Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Aug 2017, 23:28

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 220 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Jostein Flo!
InnleggSkrevet: 03 Okt 2014, 08:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Jostein Flo, 50 år i dag!!

Vi gratulerer.

Takk for at du er den du er, makan til kar da gitt!!!

Les forøvrig flotte og fortjente ord fra Rune Marthinsen:

http://www.godset.no/news/article/1aa5x ... n-flo---50

Topp

InnleggSkrevet: 03 Okt 2014, 09:41 
Avlogget

Stor Strømsgodset-spiller og nok enda større Strømsgodset-leder!

En leder som har vært i stand til å skape Kontinuitet og til og med en periodisering av denne kontinuiteten som nettopp derfor gjør at den fortsetter ved de store skilleveiene for kontinuiteten, med deres i øyeblikket vanskelig overskuelige valg! Hvordan gjenskape og nyskape det som fornyer og viderefører den ønskede engang skapte innretning som det så langt råd er, søkes kontinuitet for?

Attpåtil kontinuitet for slike attraktive fotballideer!

Der er vi benådet med å ha Jostein til å foreta de store valgene og essensielt inngå i teamet som treffer de mange involverte mindre valgene.

Hvilken stor opplevelsesreise vi har blitt og stadig blir invitert med på! Større fordi det ikke handler om enkeltstående sesonger, men en vedvarende klubbmodell. En kilde til umåtelig glede og stolthet!

Gratulerer med jubileumsdagen, Jostein!
Etterpå tilføyd det sentrale enkeltordet: Takk!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Jan 2016, 00:46 
Avlogget

Er det du Jostein?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/politiet-jakter-stor-sint-elg-i-oslo/a/23597329/

Topp

InnleggSkrevet: 01 Feb 2016, 16:46 
Avlogget

Noen som husker hva Flo sa om Pep på Heia Fotball? Pep er nå bekreftet som City manager. Tydelig at Flo vet hva han snakker om;-)

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2016, 19:46 
Avlogget

De som motsatt meg har DT+, kan jo kommentere om de synes Jostein gir uttrykk for bemerkelsesverdige synspunkter. Jeg har heller ikke fått med meg om godsetunionen.com har hatt det intervjuet med Jostein som man oppfordret om å levere spørsmål til.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2016, 22:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
De som motsatt meg har DT+, kan jo kommentere om de synes Jostein gir uttrykk for bemerkelsesverdige synspunkter. Jeg har heller ikke fått med meg om godsetunionen.com har hatt det intervjuet med Jostein som man oppfordret om å levere spørsmål til.

Intervjuet med Jostein kommer tidlig neste uke.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2017, 12:39 
Avlogget

Godset-Flo sykmeldt i 14 dager etter internkamp
Strømsgodsets sportssjef Jostein Flo pådro seg en kraftig muskelavrivning i en internkamp. Godset-toppen er sykmeldt i to uker.

– Rent operativt blir jeg borte fra jobben et par uker grunnet opptrening, men jeg vil selvsagt ha daglig kontakt med klubbledelsen og trenerteamet per telefon, sier sportssjefen.

Det var i en internkamp mellom administrasjonen og støtteapparatet i Strømsgodset at uhellet var ute for den tidligere landslagsspilleren.

(NTB)

Topp

InnleggSkrevet: 14 Jun 2017, 12:58 
Avlogget

Flo er tilbake på jobb etter sykmelding.... hadde vel vært interessant og viktig med ett intervju :?:

Topp

InnleggSkrevet: 15 Jun 2017, 09:26 
Avlogget

....og der kom ett etterlengtet intervju, men dessverre på DT+

Flo er energisk og slår bl.a i bordet med knyttet neve :wink:

Bra lesning men det mangler detaljer i handlingene som må skje!

Vi vet jo alle at "ting må snus" men hva skal/kan/bør gjøres?

BP er inne med fokus på energi og humør (på treningene)

sitat fra Flo:

"– Både vi ledere, trenerne og spillerne må vise at vi har hår på brystet. Vi må gå foran, tåle trøkket og snu dette."

OK det Flo men hva må endres? Hva kan gjøres for å finne hva som skal til for å "snu dette"?

......det er forresten svært umoderne med kroppshår... :oops:

https://www.dt.no/sport/godset/drammen/flo-om-motgangen-ma-vise-at-vi-har-har-pa-brystet/s/5-57-657286

Topp

InnleggSkrevet: 01 Jul 2017, 19:04 
Avlogget

Ettersom undertegnede er en av feigingene som lettvint kritiserer bak et tastatur, omtalt av Jostein Flo på nettversjonen av VG, skal jeg hermed nedlegge min virksomhet som innsender her på forumet. Værsågod!

Skrevet i pausen borte mot LSK, der heller ikke jeg har vært taus. Neste hjemmekamp er jeg utenlands. Jeg kan ikke garantere at jeg fortsetter å heie i samme grad, uansett hva!

Takk for tidligere år, Jostein!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 220 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen