Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Aug 2017, 21:32

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 67 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 29 Mar 2014, 18:43 
Avlogget
Brukerens avatar

AS2 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
AS2 skrev:
Han er nok ikke, per dags dato, førstevalg på ving. Øyvind og Gustav er nok det..

Er vel lov å være spent på fyren selv om han ikke er førstevalg på ving? Lang sesong med mye kamper, og mye rulleringer, pluss jeg mener at spiss og venstre ving er to av plassene Deila oftest gjør bytte på i løpet av en kamp(uten å ha noe som helst statistikk til å underbygge dette på).

Personlig er jeg veldig spent på om dette blir det ordentlige gjennombruddet for Ovenstad.

Har jeg skrevet at man ikke kan være spent på Kastrati??!

Fremstår nesten litt sånn når eneste svaret ditt på at han er spent på Kastrati er at ha n nok ikke er førstevalg etterfulgt av 20 prikker....

Topp

InnleggSkrevet: 29 Mar 2014, 18:53 
Avlogget
Brukerens avatar

drama queens

Topp

InnleggSkrevet: 30 Mar 2014, 02:15 
Avlogget
Brukerens avatar

Sif til jeg dør: Surr!! Skjerpings.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2014, 09:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Trolig klar mot Glimt. Trenger å få inn igjen skada spellere i denne perioden, og ikke minst få inn kantspillere

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 22:05 
Avlogget

Ja... Hvor går veien videre for Flamur nå?

Pådrar seg en fullstendig idiotisk utvisning i dag, etter en heller svak kamp.
Kontrakt som går ut i høst.

På tide å satse på andre spillere?

Jeg heller mot det.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 22:08 
Avlogget

1980 skrev:

Jeg heller mot det.

Hepp.

Heller Hamoud på kanten til en av unggutta krever plassen!

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 22:40 
Avlogget

1980 skrev:

Jeg heller mot det.

Enig. Keita/Tokmac/Høiland kan spille flanke og Hamoud kjemper også om den plassen i år.
Kastrati har ikke psyken til å ta det steget han burde ha tatt for lengst. Heit i toppen i avgjørende situasjoner gang på gang, enten det er store målsjanser eller når han må holde hodet kaldt som i dag.

Skal på ingen måte gi han all skyld for at det kastes bort to poeng mot et lag som fort havner i bunnen, men det der er nær utilgivelig. I hvert fall når unnskyldningen inkluderer noe surr om å beskytte seg selv.

På plussiden brukte han tenninga konstruktivt til viktige returløp et par ganger også.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 22:58 
Avlogget

Kastrati mistet hodet i dag ja, men er det virkelig riktig å slå hodet av han? Kanskje nettopp den følelsen han sitter med nå kan bidra til at han kommer sterkere tilbake? Om en ser på styrkene hans er kanskje nettopp dette den type kamper han ikke er god i. Han har ikke ferdighetene en mot en og legger seg for lett i dueller. Men en kamp hvor han får rom og mulighet for løp i bakrom er mer hans kamper

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 23:17 
Avlogget

Bromfe skrev:
Kastrati mistet hodet i dag ja, men er det virkelig riktig å slå hodet av han? Kanskje nettopp den følelsen han sitter med nå kan bidra til at han kommer sterkere tilbake? Om en ser på styrkene hans er kanskje nettopp dette den type kamper han ikke er god i. Han har ikke ferdighetene en mot en og legger seg for lett i dueller. Men en kamp hvor han får rom og mulighet for løp i bakrom er mer hans kamper

Det er jo ikke bare på bakgrunn av dagens kamp jeg mener det er på tide å slippe til andre.

Har vært svak kontinuerlig i 2,5 sesong frem til i år, hvor flere scoringer mot variabel motstand i vinterens treningskamper ga et visst håp om at han skulle ha tatt steg nå.
Men, han var svak/anonym i generalprøven mot Enga, og svak igjen i dag (utvisningen til side).

Det er vanskelig å se noen som helst fremskritt i forhold til den spilleren han var da han kom.
Rett og slett null utvikling, og et svakt punkt i 11'ern når han spiller fra start.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 23:36 
Avlogget

1980 skrev:
Bromfe skrev:

Det er jo ikke bare på bakgrunn av dagens kamp jeg mener det er på tide å slippe til andre.

Har vært svak kontinuerlig i 2,5 sesong frem til i år, hvor flere scoringer mot variabel motstand i vinterens treningskamper ga et visst håp om at han skulle ha tatt steg nå.
Men, han var svak/anonym i generalprøven mot Enga, og svak igjen i dag (utvisningen til side).

Det er vanskelig å se noen som helst fremskritt i forhold til den spilleren han var da han kom.
Rett og slett null utvikling, og et svakt punkt i 11'ern når han spiller fra start.

Litt dumt formulert av meg ja, selvfølgelig vet jeg også forhistorien med svake prestasjoner over tid. Samtidig mener jeg faktisk han har hatt fremgang i vinter, ut fra treningskamper og faktisk periodevis også i dag spillmessig.Var vel han som la inn til Storflor på 1-0. En stor utfordring er at jeg mener han er bedre på høyre enn venstre, og den plassen er antagelig andre som settes opp av BP.etter Vilsvik :D

Men totalt sett er det klart tid for at han viser seg nå, han må få kontroll på hodet sitt og bruke kontrollen til prestasjoner. Konklusjonen er uansett at det er NÅ, han må vise hva han er lagd av! Det finnes snart ikke mer sjanser nei

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2016, 23:48 
Avlogget

Flamur sørget hvertfall for det ble liv på forumet igjen. Får bare inderlig håpe dette gjør han "voksen" og han skjerper seg og kommer sterkt tilbake. Jeg kan vel ikke si jeg er veldig stor optimist uavhengig av det som skjer i dagens match.Det har vært vel mye status quo på utvikling og han sliter enda med kylan. Men nå er vi syltynne på vingene. Storflor er en gammel mann. Flamur ute i sikkert 3 kamper og Keita holder fysio med selskap.
Høiland - Sørum - Hamoud på topp er ikke veldig skremmende.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mar 2016, 13:58 
Avlogget

Med tanke på at han både sparket, noe som kan se bevist ut basert på TV bildene. Slo Demidov og rotet med å forlate banen, kan en vel her forvente en lang karantene

http://www.dagbladet.no/2016/03/14/spor ... /43515750/

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mar 2016, 16:15 
Avlogget

Minimum 3 kamper. Det er vel egentlig som forventet.

Men, blir det 5 eller 6 kamper, så forventer jeg nærmest at han har fått en ny konkurrent til vingplassen innen han er tilbake igjen.
Iallefall så lenge Keita er mer skadeplaget enn Bryan Robson.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2016, 10:56 
Avlogget

Strømsgodset-spilleren Flamur Kastrati ilegges fire kampers karantene etter utvisningen mot Brann i serieåpningen.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2016, 12:10 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
Strømsgodset-spilleren Flamur Kastrati ilegges fire kampers karantene etter utvisningen mot Brann i serieåpningen.

egentlig som forventet....

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 67 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen