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 11:14 
Avlogget

Fjotters skrev:
Jaja, Sørum ja!!!

Utskjelt fordi han var rævva i våres! Og nå har han scoret like mange som Godsets toppscorer ifjor, Kim Larsen. Og fler kan det bli... Hvem hadde vel trodd det???
Hadde ikke trudd jeg skulle si det, men han må beholdes!!!

Knall utklassing av MK, forresten!!! :wink: :wink:

Etter å ha sett kampen i går, er jeg enig.

Han spilte seg inn i godset- stallen 2006. Uten tvil !

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 13:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg må innrømme at jeg har vært kritisk til Sørum helt siden han ble kronet som Godsets kromprins, at han skulle ta over arven fra Flo osv... Jeg er letta over at det har løsna for han, men tror også at Finstad har vært en avgjørende utløsende faktor til at det har blitt som det har blitt i høst med mange mål og sambafotball. Sørum har snudd skepsisen min, og det skal han ha all ære for! Det sure eplet er bitt og i mine øyne har vi et glimrende spisspar som virkelig klarer å sparke godt fra seg! Og det beste er at vi ikke har sett det beste av disse enda! Det er deilig å våkne opp mandag morgen med et smil om munnnen og lyse fremsikter!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 13:35 
Avlogget

-To mål
-Tre skudd i stolpen
-Bra mottak
-Bra vendinger
-Ofte rettvendt
-Bra fart
-Iskald avslutning til 3-0

Han får en 9'er på børsen min... selvfølgelig må han være med videre.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Okt 2005, 21:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Det tenkte jeg etter kampen i går også, Søurm skal med videre.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 18 Okt 2005, 00:10 
Avlogget

koplad skrev:
Jeg må innrømme at jeg har vært kritisk til Sørum helt siden han ble kronet som Godsets kromprins, at han skulle ta over arven fra Flo osv... Jeg er letta over at det har løsna for han, men tror også at Finstad har vært en avgjørende utløsende faktor til at det har blitt som det har blitt i høst med mange mål og sambafotball. Sørum har snudd skepsisen min, og det skal han ha all ære for! Det sure eplet er bitt og i mine øyne har vi et glimrende spisspar som virkelig klarer å sparke godt fra seg! Og det beste er at vi ikke har sett det beste av disse enda! Det er deilig å våkne opp mandag morgen med et smil om munnnen og lyse fremsikter!

Ja, seff må Finstad være med videre og. Det er ikke ubetinget at Sørums suksess fortsetter etter en eventuell Finstad-exit, selv om han trolig også vil fungere godt om Finstad forsvant. Videre må det jo sies at det neppe har vært veldig inspirerende og forløsende for Sørum å ha Alex "Snublefootschii" Yeelisejejejejevevevs som makker gjennom vårsesongen.

Tror Yelisejevs med sin rævva-fotball, var med på å dra Sørum ned på et lavere nivå enn han egentlig kunne spilt med en bedre makker.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 18 Okt 2005, 01:17 
Må ærlig innrømme at jeg har vært sterkt kritisk til TS tidligere i år, men etter det jeg så av han i går må jeg nok revurdere mine uttalelser. I går var han jo strålende. Synd han ikke fikk trøkka inn ett til, for det hadde han fortjent! Jeg tror mye av årsaken til at han har spilt seg opp er TF. Han var også meget god i går. Assisten til Samir var det rett og slett klasse over! Håper bare dette fortsetter til neste år og at TS ikke trenger 20 kamper før det løsner! Finstad blir en hit til neste år! 20 mål og toppscorer i Adeccoligaen!

MEN, vi trenger en spiss til!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen