Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 28 Aug 2011, 23:34 
Avlogget
Brukerens avatar

Gratulerer med debut!

Topp

InnleggSkrevet: 29 Aug 2011, 01:49 
Avlogget

Dimmi skrev:
Gratulerer med dine første Tippeligaminutter, Tokmac!
Du gjorde deg absolutt ikke bort.

Tredje merkesteinen i Tokmac's karriere som A-lagsspiller: de første spilleminuttene. Faktisk så mange som ca 25 minutter.

De var mer enn minutter beregnet på spillerutvikling. Det var en endring, myntet på at innhoppet skulle bidra til et best mulig resultat for laget.

Jeg opplevde Tokmac straks som en naturlig spiller og medspiller på A-laget. Det attpåtil på det litt uvanlige underlaget som nedbøren forvandlet matta til.

Det skulle en tro var en spilleranvendelse som også må gi mersmak for trener Ronny Deila som må komplimenteres for nok en gang å ha gjort en ung spiller klar til å bli en meningsfull deltager i A-lagets spill og samspill.

Endringen: Har rettet min pinlige gale stavemåte her, jeg som til og med har benyttet riktig stavemåte før i tråden..

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 06 Jan 2012, 02:08, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 30 Aug 2011, 23:10 
Avlogget
Brukerens avatar

Fantastisk moro for Tokmac, Drammen FK og samarbeidsklubbene. Viser at det jobbes riktig i Drammensfotballen for tiden!

Topp

InnleggSkrevet: 30 Aug 2011, 23:55 
Avlogget

Unggutten leverte en ny solid opptreden for Team-SIF nå sist, men det skal jo selvsagt legges til at motstanden var av den absolutt laveste sorten i 2.div. Uansett gledelig at han presterte så godt både i den offensive rollen på midtbanen og som spiss.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 18:24 
Avlogget

Så noe rykter her inne, som sa at Tokmac var begynnt å bli et "problembarn" for godset?

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 18:33 
Avlogget

Vet ikke noe om den saken.

Sist endret av Godset8 den 23 Jan 2012, 23:56, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 19:02 
Avlogget
Brukerens avatar

ok venter til det kommer i avisa

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Sist endret av hauk h den 23 Jan 2012, 22:07, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 19:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Synes dette er på grensen til sladder, vet ikke hvor man bør sette grensen på personutleveranse på forumet, men kanskje slike ting bør holdes privat?

Dette er bare min personlige mening, og jeg skal ikke være noen rettesnor. Følte bare for og si at dette hadde ikke jeg skrevet når det ikke var fremkommet noe negativt om denne gutten fra noe annet sted en vårt forum, da ville jeg ventet med slik utlevering. Keita-saken er jeg også ferdig med frem til noe nytt negativt fremkommer i media igjen.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 23:59 
Avlogget

eple skrev:
Synes dette er på grensen til sladder, vet ikke hvor man bør sette grensen på personutleveranse på forumet, men kanskje slike ting bør holdes privat?

Dette er bare min personlige mening, og jeg skal ikke være noen rettesnor. Følte bare for og si at dette hadde ikke jeg skrevet når det ikke var fremkommet noe negativt om denne gutten fra noe annet sted en vårt forum, da ville jeg ventet med slik utlevering. Keita-saken er jeg også ferdig med frem til noe nytt negativt fremkommer i media igjen.

Du har helt rett. Har endret innlegget mitt. Men forøvrig så er det jo ikke noe forskjell på hva jeg skriver, og det jeg har lest FLERE ganger på forumet. F.eks " ¨Så Colin i dag på rema som handlet seg lunsj" "Ja Så keita i slaget på G på lørdagsnatta" osv! Men har absolutt ikke noe imot Nguen bare håper det ikke blir noe oppstyr rundt gutten. Det kan ødelegge mye.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2012, 00:12 
Avlogget

hauk h skrev:
ok venter til det kommer i avisa

Tviler sterkt på at det kommer i avisa. Godset gjør nok mye for å sjerme dette, vis det er noe i det hele tatt. Tokmac er ung og urutinert, og det kan skade utviklingen hans vis det blir en blest om dette i avisa.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2012, 00:47 
Avlogget

tro meg, vis dt får tak i noe kommer det ut.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2012, 01:23 
Avlogget

Godset8 skrev:

DT sitter på mye mer enn det vi vet og skriver selvsagt ikke om alt.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2012, 14:17 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Godset8 skrev:

DT sitter på mye mer enn det vi vet og skriver selvsagt ikke om alt.

Spesielt ikke når det er snakk om en som har totalt 30 min fotball på førstelaget.. Dessuten er det ingen med sikkerhet som kan si noe om hva, hvem eller hvorfor det går noen rykter.
Greieste er å bare legge saken død, og skulle det være noe så klarer Ronny og Jostein og ordne opp i det uten vår hjelp :|

Marcus Pedersen 31.08.2010

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2012, 14:46 
Avlogget

Enig der Goliath. Ledelsen tar nok fatt i det, så det ikke blir noe problem videre for gutten. Dt sitter nok med mye info som arntsvingen sier, men tror de også vil skjerme slike saker for resten av Norge. Hvertfall med tanke på at Tomak er så ung.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Nov 2012, 16:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Intervju med Tokmac, skrevet av meg: http://www.godset.no/news/article/1o0nm ... lt-pa-2013

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen