Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 15 Des 2017, 16:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 21 Okt 2013, 18:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg tar Flamur i forsvar her.

Det er som nevnt tidligere sett på som en gedigen fornærmelse å bli tatt av banen etter å ha blitt bytta inn. Deila og TAØ ordnet det raskt dog, og jeg er sikker på at denne episoden er glemt allerede idag.

Alle ser at det ikke er Sætra for Kastrati, men forsvarer mot angrepsspiller.

Syns du overreagerer Dimmi :p

Topp

InnleggSkrevet: 21 Okt 2013, 18:58 
Avlogget
Brukerens avatar

jackaass skrev:
Jeg tar Flamur i forsvar her.

Det er som nevnt tidligere sett på som en gedigen fornærmelse å bli tatt av banen etter å ha blitt bytta inn. Deila og TAØ ordnet det raskt dog, og jeg er sikker på at denne episoden er glemt allerede idag.

Alle ser at det ikke er Sætra for Kastrati, men forsvarer mot angrepsspiller.

Syns du overreagerer Dimmi :p

+1

Synes Deila & co løste situasjonen glimrende. De skjønte nok at det kunne komme reaksjon, og fikk ropt in Kastrati, forklart han siuasjonen, og løst det som kunne vært et problem der og da.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Okt 2013, 19:44 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Grompen skrev:
Han gikk heller ikke rett i garderoben. Så at karen var vanvittig skuffa og hadde retning mot garderoben, men snudde etter noen skritt og gikk bort til Deila. Vet ikke om det var Deila som fikk ropt han bort til seg, eller han selv som fant ut at det hadde tatt seg dårlig ut, men bør ikke lastes for oppførselen akkurat der.

Forøvrig ikke noe spesielt godt innhopp, til tross for at han var involvert i målet. Sliter veldig med avlevering av ball.

Han hadde nesa rett mot garderoben før han ble ropt og geleidet bort til benken.

Skjønner jo som sagt at fyren er skuffa, men liker virkelig ikke signalet han gir.

Gi deg a, fyren blir bytta inn og ut på 20 min. Hadde såvidt vært et problem om han gikk rett i garderoben spør du meg. Fyren får ikke akkurat flust med spilletid, det er grenser for hvor bunnløs lojalitet man skal forvente. Syns det var passe lunkent å ta ut akkurat Kastrati i angrepsrekka, hva med anti-duell-Storflor (all ære til han ellers).

Topp

InnleggSkrevet: 21 Okt 2013, 21:00 
Avlogget

Daniel skrev:
Dimmi skrev:
Grompen skrev:
Han gikk heller ikke rett i garderoben. Så at karen var vanvittig skuffa og hadde retning mot garderoben, men snudde etter noen skritt og gikk bort til Deila. Vet ikke om det var Deila som fikk ropt han bort til seg, eller han selv som fant ut at det hadde tatt seg dårlig ut, men bør ikke lastes for oppførselen akkurat der.

Forøvrig ikke noe spesielt godt innhopp, til tross for at han var involvert i målet. Sliter veldig med avlevering av ball.

Han hadde nesa rett mot garderoben før han ble ropt og geleidet bort til benken.

Skjønner jo som sagt at fyren er skuffa, men liker virkelig ikke signalet han gir.

Gi deg a, fyren blir bytta inn og ut på 20 min. Hadde såvidt vært et problem om han gikk rett i garderoben spør du meg. Fyren får ikke akkurat flust med spilletid, det er grenser for hvor bunnløs lojalitet man skal forvente. Syns det var passe lunkent å ta ut akkurat Kastrati i angrepsrekka, hva med anti-duell-Storflor (all ære til han ellers).

Mye, mye, mye bedre til å holde på ball. Derfor. Og Flamur fikk i underkant av 50min, ikke 20.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Okt 2013, 08:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Klart Flamur ble drit skuffa. Noe av det verste du kan gjøre med en spiller er å bytte ut en som er bytta inn. Og så jo overraskelsen hans også når de andre ropte på han da Sætra skulle inn.
Men Lysthaug tok skiklkelig imot han, og fikk snudd han vekk fra garderoben så RD fikk en skikkelig prat med han også.
Så dette tror jeg han kommer greit over, da nok var et riktig valg selvom Storflor ikke hadde noen topp dag.

Men Flamur skal IKKE ha kritikk for dette

Topp

InnleggSkrevet: 03 Nov 2013, 22:10 
Avlogget

Kastrati er for svak per i dag i mine øyne. Hever oss ikke.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 00:32 
Avlogget

blåmandag skrev:

En ganske drøy påstand når man ser hvordan Keita vimset rundt utpå banen i dag.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 08:38 
Avlogget

Dimmi skrev:
blåmandag skrev:

En ganske drøy påstand når man ser hvordan Keita vimset rundt utpå banen i dag.

Enig i at Keita har vært håpløs de siste to kampene, det paradoksale er at Keita fortsatt er i bedre synk med laget enn Kastrati, og det sier også en del. Var en grunn til at jeg mente - og mener, at Wikheim burde hatt den plassen i Tromsø. Samtidig ser jeg at Deila helst vil kjøre det samme laget helt inn, og det blir en tøff beslutning - for vi er som mange påpeker best i 4-3-3.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 13:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Flamur bidrar positivt når han kommer inn. Han har driv og han går rett mot dødlinja i stedet for å vippe ball og kveme innover i banen.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 22:06 
Avlogget

rastafari skrev:
Flamur bidrar positivt når han kommer inn. Han har driv og han går rett mot dødlinja i stedet for å vippe ball og kveme innover i banen.
Skal gjøre altfor mye på egenhånd. Som Keita, men sistnevnte kombinerer faktisk bedre. Flamur fører mot dødlinja hver gang, men uten fart. Ser heller ikke at han kommer seg forbi. Ender i corner annenhver gang, men intet samspill. Godset er først og fremst et lagmaskineri. Han er langt fra noen katastrofe, og kan bli stor i Godset, men er ikke der per i dag.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2013, 19:38 
Avlogget

Kastrati berget uavgjort på overtid for U23-laget mot Italia. Keita og Dio startet også, Ovenstad kom inn som innbytter.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Mar 2014, 14:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette er kanskje karen jeg er aller mest spent på av de litt mer erfarne på laget i årets sesong (ung, ja, men har opplevd mye som spiller allerede).

Syns han har virket pigg i mange av oppkjøringskampene.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Mar 2014, 15:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Han er nok ikke, per dags dato, førstevalg på ving. Øyvind og Gustav er nok det..

Topp

InnleggSkrevet: 28 Mar 2014, 16:35 
Avlogget
Brukerens avatar

AS2 skrev:
Han er nok ikke, per dags dato, førstevalg på ving. Øyvind og Gustav er nok det..

Er vel lov å være spent på fyren selv om han ikke er førstevalg på ving? Lang sesong med mye kamper, og mye rulleringer, pluss jeg mener at spiss og venstre ving er to av plassene Deila oftest gjør bytte på i løpet av en kamp(uten å ha noe som helst statistikk til å underbygge dette på).

Personlig er jeg veldig spent på om dette blir det ordentlige gjennombruddet for Ovenstad.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Mar 2014, 11:09 
Avlogget
Brukerens avatar

SIF_til_jeg_dør skrev:
AS2 skrev:

Er vel lov å være spent på fyren selv om han ikke er førstevalg på ving? Lang sesong med mye kamper, og mye rulleringer, pluss jeg mener at spiss og venstre ving er to av plassene Deila oftest gjør bytte på i løpet av en kamp(uten å ha noe som helst statistikk til å underbygge dette på).

Personlig er jeg veldig spent på om dette blir det ordentlige gjennombruddet for Ovenstad.

Har jeg skrevet at man ikke kan være spent på Kastrati??!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 68 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen