Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 14 Des 2019, 12:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 15 Nov 2007, 13:15 
Avlogget

Når jeg har sett tilbake på denne sesongen har jeg gjort meg noen tanker om hva vi trenger for å lykkes i tippeligaen `08.

1) Spillerstall: Vi har fått signaler om at det er begrensede midler til forsterkninger neste år.
Status for sesongen er så langt:
2 sentrale midtbanespillere ut, en sentral midtbanespiller inn
2 kantspillere ut og en kantspiller inn.
EJ har ikke signa ny kontrakt enda.
Vi har ikke klart å etablere noen juniorer på A-laget(Boldt, Fuhre osv)
I tillegg mener jeg at midtsspissene våre og venstresida i forsvaret fungerer for dårlig.
Jeg mener at vi minimum må erstatte de vi har mistet og i tillegg øke kvaliteten på venstreback og spissplass.

2) Talentarbeid
Neste år har vi sannsynligvis mulighet til å gi talenter sjansen ettersom faren for nedrykk er minimal. Derfor bør vi bruke neste år til å etablere talenter som kan bli viktige i sesongen `09.

3) Trenerteam
Jeg håper DEF og Deila nå har fått erfaring nok til at de dropper stunt som å omskolere Huusko til back. I tillegg trenger vi utvikling spillemessig for det offensive og underholdende spillet som vi så i adecco så jeg lite til i tippeligaen. Ikke scora vi noe særlig heller og all skyld for det kan ikke tillegges Kovacs. Midtbanen vår scora fryktelig lite.

Totalt sett må jeg innrømme at jeg er en tanke bekymret for jeg synes ikke godset har hatt en overbevisende god sesong, og signalene jeg har sett er at vi ikke kan regne med forsterkninger i særlig grad. Som Odd viste i år er det fullt mulig å rykke ned selv om en havner på kvalik.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: