Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 16:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 16 Mar 2016, 12:21 
Avlogget

Så lenge dommeren legger til grunn at sparket mot hodet til Nouri ikke var et uhell, men helt bevisst, så er Flamur faenmeg dritheldig som ikke får mer enn 4 kamper!

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2016, 13:20 
Avlogget

For min egen del klarer jeg ikke å se om det er tilsiktet eller ikke at han treffer Nouri i hodet med foten. Men nå er jo jeg "blåøyd" også da. Ser at Moen ikke reagerer, med annet enn å avvise straffe, før Demidov stormer mot Kastrati. Mulig linjedommer hadde bedre oversikt og et ord med i laget.

Men når de først vektlegger spark mot hodet som en del av straffegrunnlaget, må en jo anta at de mener Kastrati handler med overlegg. Da er det helt vanvittig å ikke gi strengere straff. Grøsser av tanken på hva slags skade en risikerer å påføre ved å sparke i hodet med en fotballsko...

Topp

InnleggSkrevet: 08 Apr 2016, 14:17 
Avlogget

http://www.dt.no/sport/fotball/godset/ble-hyllet-av-steve-mcclaren-for-grisetakling/s/5-57-331177

....klar for spill igjen mot Stabæk den 20. april....

Topp

InnleggSkrevet: 25 Apr 2016, 19:32 
Avlogget

Det må ha vært ubeskrivelig deilig med lørdagens scoring. Gratulere.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 20:37 
Avlogget

Flamur stikker, Aalesund next. Det har jo vært kjent lenge at han ikke ville få ny kontrakt og med de siste kjøpene ble veien til 11ern enda lenger. Ingen bombe med andre ord og ikke noe tap for klubben i dagens situasjon.

Jeg for min del takker for innsatsen, den har vært upåklagelig selv om prestasjonene ikke har vært helt gode nok for Godset. Imponert over hvordan han alltid gir jernet uansett om det er inn som innbytter i 3 min eller 2. lagsspill. Vi har mange spillere som ikke kan si det samme i år.

Lykke til videre.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Aug 2016, 21:50 
Avlogget
Brukerens avatar

El Guapo skrev:
Jeg for min del takker for innsatsen, den har vært upåklagelig selv om prestasjonene ikke har vært helt gode nok for Godset. Imponert over hvordan han alltid gir jernet uansett om det er inn som innbytter i 3 min eller 2. lagsspill. Vi har mange spillere som ikke kan si det samme i år.

+1. Synd han aldri fikk ut potensialet sitt hos oss, for det han viste i sine yngre år og på U-landslaga var absolutt spennende. Takk for en fantastisk energi på banen (og i spillergruppa, såvidt jeg har skjønt?) uansett situasjon og resultat - selv om det tidvis bikker litt over. Eksempelvis røde situasjoner og tendenser til å falle lett. Luk vekk det og knall på, så blirre ei finfin karriere å se telbake på uansett.

Løkke tel videre til tross for at det er en TL-rival. Har ingenting negativt å si om folk som gir jernet og prøver hardt, men ikke lykkes og vil prøve seg et annet sted.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Aug 2016, 20:51 
Avlogget

Takk for helhjertet innsats og lykke til i Aafk.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2017, 00:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Fikk ikke sett noe av kampen i kveld, men stemmer dette fra VGLive/sitert i VG?

Sitat:
Gult kort: Flamur Kastrati.
Men Kastrati som må byttes ut, får det gule kortet for å hytte med neven mot Godset-supporterne som roper "Jævla søppel".

Altså at noen blant Godset-fansen sang "Jævla søppel", ikke at han fikk gult kort/hytta med neven.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen