Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: [Spillertråd] Muhamed Keita
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 10:36 
Avlogget

Kan ikke se at det er opprettet en spillertråd for Keita, så jeg starter en.. Er det allerede opprettet en, så får mod stenge denne.

Keita blir utenlandsproff...
http://dt.no/article/20090110/SPORT/92887016/1063/NYHET

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne: For en overskrift
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 12:29 
Avlogget

latterlig av DT.

Jeg trodde han var solgt da jeg så overskriften prøver de å være morsomme?

Topp

Innleggets emne: Re: For en overskrift
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 13:24 
Avlogget

hansi79 skrev:
latterlig av DT.

Jeg trodde han var solgt da jeg så overskriften prøver de å være morsomme?

Hehe... Vart du skræmt no!?! Det var derfor jeg skrev det slik i tråden også :wink:

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne: Skremt!
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 13:47 
Avlogget

Ja jeg ble litt skremt ja..... :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 13:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Er helt klart en missvisende overskrift ja. burde stått en "-" foran for dette er jo en uttalelse

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 14:44 
Avlogget
Brukerens avatar

Etter å ha lest artikkelen på dt.no om Keita`s prøvespill i Italia sitter jeg igjen med blanda følelser.
Måten Flo uttaler seg på tyder på en prispressing jeg ikke liker. Inntrykket jeg sitter igjen med er at Keita i høyeste grad er til salgs, men at de vil ha mest mulig for han.

Skjer det et salg av Keita nå blir jeg regelrett forbanna! Med en slik kortsiktig tankegang på Gulskogen vil klubben grave sin egen grav!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 14:47 
Avlogget

Mr Jensen skrev:
Etter å ha lest artikkelen på dt.no om Keita`s prøvespill i Italia sitter jeg igjen med blanda følelser.
Måten Flo uttaler seg på tyder på en prispressing jeg ikke liker. Inntrykket jeg sitter igjen med er at Keita i høyeste grad er til salgs, men at de vil ha mest mulig for han.

Skjer det et salg av Keita nå blir jeg regelrett forbanna! Med en slik kortsiktig tankegang på Gulskogen vil klubben grave sin egen grav!

Desverre er klubben i en slik posisjon at alle er til salgs! :( De flagger det bare ikke utad.

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 15:18 
Avlogget
Brukerens avatar

haaper keita blir noen aar til, men han mener jo selv at han er klar. Syntes det er litt for tidlig jeg. Han har knapt spilt i tl og kan utvikle seg mye paa noen faa aar, og da kan han blir solgt for en bedre sum enn naa.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

Innleggets emne: Re: For en overskrift
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 15:30 
Avlogget

ArneSvingen2 skrev:
[
Hehe... Vart du skræmt no!?! Det var derfor jeg skrev det slik i tråden også :wink:

trur hjertet mitt stoppa 1 lite sekund :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 17:34 
Avlogget

interjuv med keita og BP
http://dt.no/section/VIDEO/1216&id=6227

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 20:44 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:

Holder ihvertfall med rett klubb i England :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Jan 2009, 21:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Mr Jensen skrev:

Tenkte nøyaktig det samme. Talentene er det eneste som nå er igjen. Skal talenter som Keita selges for, i fotballsammenheng, småsummer som det blir spekulert i den artikkelen, er det bare å pakke sammen helt. Men jeg regner med at nettopp dette blir tilfelle.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Jan 2009, 11:28 
Avlogget

Folkens; noen ganger er det vanskelig å forstå retorikken deres. Vi har ikke penger, men ønsker oss den og den.... En av de viktigste inntekstskilden til norske klubber har vært salg, gjerne av unge og spennende spillere. Skulle (mot formodning) Parma by en anselig slump penger for Keita ( la oss si 6 mill + eventuelt % for videresalg ) så må selvfølgelig klubben vurdere: i dagens marked (prisene stuper) hva kan vi få for den summen ? En god spiss, en høyreback og kanskje en spiller til ? Hva er totalt sett best for klubben ?
Personlig har jeg ingen tro på at Keita blir solgt, og jeg håper han tar et par steg til og eventuelt blir solgt for en anselig sum.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Jan 2009, 13:15 
Avlogget
Brukerens avatar

janh skrev:
..Folkens; noen ganger er det vanskelig å forstå retorikken deres. Vi har ikke penger, men ønsker oss den og den..

Fair den janh, og skjønner godt du reagerer på akkurat dette. Men hvem har bestemt at spillersalg være den viktigste inntektskilden for norske fotballklubber?
Jeg ønsker meg et Strømsgodset som tør se på andre inntektsløsninger, være utradisjonelle og overleve økonomisk, UTEN å måtte selge så fort det vises snev av interesse for noen av våre spillere.
Med en slik SELG, SELG, SELG - mentalitet vil vi bli dratt noen steg tilbake for hvert salg...og det synes jeg er leit.
Som Flo også sa i intervjuet: "bedre med en skikkelig god spiller, enn tre middels gode"

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 11 Jan 2009, 16:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Nå har vel aldri Strømsgodset stått for en SELG, SELG, SELG-strategi heller spør du meg. Er vel ikke vits å lage et problem av noe vi strengt tatt ikke har?

Både tror og håper Keita blir i Godset et par år til. Tror han kan utvikle seg mye det neste året. Vil tro han får betydelig mer spilletid enn fjoråret. Keita kan bli noe stort, la oss håpe han ikke faller igjennom som så mange andre supertalenter!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen