Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 04 Aug 2020, 01:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 166 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Tromsdalen - Strømsgodset
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 19:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Noen som skal oppover?????

Vi er ihvertfall 4 stk som har bestilt tur..
Kaldt og jævlig blir det sikkert :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 20:02 
Avlogget

ja, Kanal1 skal jo oppover :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 20:12 
Avlogget

god tur a

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 20:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Det blir interessant å se hvem som skal spille midtstopper mot Tromsdalen nå som Deila har karantene. Er Nordnes klar for den oppgaven, tro...?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 20:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Wam skrev:
ja, Kanal1 skal jo oppover :wink:

Tok som en selvfølge at du skulle oppover da :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 21:03 
Avlogget

Blir vel rundt 40 SIF`ere der oppe i nord. Bare å ta med vinterjakke, lue og skjerf. Kan bli kjølig.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 21:33 
Avlogget

Ser TIL Brann på tv2, syns det så ut som snøvær...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Sep 2006, 21:51 
Avlogget

Ja, tidlig i 1.Omgang snødde seg som om det aldri har snødd i Tromsø før...

Så for all del, kle dere riktig til dere som drar...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 17:04 
Avlogget

Dette er i mine øyne en kamp mot en lavt plassert motstander, der vårt lag i noe mindre grad enn mot lignende plasserte lag kan oppfattes som favoritt. Dvs at kampen, stadig i mine øyne, er åpnere.

Det er ikke fordi Ronny Deila soner kortkarantene, selv om det er et forhold som åpenbart øker vanskelighetsgraden. Nei, det er primært at jeg har dannet et inntrykk, galt eller dekkende oppfattet, av at Tromsdalen har et vrient kunstbanedekke, og at de selv har opparbeidet en evne til å spille i forhold til dette. Korreksjoner av et slikt inntrykk er ønsket om dette er galt! Til dette føyer seg så, slik andre også har vært innom det, årstidens karakter i Tromsø-regionen: mulig nedbør (hva slags?), temperatur, eventuelt i kombinasjon med vind. (Jeg hadde ikke inntrykk av at tilsvarende virket så positivt engang, mye lengre sør, under bortekampen mot Bryne, slik jeg husker Wam's radiokommentar.) Det er vel to sider ved dette med vær: a) Hvordan det kan margstjele den ikke fullt innlevd forberedte eller påkledte. b) Dessuten hvordan det kan funksjonelt forstyrre det laget som i noen grad vil prøve å spille fotball - om aldri så mye med visse forholdsregler om pragmatiske tilnærmelser tatt - vis à vis et mer kjempende lag (intet sagt mot dette over hodet om en klubb har knappere ressurser).
Om værvarsler (husk forskjell over døgnet):
http://met.no/index.shtml
http://met.no/norge_tekstvarsel/langtidsvarsel.html
Eventuelt flere på:
http://www.google.no/search?hl=no&q=%22 ... t%22&meta=

Så blir det spennende å høre hvordan Jan Frode Norness spiller.

Vårt lag har vel iallfall to våpen (som selvsagt henger sammen).
- lagspillets kvaliteteter
- formspillende enkeltspilleres kvalitet.
Intuisjonen tilsier: At sistnevnte blir særlig viktig!

Min hovedoppfordring (så lenge man ikke vil ha tiden til å gå) - rettet til alle våre angripende spillere: Avslutninger, avslutninger, avslutninger!
Skyt, Godset, skyt!

[Jeg har en fornemmelse av at forholdene eventuelt kan tilsi mer markert "no nonsense" klareringer bak når det skal klareres. Ikke på noen måte ment som at man skal unnlate kontrollert ballbesittelse bak når man kontrollerer dette, men når det altså må klareres.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 18:15 
Avlogget
Brukerens avatar

Slapp, det er ikke snø i Tromsø enda (selv om det snødde litt på søndagen) og det er meldt pent vær til helga. Det blir nok litt kjølig (4-6 grader tenker jeg) så kle dere litt godt dere som kommer oppover (husk lange underbukser eller stilongs, da blir ho mor glad). Håper på 3 nye poeng til godset og en god kamp.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 18:19 
Avlogget

Tror dette blir en tøff kamp, blir spennende å se om det er Nordnes som går inn som stopper når Deila har karantene.

Tipper vi vinner 2-1

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 18:27 
Avlogget

Nordnes har lenge banket på døra, og nå får han endelig muligheten til å vise seg frem. Han imponerer på trening, men skal han få kontrakt videre må de også se hva han er god for i kamp.
Deila virket veldig ivrig etter å få seg et gult kort mot Pors, skal ikke gå noe videre inn på hvorfor annet en at det passer oss godt at han 100% sikkert ikke må sone for gule kort mot Aalesund.
Dette gjelder derimot ikke spillere som bla Huusko og Andersson, skulle en av disse få gult kort i nord må de stå over toppkampen mot Aalesund. Er nesten så jeg håper Fagermo ved en evt 2 eller 3 måls ledelse i andre omgang velger å bytte ut disse spillerne. Hvis jeg ikke tar helt feil er den enda flere spillere som står i faresonen?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 18:31 
Avlogget

Jeg er dessuten spent på om vår trener DEF eventuelt har noen særlige grep som vektlegger bestemte sider av spillemåten, for å møte de mer eller mindre spesielle forholdene, slik omstendighetene er.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 18:40 
Avlogget

stemmer det Reis opp, så vidt jeg vet er Sørli, Fazlagic, Andersen, Huusko og Andersson 1 gult kort fra karantene.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Sep 2006, 20:56 
Avlogget

Til dere som ikke reiser (99% vil jeg tro) og vil se denne kampen på FXTV, så send en mail via brukeren deres på fxtv.no og spør/foreslå denne kampen. Kjenner en som jobber der inne, og jeg VET det hjelper med litt mas.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 166 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen