Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Apr 2018, 06:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 21 Mai 2014, 15:19 
Avlogget

Var ikke Keita ute igår med gressallergi? Mener jeg så det et eller annet sted

Topp

InnleggSkrevet: 21 Mai 2014, 15:26 
Avlogget

Sliter han med det fortsatt?
Trodde det problemet ble løst med medisiner for et par år siden, jeg.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Mai 2014, 15:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Salihovic skrev:
Var ikke Keita ute igår med gressallergi? Mener jeg så det et eller annet sted

DT gutta visste ikke noe om Keita - via Twitter

Topp

InnleggSkrevet: 21 Mai 2014, 22:29 
Avlogget

Leste noen melde det igår på twitter

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 17:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Sitat:
At Muhamed Keita ikke var i troppen mot Stabæk, skyldtes at trenerne vurderte de hadde bedre spillere tilgjengelig.

Tja, hva skal man si

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 17:33 
Avlogget

Grompen skrev:
Sitat:
At Muhamed Keita ikke var i troppen mot Stabæk, skyldtes at trenerne vurderte de hadde bedre spillere tilgjengelig.

Tja, hva skal man si

Tja... F.eks. at med mindre han har vært svært god på trening, så er det lite som har indikert at han er i storform ut fra det han har levert i kamp til nå.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 17:41 
Avlogget

Forøvrig.

Not-so-fun-fact : Det er nå over et år siden Keita sist hadde mål eller målgivende i serien (16 mai 2013)

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 19:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Forøvrig.

Not-so-fun-fact : Det er nå over et år siden Keita sist hadde mål eller målgivende i serien (16 mai 2013)

Joa, at Gustav hadde målgivende mot sossen er så sin sak, og jeg vet ikke hvordan de ser ut på trening, men så dårlig Wikheim har vært de siste kampene, og en Kastrati som må spilles i form, så er det beint ut sakt uforståelig at begge disse var i troppen forran Keita.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 19:29 
Avlogget

Dimmi skrev:
Forøvrig.

Spår at Keita starter mot RBK og herjer med scoring og assist.
Keita er humørspiller, kan spille som en gud mot RBK og se ut som en 4.divisjon spiller uka etter mot Sogndal

Fullsatt GG og RBK på besøk på en fin og varm Lørdag der vi ikke skal la bartene ødelegge rekka våres.

Lukter "storkamp" der Keita kan slå på bryteren og herje

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2014, 22:46 
Avlogget

eple skrev:
Dimmi skrev:
Forøvrig.

Joa, at Gustav hadde målgivende mot sossen er så sin sak, og jeg vet ikke hvordan de ser ut på trening, men så dårlig Wikheim har vært de siste kampene, og en Kastrati som må spilles i form, så er det beint ut sakt uforståelig at begge disse var i troppen forran Keita.
Beklager eple, men i kveld var jeg uenig med deg. Du får ta det med et smil:)

1. Wikheim
2. Keita
3. Kastrati

Tre gode grunner til Wikheim foran Keita:
1. Bedre prestasjoner. Mer fotballsmart, flere mål og målgivende (har hevet innleggskvaliteten i år, den var begredelig i fjor), samme fart og like gode ferdigheter.
2. Større potensial (størst i klubben frem til Ødegaard kom). Enda mer direkte i stilen og en bedre skuddfot og SIF har sin egen C. Ronaldo.
3. Kontraktslengde. Lengst vs. kortest i klubben.

Her støtter jeg laguttaket 100 %. Det paradoksale er at jeg har sansen for Keita og håper på forlengelse. Men han må heve seg, tiden renner ut.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 01:26 
Avlogget

blåmandag skrev:
Det paradoksale er at jeg har sansen for Keita og håper på forlengelse. Men han må heve seg, tiden renner ut.

En Keita i form spaserer rett inn på et hvilket som helst Tippeligalag.

Problemet har jo vært at han bare er i form 1/4 av sesongen i snitt de siste årene.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 09:28 
Avlogget
Brukerens avatar

blåmandag skrev:
eple skrev:
Dimmi skrev:
Forøvrig.

Beklager eple, men i kveld var jeg uenig med deg. Du får ta det med et smil:)

1. Wikheim
2. Keita
3. Kastrati

Tre gode grunner til Wikheim foran Keita:
1. Bedre prestasjoner. Mer fotballsmart, flere mål og målgivende (har hevet innleggskvaliteten i år, den var begredelig i fjor), samme fart og like gode ferdigheter.
2. Større potensial (størst i klubben frem til Ødegaard kom). Enda mer direkte i stilen og en bedre skuddfot og SIF har sin egen C. Ronaldo.
3. Kontraktslengde. Lengst vs. kortest i klubben.

Her støtter jeg laguttaket 100 %. Det paradoksale er at jeg har sansen for Keita og håper på forlengelse. Men han må heve seg, tiden renner ut.

Deilig, litt levende diskusjonsforum, smiler jeg :mrgreen: Nå var det vel ikke at Wikheim alene var tatt ut i stede for Keita jeg reagerte på, men at både Wikheim og Kastrati var tatt ut i stede for han, det var hva jeg var uenig i. Når fasit ble gitt på nivå Kastrati er på i dag, så kan jeg ikke skjønne hvor elendig Keita må ha vært på trening før dette uttaket. Kastrati trenger tid på å spille seg i form, og det bør fortrinsvis være via Team nå i starten.
Tror rett og slett Deila så for seg en enklere oppgave borte mot sossen en det vi møtte, og derfor gamblet på Kastrati forran Keita, og begrunnet dette med form, nettopp for å tenne Keita skikkelig før møte med bartene på lørdag.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 10:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Basert på utsagnet at Keita ikke er god nok, og hvor langt unna form Flamur framstod på Nadderud, så er dette merkelig.
Men dermed også tydelig at årsaken er en annen. Og allergi fikser du lett med medisiner, når du vet at du har det. Har jo tidligere vært på knute på tråen mellom Keita og RD, så jeg spekulerer vilt.

Keita i form og med vilje, er en kanon spiller. Men for meg fremstår han uten vilje til å beholde et høyt nivå over tid ( mer enn 1 omgang ad gangen :wink: ) og gjerne høyne det

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 10:50 
Avlogget

eple skrev:
nettopp for å tenne Keita skikkelig før møte med bartene på lørdag.

Kan like den tanken der!

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2014, 14:22 
Avlogget

Muhamed Keita er på vei til polske Lech Poznan. Sportssjef Jostein Flo bekrefter. Sak på dt.no straks

ref: Ola Niemann i DT på Twitter

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 541 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen