Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:23

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 26 Jan 2013, 15:57 
Avlogget

Sitat:
Nytt tretthetsbrudd

En som derimot har en lang vei å gå er Tokmac Nguen. 19-åringen har igjen fått et tretthetsbrudd i bekkenet, akkurat samme skade som spolerte store deler av fjorårssesongen. Kantspilleren er ikke med til Spania, og skal gjennom nærmere utredning på sykehuset i Drammen.

- Nå holder han seg helt i ro, opplyser lege Erik Dag Knudsen.

Det er meget uvanlig at en toppidrettsutøver pådrar seg en såpass alvorlig skade for annen gang i så ung alder. Og det er derfor høyst uskkkert når Tokmac Nguen er tilbake på fotballbanen.

http://dt.no/godset/toff-periode-for-setra-1.7738574

Topp

InnleggSkrevet: 29 Nov 2013, 15:37 
Avlogget

Forlenget ut 2016.
http://www.godset.no/news/article/lb7fy ... et-med-oss

Måtte året 2014 bli året du slår igjennom! Potensialet ligger der

Topp

InnleggSkrevet: 29 Nov 2013, 18:18 
Avlogget

Gleder meg over at det fortsatt satses på Tokmac Nguen.

En tidligere sesong på Team-SIF syntes jeg å se at det da var en egen kjemi mellom Tokmac og Nguen. Hvis jeg så rett, håper jeg å få se enkelte slike glimt av dette gjenskapt neste sesong i A-lagssammenheng. Kanskje de kunne gi hverandre en "boost"? (Det var forresten under en periode da Stefan Johansen også spilte på Team-SIF.)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Nov 2013, 19:39 
Avlogget

Independiente skrev:
En tidligere sesong på Team-SIF syntes jeg å se at det da var en egen kjemi mellom Tokmac og Nguen.

Litt som mellom Muhammed og Keita? Eller som Ola og Kamara?

Topp

InnleggSkrevet: 29 Nov 2013, 20:34 
Avlogget

stm skrev:
Independiente skrev:
En tidligere sesong på Team-SIF syntes jeg å se at det da var en egen kjemi mellom Tokmac og Nguen.

Litt som mellom Muhammed og Keita? Eller som Ola og Kamara?

Det gikk tydeligvis galt med det kjappe innlegget mens jeg jobbet:

Meningen var å skrive mellom Tokmac Nguen og Gustav Wikheim.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Des 2013, 12:19 
Avlogget

Det jobbes for et salg av Keita mens man forlenger med Tokmac.

Skal vi på sikt få se kombinasjonen Gustav - Flamur - Tokmac på topp?

Topp

InnleggSkrevet: 04 Des 2013, 16:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Det jobbes for et salg av Keita mens man forlenger med Tokmac.

Skal vi på sikt få se kombinasjonen Gustav - Flamur - Tokmac på topp?

Hvis gutta tar nivået, så skal du ikke se bort i fra det. Men alle tre har et stykke igjen, før de kan forsvare en plass i første 11-ren.

Topp

InnleggSkrevet: 31 Mai 2016, 17:48 
Avlogget

Skrevet 11. juli 2011 i denne tråden:
Independiente skrev:
Vidunderlig nyhet! Velkommen som spiller i A-lagsstallen!
(Takk til Jostein Flo for stadig forutseenhet!)

Blant mange spennende spillere jeg har sett på Team-SIF, er dette spilleren som har begeistret meg aller mest! Jeg tør foreløpig ikke å skrive i hvilken grad han har henrykket meg!

Dersom Tokmac Nguen finner balansen mellom selvtillit og en viktig ballast av ydmykhet (gjør det!), og dersom han unngår skader, så er dette enkeltspilleren som er mitt store (snarlige) framtidshåp!

Stian Lunds ord i DT gjengitt:– Tokmac er veldig kvikk og flyter nærmest på gresset, han er god med begge beina og han er en meget god avslutter. Toppnivået hans er ekstremt høyt, men han har samtidig mye å jobbe med, sier Lund, som påpeker at gutten også har utviklet seg mye som menneske etter han kom til SIF.

For egen del drister jeg meg fra mine korte glimt av ham på Team-SIF til å komme med mitt inntrykk at også hans offensive medspillere synes å bli farligere med Tokmac på banen!

Skrevet i en sesongtråd 26 februar i 2016, nokså tvilende da, men ennå håpende:
Independiente skrev:
Spilleren som kunne ha vært løsningen på kant, har jeg dagdrømt om skulle være Tokmac. Jeg har sett intet av vinterens kamper. I den forbindelsen har jeg noen få ganger til min store nysgjerrighet lest fordelaktig omtale av noen fine aksjoner fra Tokmac. Men jeg frykter at det kan være for lite, for sent og for sjelden til at han nå heller blir en av et par hovedkandidater på venstre kant.

Skrevet av en som den ene sesongen da jeg så flere Team-SIF kamper enn før og senere, ut fra hva jeg da festet meg ved, tenkte på duoen Gustav Wikheim og Tokmac Nguen, mer til og med enn Stefan Johansen, som de to sammen representerende framtida for klubbens lag. Stadig syntes å se hvordan Gustav ble bedre når Tokmac ble skiftet inn. For meg var nok Tokmac den aller største yndlingen på Team-SIF på det tidspunktet.

Så er spørsmålet om det eventuelt ennå kan bli en førstelagsspiller av Tokmac!

Nå har vi sett Tokmacs sesong så langt. Min dagdrøm fra i vinter har gått i oppfyllelse. Det begynner også min gamle drøm å gjøre.

I dag leser vi om at Tokmac undertegner forlenget kontrakt fram til sommer 2019:
http://www.godset.no/news/article/1vzgs ... tre-nye-ar
Det er lyse utsikter med Tokmac sett fra nå.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 09:14 
Avlogget

Bekreftet at Tokmac er ute i ca 4 mnd.... kneskade (røket både sene og muskel)

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 09:39 
Avlogget

da ble forlengelse med Keita plutselig en nødvendighet....

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 13:28 
Avlogget

Forutsatt at det fullt ut forholder seg slik: Det var en tung baksmell. Forhåpninger overfor lagets muligheter framover dempes en del i mitt perspektiv. For så meget bevegelig kreativitet har Tokmac tilført under sesongen så langt.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 13:36 
Avlogget
Brukerens avatar

For en nedtur, tror hans uforutsigbarhet ville vært gull verdt i europakval kampene.
Vi får virkelig håpe han kommer sterkt tilbake.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 16:59 
Avlogget

Hæ?

Hvor er dette bekreftet?
Finner ingenting på nett, jeg?

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2016, 17:49 
Avlogget

Er fordi det i skrivende stund ikke står noe sted på nett. Sier ikke at det er feil men pr nå er det ikke bekreftet av klubb eller av noen medier.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Jun 2016, 08:51 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
Bekreftet at Tokmac er ute i ca 4 mnd.... kneskade (røket både sene og muskel)

Gitt øvrige berettiget undrende reaksjoner overfor uteblitte nettomtaler, kan noen besvare om det siterte var resultatet av en endelig legefaglig bedømmelse eller kun en forutsigelse ut fra en foreløpig vurdering, hvor det gjenstår å foreta en egentlig undersøkelse? Hvis sistnevnte, når?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen