Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 12:02

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 159 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Billettprisene
InnleggSkrevet: 30 Sep 2005, 19:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Fant en gammel tråd som angikk billettpriser men liker ikke rippe opp gamle tråder.

Skyhøye billettpriser

Et tema som absolutt bør være gjenstand for diskusjon er billettprisene på Marienlyst. Hvor er logikken? På den ene siden er det klaging og syting om dårlig med folk, lav oppslutning rundt laget, folk som foretrekker DHK osv, men på den andre siden så settes prisene enda høyere opp.

Prisene på marienlyst er latterlig høye. 140 på OKK uansett alder er en vits. 130 på gamle hovedtribunen/norgips (husker ikke hva norgips heter nå) er også alt for mye. Skjønner de ikke at om de f.eks. hadde satt ned prisen hadde det (sannsynligvis etterhvert, etter at det hadde blitt almenn kjent) kommet minst nok folk til å kompensere med den nedsatte prisen.

Jeg har selv snakket med nok av folk som sier at det har blitt alt for dyrt å dra på marienlyst. Om godset hadde spilt sambafotball hver søndag hadde nok flere kommet uansett, men det er ikke tilfelle. Dermed kan/bør man ihvertfall gjøre det man kan for å gjøre det attraktivt å dra på Godset-kamp.

Det at det virker billigere er en helt utrolig innvirkende faktor. (Selvopplevd, da jeg jobber i en forretning) Om man f.eks. satte en universell billettpris til 100kr for voksne og 50 for barn, ville det virke mye billigere å dra på kamp for en hundrings, enn etthundreogtredvekroner, som "nesten" er hundre og femti kroner.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Sep 2005, 20:01 
Avlogget

Du glemmer en ting. Meld deg inn i Godsetunionen eller klubben så betaler du 100. En helt grei pris spør du meg.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Sep 2005, 22:15 
Avlogget

evnt 1500 for sesongkort

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Sep 2005, 22:22 
Avlogget

Jeg er enig i at det er for dyrt for den varen som blir levert, men prisen er garantert ikke hovedproblemet. Hvis gutta begynner å levere kvalitet, så kommer folk tilbake uansett. Klubben kan da ikke justere bilettprisen ut fra tabellplasseringen til enhver tid?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 30 Sep 2005, 22:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Nei, men poenget er at det er alt for dyrt i utgangspunktet, uansett tabellsituasjon.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 01 Okt 2005, 11:20 
Avlogget

Personlig syns jeg det er litt vel dyrt å gå på Marienlyst for å se fotballkamp. Jeg er dommer, så jeg har fri adgang, men jeg hadde ikke giddi betale 130 kr om jeg ikke hadde vært det. Èn av grunnene er selvfølgelig at jeg ikke er ihuga Godset-fan, men bare liker å følge med på drammensfotballen. Hadde jeg vært Sif-fan hadde jeg nok betalt, for å støtte klubben, men jeg forventer bedre prestasjoner på banen.

Dessverre ser det ikke ut til å hjelpe om man setter ned billettprisene. Man prøvde med supertilbud på stabæk-kampen. Det kom ikke annet enn noen hundre flere bortesupportere enn vanlig.

Og dere i GU. Dere klager over dårlig med midler i klubben. Betal fullpris hele gjengen, så blir det noen tusen i løpet av et år!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 01 Okt 2005, 12:15 
Avlogget

Troinndern skrev:
Personlig syns jeg det er litt vel dyrt å gå på Marienlyst for å se fotballkamp. Jeg er dommer, så jeg har fri adgang, men jeg hadde ikke giddi betale 130 kr om jeg ikke hadde vært det. Èn av grunnene er selvfølgelig at jeg ikke er ihuga Godset-fan, men bare liker å følge med på drammensfotballen. Hadde jeg vært Sif-fan hadde jeg nok betalt, for å støtte klubben, men jeg forventer bedre prestasjoner på banen.

Dessverre ser det ikke ut til å hjelpe om man setter ned billettprisene. Man prøvde med supertilbud på stabæk-kampen. Det kom ikke annet enn noen hundre flere bortesupportere enn vanlig.

Og dere i GU. Dere klager over dårlig med midler i klubben. Betal fullpris hele gjengen, så blir det noen tusen i løpet av et år!

Helt uenig i at unionen skal betale full pris,en gulerot skal disse syngerne ha.

Det burde vært billigere å gå på kamp, enig i det, men ! I disse dager scorer godset så lite mål, at det er bare menigheten som møter opp uansett hvordan prisen er.Disse blir selfølgelig tyna maks for hva de er vært.

Helt til frafallet er et faktum over tid, blir det nok ingen forandring på dette.

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 02 Okt 2005, 22:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Dyrt og dyrt, tipper 90% av de som er på Godsetkamper faktisk har mulighet til å komme inn for en 100-lapp. Ved hjelp av "Drammens Tidene kortet" får man rabatter på en rekke kulturelle opplevelser i Buskerud. Dersom man ikke velger en tur på Blaafarveværket eller til Kulturhovedstaden Vestfossen på en søndags eftermiddag, kan man sammen med en kompis betale 100 kroner for inngang på Marienlyst.

Og samme hvor dårlig vi spiller er vel 100 kroner akseptabelt for å se en fotballkamp i Adecco ligaen med de fasilitetene Marienlyst har.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 02 Okt 2005, 22:53 
Avlogget

Stat & Kommune skrev:
Dyrt og dyrt, tipper 90% av de som er på Godsetkamper faktisk har mulighet til å komme inn for en 100-lapp. Ved hjelp av "Drammens Tidene kortet" får man rabatter på en rekke kulturelle opplevelser i Buskerud. Dersom man ikke velger en tur på Blaafarveværket eller til Kulturhovedstaden Vestfossen på en søndags eftermiddag, kan man sammen med en kompis betale 100 kroner for inngang på Marienlyst.

Og samme hvor dårlig vi spiller er vel 100 kroner akseptabelt for å se en fotballkamp i Adecco ligaen med de fasilitetene Marienlyst har.

Når du tar med barna dine, blir det ganske dyrt ! i tillegg kommer et par is, brus, pølser ol.

500 kr. går kjapt unna.Og da spør du deg selv etter nok en møkkakamp,er det vært det ?

Ja ! mot Sogndal :P

Nei ! stort sett resten av sesongen. :evil:

Toppscorer for godset 2006 ! Bare vent å se, jeg vil få rett !

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 03 Okt 2005, 00:10 
Avlogget

Er det rundt DT du kjøper pølser, er det bare fint. Da støtter du Åssiden IF!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 03 Okt 2005, 05:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Det du selvfølgelig etterspør her er en slags familiebillett som gir mor og far og barna en samlerabatt. At du ikke koker pølser og tar de med på termos hjemmefra er noe annet.

Nok en gang, å betale 100 kroner for sitteplass under tak på en kamp i Adecco ligaen bør være akseptabelt.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 23 Jan 2006, 02:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Er det noen som vet om billett prisen for godset match er det samme som ifjor? Billigste alternativet er 130 spenn? utenom unionen da sjølv sagt.

Strømsgodset IF- Drammen

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 23 Jan 2006, 10:04 
Avlogget

Ser sånn ut:

http://www.godset.no/billetter.asp

-KK-

Godset skal til Europa! Hurra, hurra, hurra!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2006, 19:35 
Avlogget

Bli fotballdommer så fåpr du alt gratis, Fabrizio.

Jeg stusser på en ting angående årets billettpriser. Hvorfor er det sånn at det koster mer å få sola i øya enn å sitte i skyggen? Og at det koster mer å sitte bak de store stolpene, enn de små. Eller for å unngå at folk sitter sånn til at det ser ut som om det er flere på stadion. Og at det er dyrere for sesongkort på OKK enn på DT.

Merkelig prioritering. Er det for å lage et skille på tribunene? Barn og pensjonister på DT og de i mellom på OKK? For å gi Åssiden mindre og Skiold mer kioskinntekter?

Håper noen har et godt svar.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 17 Mar 2006, 20:06 
Avlogget

Vet ikke helt hva du mener nå, men sola går da vitterlig ned i VEST. Noe som betyr at det er de på "billig"-tribunen DT som får sola i ansiktet. At de dyreste billettene er på den nyeste tribunen har jo selvsagt med at fasiliteter som VIP-losjer osv. finnes der - innlysende spør du meg.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 159 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen