Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 18 Okt 2005, 08:50 
Avlogget

Supert at spissene våre ser ut til å finne hverandre og skape ting sammen. Det tar alltid litt tid å bli samspilte, men nå ser det ut som det er på vei mot noe stort :)

Begynner å glede meg til neste sesong allerede :)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 18 Okt 2005, 13:46 
Avlogget

FJK skrev:
Må ærlig innrømme at jeg har vært sterkt kritisk til TS tidligere i år, men etter det jeg så av han i går må jeg nok revurdere mine uttalelser. I går var han jo strålende. Synd han ikke fikk trøkka inn ett til, for det hadde han fortjent! Jeg tror mye av årsaken til at han har spilt seg opp er TF. Han var også meget god i går. Assisten til Samir var det rett og slett klasse over! Håper bare dette fortsetter til neste år og at TS ikke trenger 20 kamper før det løsner! Finstad blir en hit til neste år! 20 mål og toppscorer i Adeccoligaen!

MEN, vi trenger en spiss til!

Enig !

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Okt 2005, 08:17 
Avlogget
Brukerens avatar

At TS slår til er også kjempeflott for oss som har hatt trua på han hele tiden. Dette viser igjen at fotball er et lagspill og at selvtillit er noe du ikke har, men opparbeider deg. Et av de få tingene som Gamle Eggen har sagt som er fornuftig.

Topp

Innleggets emne: Re: Finstad og Sørum
InnleggSkrevet: 15 Aug 2016, 16:32 
Avlogget
Brukerens avatar

I mangel av egen spilletråd for Sørum (vet det var en, men finner den ikke) så tar jeg farvel med Thomas her!

Dette syntes jeg var jævlig leit. Har som Thomas, så indelig lyst til at han skal lykkes i Godset. Han kan trøste seg med at når han har vært skadefri har han hatt flest målpoeng pr minutt av alle våre angrepere. Jeg er sikker på at hvis det ikke hadde vært for skaden i 2013, og sammenstøtet med reklameskiltet mot RBK så hadde Thomas blitt en hit!

Kan ikke ønske deg lykke til i 3050, men lykke til med absolutt alt annet! Vi sees!

Topp

InnleggSkrevet: 15 Aug 2016, 18:02 
Avlogget

Jeg vil også si takk og et vemodig farvel til Thomas som en lokal spiss som spesielt ønsket å lykkes for Strømsgodset. Andre fotballideer enn det for ham mest egnede virket forhindrende i en første periode og siden etter hjemkomsten har det vært mye skader selv om Thomas nå skal være skadefri. I den mellomliggende tiden viste Thomas sin kapasitet på TL-nivå for Haugesund.

Jeg vil for vår klubbs lag spesielt huske Thomas som den spissen han viste seg som i nettopp den kampen mot Rosenborg da kollisjon med reklameskiltet fungerte ødeleggende! I tillegg vil jeg særlig huske avslutningen til scoring borte mot Mlada Bolislav etter forarbeid av Gustav Wikheim, medvirkende til avansementet til runde 3 av Europakvalik i 2015!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Aug 2016, 21:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Takk for innsatsen, Sørum! Vi håpa og ønska nok alle sammen - ikke minst deg selv - at du endelig skulle lykkes skikkelig i Godset. Synd det blei kræsj med spilletid i første forsøk og skadehelvette den andre.

Ønsker deg ikke lykke til i neste klubb av naturlige årsaker, men masse lykke til ellers i livet. Tipptopp og helproff fyr det er vanskelig å mislike :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen