Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 19 Jul 2016, 10:01 
Avlogget

Opplevde ikke de VG-kommentarene som annet enn et forsvar av Deila. Jeg synes Keita har fridd til Godset derimot over tid med prat om at han selvsagt ønsker å bli i byen sin osv. Også før han viste den formen han har hatt den siste tiden.

Jeg synes det virker sannsynlig at Keita blir, og godt er det.

Forøvrig misforstås kritikken mot Deila hver gang media kjører en sak hvor Keita, Flo, hvem det måtte være blir spurt og forsvarer Ronny. Kritikken jeg hører går på at SPZ og Deila tydelig har pratet sammen og avtalt dette som Indie var inne på over.

Det er det illojale aspektet fra en som har kjørt veldig hardt på at han er blå også etter at han forlot Drammen.

Samtidig driter vel folk i det nå. Kan være greit å skifte daglig leder etter 6-7 år. BP/TAØ leverer resultater på Deila-nivå med et dårligere lag. "Gigantklubben" Enga ligger på direkte nedrykk med kun spillernes nærmeste familie på stadion.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jul 2016, 10:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Ronny har nok allerede vært i samtaler med Keita!

«Vålerenga er en stor klubb som har potensial til å bli en mye større klubb enn det Strømsgodset er», sier Keita.

Ref hans tidligere uttalelser om at "etter karrieren skal jeg bli en rik eiendomsbaron" så går han etter penga nå mens han kan.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jul 2016, 12:01 
Avlogget

Over til noe annet: hva er status mtp ryggskaden til Keita?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 09:41 
Avlogget

Da brukte vi vårsesongen og sikkert mange kroner på å få 3-4 gode kamper ut av Keita før han melket noen ekstra kroner ved å stikke. Ikke nødvendigvis noe stort savn om Tokmac kommer tilbake i form i høst.

Så vidt jeg vet kom Keita med noen lønnskrav Godset ikke var spesielt nære å matche. At det økonomiske havariet Stabæk som stadig gjør seg patetiske med å tigge penger av supporterne både på stadion og i avisen synes de har råd til å være lønnsledende er jo litt komisk.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 10:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Keita ut er grunn til å feire! Uromoment som type i garderoben, og en spiller helt uten sluttprodukt (som vi så i start kampen). Han har hue på feil plass, ikke interessert i å jobbe for laget og medspillere, kun mele egen kake. Ikke noe tap, men en spiller jeg heller mener det var VIKTIG å få UT av klubben.

MYE mer bekymret over at Ronny nå henter City-spillere til Enga (men det får høre til en annen tråd)

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 11:14 
Avlogget

Takk for innsatsen i en håndfull kamper og lykke til som eiendomsbaron.

Spar oss imidlertid for uttalelser som at det er i Godset du føler deg hjemme. Du har kun følelser for deg selv og eget ego - det er i og for seg greit nok, men det blir rimelig hult når det neste du gjør er å hoppe over til en konkurrerende klubb. Hvordan Stabæk uten tilskuere og penger har råd til dette, kan man bare spekulere i...

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 11:36 
Avlogget

Jeg vil uansett og uten baktanke først uttrykke en takk for viktige bidrag til Strømsgodsets lag både i forrige og denne perioden til Keita, spillernomaden som han nå med sitt kretsløp mellom klubber er i ferd med å bli.

Når det er sagt: I et tidligere innlegg gjenga jeg
Omtrentlig sitat: Hvis min utvikling ligger i å bli i Strømsgodset, så blir jeg i Strømsgodset. Hvis min utvikling ligger i å gå ut, så går jeg ut. Omtrentlig sitat slutt.

Hva det er som da utvikles, skal jeg avholde meg fra å dvele nærmere ved. Men når slike ord er benyttet, så husker en dem jo noen korte øyeblikk.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 12:56 
Avlogget

Keita har signert for Stabæk...... :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 14:03 
Avlogget
Brukerens avatar

MrBlue2 skrev:
Keita har signert for Stabæk...... :oops:

Ja det er det som diskuteres i de fire innleggene over ditt.............

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 19:29 
Avlogget

Kjenner jeg synes det er helt greit at han nå drar, og kan ikke si jeg føler at jeg ønsker han tilbake på en lang stund.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 19:29 
Avlogget

Kjenner jeg synes det er helt greit at han nå drar, og kan ikke si jeg føler at jeg ønsker han tilbake på en lang stund.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 21:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Helt greit; adios. Virker ikke som noen humørspreder i gruppa og har ved flere anledninger oppført seg særs uproft. Takk for et par gode kamper for en måneds tid siden.

Kunne fint skrivd noen refleksjoner rundt detta, men gidder ikke bruke flere kalorier på denne karen i denne omgang. Han skal tross alt ut igjen som proff om et halvår.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mar 2017, 14:35 
Avlogget

....trener med VIF...

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mar 2017, 17:04 
Avlogget

Bekreftet:

Den polske klubben Lech Poznan melder fredag at de har leid ut Muhamed Keita til Vålerenga.

Avtalen med Lech Poznan går ut 31. juni 2017. (Utlån med VIF er samme periode)

Godset 2008 - 2014 så Godset våren 2016, Stabæk høst 2016 og nå VIF.... med noen treningsøkter denne uken hos LSK (der Bjarmann sa at de ikke ville ha han)... :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 30 Mar 2017, 21:44 
Avlogget

En skal vel ikke bruke så mye tid på denne personligheten, men klarer ikke annet enn ¨å le godt og lenge av hans uttalelser her med tilhørende selvinnsikt :lol:

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteser ... /23963244/

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen