Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 16:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 78 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 26 Jun 2012, 21:59 
Avlogget

yhagger skrev:
Og der avkrefter Godset det og sier hold dere langt unna!
http://dt.no/godset/sif-slipper-ikke-stortalent-1.7418209

Min antagelse er at det er essensielt at Martin Rønning Ovenstad i en slik etableringsfase som ung Strømsgodset-spiller videreutvikler tekniske og relasjonelle ferdigheter og utvikler en spillforståelse i en sportslig sammenheng, der nettopp Ronny Deilas fotballideer ligger til grunn. Det dreier seg vel om å absorbere denne fotballhorisonten.
Dersom spill også for Team-SIF (med oppfølging og tilbakemeldinger av Ronny selv og utvikling av relasjoner med førstelagsspillere under trening) vil inngå, så forestiller jeg at det vil kunne utgjøre en fruktbar delvis omvei, der utlån, om like fullt til en høyere divisjon, istedet ville ha betydd en avvei overfor at MRO selv skal bli førstelagsspiller, til og med en viktig førstelagsspiller, for Strømsgodset. For det handler om et Strømsgodset som har vokst, men snarlig vil trenge påfyll av gode spillere bakfra som kan og er innforstått med Strømsgodsets måte å spille fotball på.

[Tilføyd: Så det klargjørende er sagt under min antagelse: Formuleringen eventuelt "spill også for Team-SIF" gjelder altså i tillegg til de stigende antall minuttene med spilletid MRO snart eller etter hvert vil få på førstelaget.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jun 2012, 20:31 
Avlogget

Gratulerer med debuten!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2013, 08:41 
Avlogget

Jublet for 1-0 til Norge
http://lierposten.no/sport/jublet-for-1-0-til-norge-1.7922947

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2013, 22:11 
Avlogget

Scoret 2-0 målet mot Tyskland i U-19s EM kvalik. Norge vant 3-1.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jun 2013, 15:37 
Avlogget

Mye bra av martin mot Tyskland ja!
http://tv.dfb.de/index.php?view=5998

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jul 2013, 09:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Ble imponert over hvordan Martin understøttet lag i overkjøringa av hønsa. Synes han viste både strålende teknikk og ikke minst fotball forståelse. Måten han "overtok" kanten på etter Ola hadde starta innløpa sine var fremragende. Og han pusher SJ, Abdi og Nana så det holder når det gjelder første 11-ern.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mai 2014, 00:05 
Avlogget

Ny solid kamp av Ovenstad. Synes han har vært glimrende i år, fungerer bra med Abu.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2014, 09:05 
Avlogget

Framgang! :D
http://www.dt.no/sport/nar-jeg-er-tilba ... -1.8579800

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mar 2016, 13:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Martin går inn i sin mest avgjørende sesong i drakta. Kontrakten går ut etter sesongen (jf DT) og snart er det yngre krefter som banker på døra til plassen MRO kjemper om.

Blir det gjennombrudd for Ovenstad i år?

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mar 2016, 15:04 
Avlogget

Daniel skrev:
Martin går inn i sin mest avgjørende sesong i drakta. Kontrakten går ut etter sesongen (jf DT) og snart er det yngre krefter som banker på døra til plassen MRO kjemper om.

Alle håper vel på det, men hvor lang tid får han på seg før klubben må ta et valg m.t.p. fremtiden hans her?

Hvis han ikke klarer å forsvare en plass i 11'ern når Junior har kommet i form, så kan det fort bli en kinkig situasjon både for klubb og spiller, tenker jeg.
Skal vi da forlenge med en benkesliter? Er Martin selv åpen for å fortsette som en "squad player"? Tenker man et salg i sommer, i så fall?

Jeg tror det er make or break for fremtiden her denne våren nå.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mar 2016, 21:43 
Avlogget

1980 skrev:
Daniel skrev:

Alle håper vel på det, men hvor lang tid får han på seg før klubben må ta et valg m.t.p. fremtiden hans her?

Hvis han ikke klarer å forsvare en plass i 11'ern når Junior har kommet i form, så kan det fort bli en kinkig situasjon både for klubb og spiller, tenker jeg.
Skal vi da forlenge med en benkesliter? Er Martin selv åpen for å fortsette som en "squad player"? Tenker man et salg i sommer, i så fall?

En ting er Junior, men er han egentlig noe særlig dårligere en Boateng da ? Vi må jo håpe at Ovenstad fortsatt kan ta noen steg, og gjør han det mener jeg han er bedre en Boateng, men se opp for Gjerstrøm, han kan bli veldig god, kanskje allerede iår.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 00:59 
Avlogget

1980 skrev:
Daniel skrev:

Strømsgodset er vel ikke avhengig av å måtte tjene penger på et salg av Martin Rønning Ovenstad. Dersom det er et gyldig synspunkt også i klubbens øyne, vil klubb og spiller begge ha ikke bare en halv, men en hel sesong på å finne ut av om Martin har en fullverdig framtid i Strømsgodset. Noe vi så mange sterkt håper på! Eller om Martin vil kunne ha fri overgang etter endt sesong. Så det burde kunne være minst en hel sesong på en avklaring av Martins situasjon.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Apr 2016, 09:39 
Avlogget

Hvordan synes vi Martin gjør det som indreløper så langt?

Topp

InnleggSkrevet: 11 Apr 2016, 11:34 
Avlogget

Litt meh, syns han blit for "baktung" og holder igjen for mye å truer ikke mål nok med løp osv i nok grad som Nana gjør. Eneste matchen han har levert bra i er FKH og da var vi en mann mer i 60 min. Junior er nok flinkere å true mål og sette fart rett på mål samt i større tempo.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Apr 2016, 11:51 
Avlogget

Er litt "tja", sjøl.
Håper han har mer å gå på, for å si det sånn.
Men, synes heller ikke han har gjort seg bort på noen som helst måte så langt.

Er dog fortsatt usikker på om indreløper er hans beste rolle.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 78 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen