Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Aug 2017, 23:27

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 03 Jun 2014, 07:48 
Avlogget
Brukerens avatar

Utrolig fortjent at Keita får anledning til utvikle seg videre utenlands. Keita, på sitt beste, er den beste kantspilleren i Norge. At Godset nok en viser at talenter som utvikler seg får muliget til å dra utenlands, noe som et av de viktigste pillarene i Godset som klubb. At klubben også får ca 2 mill for Keita, men 6 mnd igjen av kontrakten, viser at Godset er gode forhandlere også.

Lykke til Keita - måtte dette være en nytt steg mot en større klubb.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Jun 2014, 10:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi først og fremst takke Kaita for solid jobb i godset, og ønske lykke til i Polen. Så håper jeg at vi greier og gi Keita et verdig farvel med GG på mandag.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Jun 2014, 17:57 
Avlogget

Lykke til Keita. Takk for innsatsen

Topp

InnleggSkrevet: 03 Jun 2014, 22:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Takk for innsatsen! Håper du tar det neste steget i Poznan. Lykke til!

Topp

InnleggSkrevet: 14 Jan 2016, 00:23 
Avlogget

Og velkommen hjem! :D
Litt eldre og mange erfaringer rikere.
På lån frem til sommern, med mulighet for permanent overgang.

Jeg har trua på at BP får på plass de siste bitene i Keita-puslespillet nå, og han virkerlig slår til.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Jan 2016, 12:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Pasiano skrev:

Jeg har trua på at BP får på plass de siste bitene i Keita-puslespillet nå, og han virkerlig slår til.

+1

Så lenge det ikke drives rovdrift på gutten og han er 100% til kampstart, frykter at Stabæk kjørte gutten i hardeste laget ifjor.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Jan 2016, 18:17 
Avlogget

Velkommen tilbake Keita! Dette blir bra :D

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 17:55 
Avlogget

Nærmer han seg status som idrettsinvalid snart?

Nå var det "føling med låret" som gjør at han står over.
Og det etter å ha vært mer eller mindre skadet sammenhengende det siste halvåret.

En klassespiller på sitt beste, men hvor lenge kan han fortsette med de samme skadeplagene som han har nå?

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 18:07 
Avlogget

Dersom dette er en ny plage, så kan det vel være en nokså forbigående sak? F.eks som følge av litt ensidig alternativ trening med sikte på å unnlate å belaste ankelen?

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 22:08 
Avlogget

Selvsagt kan denne "følingen i låret" være forbigående, isolert sett.
Men, så lenge den ene skaden etterfølger den andre, og han aldri kommer seg til en stabil treningshverdag, så blir jo også risikoen for å pådra seg skader større.
En ond sirkel, som garantert ble kraftig forsterket av å spille halve høstsesongen småskadet for Stabæk i fjor.

Jeg begynner å tvile på om han kommer opp på nivå i løpet av våren med et så dårlig treningsgrunnlag som han har hatt i vinter.

Og leieavtalen går ut i sommer.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mar 2016, 09:19 
Avlogget

1980 skrev:
Og leieavtalen går ut i sommer.

Keita ut og Basse inn igjen..... 8)

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2016, 20:57 
Avlogget

Jeg får ikke gitt link til VG-artikkel via mobil. Keita om Deila-kommentarer.

Dette er til dels et tema som jeg trodde jeg hadde gjort meg ferdig med.

Det kan godt være at en del har tippet over i hvilke formuleringer de har anvendt overfor Ronny Deilas VIF-trenerjobb. Mitt brukernavn har selv uttalt seg (slik sagt, forsåvidt som personen bak brukernavnet er den reneste Nobody.) Om også "jeg" har tippet over, får andre eventuelt vurdere, herunder Keita selv.

Keita kan jo på sin side reflektere over om det er OK for en trener som erklærer det i mine øyne forbildelige å søke å bygge klubb som sitt engasjement, da å la hans nye norske klubb gå tilbake til en klubb han har bygget, og hente ut en leder av den klubben, slik det nå synes å se ut å ha vært en av hans betingelser for hans VIF-trenerjobb. Stemmer det ikke, altså ved at rekrutteringen av Erik Espeseth fant sted utenom, faller spørsmålet selvfølgelig øyeblikkelig som grunnløst. Og "jeg" vil i tilfelle skylde å beklage.

Ellers: "Jeg" synes Keita går så langt i sin kommentar i retning av å degge for VIFs myyye støøørre potensiale som klubb at hans uttalelser begynner å framstå som en flørt i håp om å bli rekruttert til den klubben. Keita har sagt at han ønsker å bli her. Dvs ikke returnere til Polen. Men Keita har samtidig kommet med noen litt kryptiske formuleringer om at han vil dit hvor han vil utvikle seg mest (litt upresist gjengitt; jeg får ikke sjekket mens jeg skriver). Men har så tittet. Omtrentlig sitat: Hvis min utvikling ligger i å bli i Strømsgodset, så blir jeg i Strømsgodset. Hvis min utvikling ligger i å gå ut, så går jeg ut. Omtrentlig sitat slutt.

"Jeg" må nok si at "jeg" da synes at Keita bør si åpent hva han faktisk ønsker. Fortrinnsvis iallfall unnlate, som det begynner for "meg" å se ut som, så å si å spille SIF-kortet i sin retorikk som et virkemiddel med sikte på å komme til VIF. For det ville være svært ukledelig. NB! Det er ikke nødvendigvis til offentligheten at Keita bør være åpen om dette, men til sportssjef Jostein Flo. (Kanskje det nettopp er det som har skjedd.)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2016, 21:44 
Avlogget

Velger å ikke forsøke å sitere innlegget ditt Indie, men svare på det generelt eller spesifikt avhengig av hvordan en ser det :D

I går i DT tror jeg uttalte Keita at han var klar for gullkamp, og at han ønsket å bli. Videre sa han at han og Flo ikke hadde forhandler, men at de normalt sett ble enige. Betrakter dette som et klart signal om at han ønsker å bli. En opsjon betyr vel også at Godset har forang for andre klubber, og at det da i praksis er en forhandling med tanke på lønn som blir avgjørende

Et annet punkt i dette er, at jeg vet med sikkerhet at det var møte mellom sterke personligheter mellom Keita og Deila. Det har som jeg har hørt senere blitt omtalt som en klar konflikt, hvor jeg mener å huske at Keita's holdninger var en del av utfordringen. Uavhengig av årsak er det jo et spørsmål, om det er et klokt valg av Deil og Keita, og da ønske å komme sammen igjen når Deila skal etablere seg som trener i en ny klubb

Tror og håper at Keita, har erfart at trygghet er en viktigere faktor enn penger. Og at han derfor velger Godset denne gangen, for å igjen senere kunne selges til en bedre klubb en hva tilfelle var sist

PS! Har valgt å avstå fra all debatt i tilknytning til Deila og Espeseth, med unntak av mening om at Espeseth burde vært holdt vekk fra VIF i en lenger periode. Velger å gi begge tillit til at de ikke bevist går inn for å svekke/forhindre Godset i sin videre utvikling

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2016, 21:54 
Avlogget

Du kan ha rett, Bromfe. Finner det litt uvisst dog. Eventuelt er Strømsgodset det sikre annetvalget og VIF et usikkert førstevalg.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2016, 22:54 
Avlogget

Independiente skrev:
Du kan ha rett, Bromfe. Finner det litt uvisst dog. Eventuelt er Strømsgodset det sikre annetvalget og VIF et usikkert førstevalg.

Håper inderlig motsatt, kan ikke se hvorfor Keita per nå skal gå til VIF. Godset tar mest sannsynlig emdalje i år, og kvalifiserer seg for Europa igjen. Hva kan VIF oppnå? Unngå nedrykk, om det er hans valg er det 100% økonomisk orientert

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen