Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 17:00

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 15 Jan 2015, 23:55 
Avlogget

I dag torsdag 15. januar kommer altså den svært gode nyheten at Mounir Hamoud har tegnet en ny kontrakt for tre sesonger, dvs ut høsten 2017!
http://www.godset.no/news/article/1rxxt ... romsgodset

Det gleder meg meget og hilser jeg sterkt velkommen, og vi kan alle la det tilbakelagte mellomspillet uten et slikt tilbud om kontraktsforlengelse gå i glemmeboken.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mai 2017, 12:15 
Avlogget

Noen ganger sier enkelte om en spiller: Han er bare en "squad player". Men da vil jeg hevde: Mounir er en spiller som gjør det til et æresbegrep. Alt den første kampen etter en periode utenfor laget spiller han som han skulle ha spilt hele tiden! Akkurat den egenskapen er det slett ikke alle spillere som gjør ham etter. Jeg vil snarere anta svært få.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: