Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Sep 2020, 06:04

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jævla idioter
InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 21:47 
Avlogget

Hvem er det, som tydeligvis må skylde IQ som drar i gang "reis opp" når det er fem minutter igjen og vi leder med ett mål, og har blitt rundspilt hele andre omgang, på en slik måte at gud må være blå. Har den, eller de som drar i gang dette så JÆVLIG dårlig hukommelse. Jeg hater dere !!!

Topp

Innleggets emne: Re: Jævla idioter
InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 22:21 
Avlogget
Brukerens avatar

janh skrev:
Hvem er det, som tydeligvis må skylde IQ som drar i gang "reis opp" når det er fem minutter igjen og vi leder med ett mål, og har blitt rundspilt hele andre omgang, på en slik måte at gud må være blå. Har den, eller de som drar i gang dette så JÆVLIG dårlig hukommelse. Jeg hater dere !!!

Hei tøffen! Det var et minutt igjen av ordinær tid. De 4 tilleggsminuttene ble annonser etter at sangen var startet. Slutt å grin og ta deg en bolle, janh!

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 22:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Jøss, høyt nivå på det "innlegget", gitt...

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 22:38 
Avlogget

Hallo; alle bør skjønne at det er tillegg; reis opp er en sang for å hylle seierherrene; det er ikke klart med ett mål og godt med tid igjen. I hvert fall ikke i dag; for meg er det fullstendig hjernedødt.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 22:51 
Avlogget
Brukerens avatar

janh skrev:
Hallo; alle bør skjønne at det er tillegg; reis opp er en sang for å hylle seierherrene; det er ikke klart med ett mål og godt med tid igjen. I hvert fall ikke i dag; for meg er det fullstendig hjernedødt.

Like hjernedødt som denne tråden!?!

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 22:55 
Avlogget

Tråden er ikke hjernedød; jeg er vanligvis er høflig og reflektert mann; men dette med å hylle seierherren FØR det er avgjort; og særlig etter en slik kamp som i dag: det er og be om bråk; GU gjorde akkurat det samme mot tantene for ett par år siden; hva skjedde da: utligningen kom tre minutter på overtid.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 23:14 
Avlogget
Brukerens avatar

janh skrev:
Tråden er ikke hjernedød; jeg er vanligvis er høflig og reflektert mann; men dette med å hylle seierherren FØR det er avgjort; og særlig etter en slik kamp som i dag: det er og be om bråk; GU gjorde akkurat det samme mot tantene for ett par år siden; hva skjedde da: utligningen kom tre minutter på overtid.

I denne kampen så fungerte det vel mer for å få ALLE til å støtte gutta de 4 minuttene på overtid som var temmelig kritiske? Det blei ikke kjørt i gang noe hylling alla Hvis du ikke hopper nå som vanligvis kun blir kjørt i medgang, men allsang på Godset fra Drammen, som unionen fort kjører når vi gjør det bra, men like ofte kjører i gang når det ikke går så bra og vi viser vi virkelig står bak gutta og elsker klubben i tykt og tynt. Så får du være så sur du vil og mene hva du vil. Du har lov til å bli sittende om du ikke er enig ;)

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 23:36 
Avlogget
Brukerens avatar

janh skrev:

Å kalle folk for jævla idioter, fordi du ikke er enig i at en sang blir dratt i gang, er hjernedødt! Ved å skrive det du skriver, viser du hvertfall her at du ikke er mye høflig. Ei heller reflektert.
Ro deg ned med noen valium, vær glad for seier og legg deg til å sove. Så skal du se at du føler deg bedre i morgen. God natt!

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 23:38 
Avlogget
Brukerens avatar

AS2 skrev:
janh skrev:

Å kalle folk for jævla idioter, fordi du ikke er enig i at en sang blir dratt i gang, er hjernedødt! Ved å skrive det du skriver, viser du hvertfall her at du ikke er mye høflig. Ei heller reflektert.
Ro deg ned med noen valium, vær glad for seier og legg deg til å sove. Så skal du se at du føler deg bedre i morgen. God natt!

+1

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2013, 23:40 
Avlogget
Brukerens avatar

I denne kampen varte spenningen helt til dommeren blåste av. Syntes selv sangen ble dratt igang litt tidlig, men er uenig i at det var hjernedødt. Denne sangen kan for meg også dras i gang ved tap, så lenge gutta da har gjort en heroisk innsats, ref AM i europacuppen. I dag var det neglbiting på høyt nivä, og gutta fortjente hyllesten for jobben de gjorde for å stå i mot. Den kunne blitt dratt igang senere, men jeg ser ikke noen grunn til høylydt protest mot at den ble dratt igang når den ble.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 09:30 
Avlogget

Er helt enig at formen på innlegget ikke er mye "pent" men for meg var budskapet veldig mye mer viktig enn formen/ordlyden. De siste årene på GG har gitt oss alle svært mange gode opplevelser, min værste er utligningen fra tantene på overtid, og det skjedde etter at hele stadion på GU sin oppfordring sto og hyllet seierherrene. Jeg får grøsninger hver gang det samme gjøres nå, og seieren i aller høyeste grad ikke er klar.

Skal det oppildnes til å holde unna de siste minuttene så er en samstemt " kom igjen godset" desidert best. IKKE reis opp.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 10:16 
Avlogget

janh skrev:
Skal det oppildnes til å holde unna de siste minuttene så er en samstemt " kom igjen godset" desidert best. IKKE reis opp.
Dette kan jeg være enig i.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 10:43 
Avlogget

Jan h kom nok i skade for å bruke litt sterke ord fordi han som oss andre var litt i sjokk
etter den andre omgangen. Liten sak dette, og hvem husker ikke hin Startkamp da stod med
stjerneskudd og sang da start scoret og sendte oss ned??? Måtte det aldri skje igjen, og
vi får prøve å la vær å tro det går "troll i ord" bare fordi gu drar igang "reis opp" litt vel tidlig.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 10:54 
Avlogget

Kiddo skrev:
...og hvem husker ikke hin Startkamp da stod med
stjerneskudd og sang da start scoret og sendte oss ned???
Aldri glemt men ofte fortrengt, for et sjokk det var :o

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2013, 12:32 
Avlogget

janh skrev:

Litt i overkant sterke utrykk, men alikevell helt enig med Janh!

"Reis opp, hvis du er Strømsgodet" har gått fra å være en hyllest ved ekstraordinære kvelder der Godset har spilt over evne til å bli en kjedelig standard rutine som på død og liv må gjøres hver eneste bidige kamp.

Vet ikke hvem som på død og liv skal dra i gang denne hver eneste runde, men det må da være mulig å få slutt på dette?

I går ble det bare flaut og pinlig... Igjen!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: