Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 16:48

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: GU sin utvikling
InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 09:56 
Avlogget

Siden jeg i en annen tråd har vært litt ufin, og hisset på meg noen unionister så skriver jeg her ett lite innlegg jeg har hatt i magen en god stund.

Jeg sitter på OKK tribunen, og har panoramautsikt til GU tribunen. Mange ganger i år, og for så vidt i flere år har jeg hatt grøsninger og ståpels av det GU presterer. Så utrolig moro. På mange måter er GU en slags baby for meg, etter at jeg i mange år var en pådriver for å forene gamle gode livlige og moderne Fugleberget, og de mer moderate og noe kjedelig Strømsgodset Supporterklubb. Da GodsetUnionen endelig var en realitet, fikk de en pangstart med en fantastisk sesong i 1997. Jeg får ennå tårer i øynene når jeg mimrer over oppkjøringa mot finalen i 97. Fantastiske fester og arrangement som satte Drammen på hodet.

Uansett, så har GU sammen med laget hatt en ganske så lik formutvikling og progresjon på prestasjoner, og fremstår for meg som to topplag. Jeg hører fra mange "vanlige publikummere" at kampene er artigere med stemningen GU lager. Noe som for meg er ekstra gledelig. Nå fremstår GU på alle åter som er gedigen ressurs for laget og klubben, noe som også var ett viktig poeng da GU ble stiftet i 97. Måtte det vare. Evig.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: