Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 13:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Julegaveønske
InnleggSkrevet: 20 Des 2007, 19:19 
Avlogget

Hvis Godset skulle gi meg en julegave ville jeg ønska at klubben etterhvert fikk spillere som hvertfall kunne prøve å vise følelser for klubben. Og som vi sier: Virkelig blø for drakta. Synes det har vært mangel på det i år. Både i kampene, og etter kampene.

Bakgrunn: Jeg var tilstede på Fredrikstad Stadion i nest siste serierunde. Kampen var blåst av, og det eneste vi venta på var resultatet fra Kristiansand. Så etter noen minutter kommer beskjeden fra en i mobiltelefon: Uavgjort på Sørlandet, - Godset har redda plassen!!! En herlig følelse! Men hvor ble det av spillerne? Kun Fagermo og Aas kom ut igjen og jubla. Noen få jubla midt på banen, men jeg ble skuffa over at ikke flere kom ut og viste glede.

Vel, dette var litt gufs fra i år, men jeg gleder meg uansett allerede til neste sesong, så god jul alle blå-hvite :)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 20 Des 2007, 20:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg syns gutta har blødd for drakta i hele år. Hvis det er alt du har å klage på syns jeg du har det svært godt som Godset-supporter! Syns Stian Ohr har vært kanskje den fremste eksponenten av dette!

Edit: Og god jul ja!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 20 Des 2007, 20:35 
Avlogget
Brukerens avatar

jadda skrev:
Jeg syns gutta har blødd for drakta i hele år. Hvis det er alt du har å klage på syns jeg du har det svært godt som Godset-supporter! Syns Stian Ohr har vært kanskje den fremste eksponenten av dette!

Edit: Og god jul ja!

Jeg syns å gutta har blødd for drakta i hele år, uten det hadde vi rykka ned med det laget.. :S
Stian Ohr har vært helt rå på det i år, men savner litt det ''jonny'' sier at de før kamper kommer bort å girer seg skikkelig!
Og etter kampen syns jeg ALLE mann bør komme bort å vise at ''vi''(GU) betyr mye for dem!

Vi er Strømsgodset IF, vi bestemmer her nå!
Det er bare å komme seg vekk, hvis du ikke er blå, ikke er blå, ikke er blå å å å... :)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 20 Des 2007, 22:00 
Avlogget

Mitt julegaveønske er:

Baxter, Soko, Riddez!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 21 Des 2007, 15:29 
Avlogget

[quote="gooodset"][quote="jadda"]Jeg syns gutta har blødd for drakta i hele år. Hvis det er alt du har å klage på syns jeg du har det svært godt som Godset-supporter! Syns Stian Ohr har vært kanskje den fremste eksponenten av dette!

Innsatsen har i mine øyne vært vår force i de fleste kampene. Unntaket er vel hjemme mot Gerd ! Jeg tror skoen trykker helt andre steder.
Når det gjeldre ønsker for neste sesong kunne jeg tenke meg disse i prioritert rekkefølge
Rushfeldt
Messias -skadefri og i form
Riddez
Ny forsvarsspiller?
Soko

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet