Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2017, 03:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 63 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Gjenopplive forumet
InnleggSkrevet: 02 Feb 2016, 18:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Kan vi ikke ha en vervekampanje? Den som verver flest vinner en sixpack Aass Uten og gratisbilletter til skiflyging i Vikersund.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 00:10 
Avlogget
Brukerens avatar

Har vervet to stykker. Mas på kameratgjengen og naboen!

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 16:40 
Avlogget

GU burde legge ut lenke til forumet på Facebook.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 16:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Det gjør vi stadig vekk, vi kommer til å puche på enda mer fremover så langt det ikke blir regnet som "spam".

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 15:58 
Avlogget

Har blitt bedre kok her nå gutta. Bra jobba!

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 21:56 
Avlogget

Jeg pleier å kikke innom VGD, og i kveld er det første gangen at det ikke er en tråd om Strømsgodset på første side. Et tegn på at vi begynner å få litt trøkk her igjen? Jeg tolker det slik.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 22:17 
Avlogget

Vi som elsker Strømsgodset Toppfotball støtter gjenopplivningen av forumet! FB siden var alltid ment som et sted å lenke til nyheter, ikke som et diskusjonsforum. Kjør på! :D

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2016, 23:16 
Avlogget

Kjenner nå seriøst at jeg er i ferd med å gi opp dette forumet. Det er ganske gitt hvem som skriver innlegg her, med noen unntak. Det er uttrykt et ønske om at en ikke skal skrive lange innlegg, for da reduseres aktiviteten. To av oss som har skrevet lange innlegg har i liten grad gjort det den siste tiden, men klarer ikke å se at det generer noe aktivitet. Med den aktiviteten som er her nå, ser jeg snart ikke poenget med at forumet opprettholdes

Nå kan man sikkert være uenige om hvordan et forum skal fungere og alle har en rett til å ha sine meninger. Jeg for min del savner de lange gode innleggene til Indiepedente, som jeg opplever gir et godt grunnlag for en videre diskusjon i forumet

Håper forumet igjen kan våkne, da jeg ikke finner VGD eller FB som egnede arenaer for diskusjonene jeg liker

Topp

InnleggSkrevet: 13 Sep 2016, 09:45 
Avlogget

Antagelig mitt eneste innlegg i denne tråden:

For min egen del får jeg si, Bromfe, at, bortsett fra enkelte slengere, er det dine innlegg som har gjort det interessant å være leser på forumet og å diskutere alt omkring Strømsgodset. Dessuten: Vite at man ikke bare skriver ut i tomme luften, men at det er minst en som leser.

Jeg må si meg enig med deg i at man gjerne kan stenge forumet. Så får andre enn oss to diskutere eller chatte videre i andre fora.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Sep 2016, 10:00 
Avlogget

En fotballklubb med respekt for seg selv og sine supportere har et eget forum!

Det at så få finner det interessant å lese/skrive her inne sier vel mer om de som ikke bruker forumet enn de som faktisk er aktive....

F.eks Vgd.no tiltrekker seg muligens de som vil bli sett, snarere enn de som faktisk vil gi support til egen klubb?

Ha en fin dag begge 3 :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 13 Sep 2016, 10:18 
Avlogget

MrBlue2 skrev:

Det at så få finner det interessant å lese/skrive her inne sier vel mer om de som ikke bruker forumet enn de som faktisk er aktive....

F.eks Vgd.no tiltrekker seg muligens de som vil bli sett, snarere enn de som faktisk vil gi support til egen klubb?

En replikk også: Jeg vil ikke undervurdere VGD.

Motivet for å skrive der behøver vel ikke å være å bli sett, men mye mindre odiøst å bli lest og få motta respons. Det kan også godt være at diskusjoner der har funnet en form som mange foretrekker. Samt at det er representert også innsendere med info som iallfall ikke jeg har tilgang på.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Sep 2016, 20:36 
Avlogget

Independiente skrev:
Antagelig mitt eneste innlegg i denne tråden:

For min egen del får jeg si, Bromfe, at, bortsett fra enkelte slengere, er det dine innlegg som har gjort det interessant å være leser på forumet og å diskutere alt omkring Strømsgodset. Dessuten: Vite at man ikke bare skriver ut i tomme luften, men at det er minst en som leser.

Jeg må si meg enig med deg i at man gjerne kan stenge forumet. Så får andre enn oss to diskutere eller chatte videre i andre fora.

Med et navne bytte kunne vel jeg sendt denne meldingen til deg også Indepediente

Topp

InnleggSkrevet: 13 Sep 2016, 20:40 
Avlogget

MrBlue2 skrev:

Hva årsaken er til valg andre gjør vet jeg ikke, er nok en kombinasjon av raskere og enklere brukergrensesnitt sammen med et høyere antall brukere. Ofte er det jo mer gøy med mer kommunikasjon, så kan forstå at en ønsker å bruke andre foraer. Spørsmålet er om en kan gjøre grep her som bedrer eller om det er for sent....

Topp

InnleggSkrevet: 31 Des 2016, 11:05 
Avlogget

Dette forumet er nå steindødt. Da avstår også jeg som mer enn noensinne er en person uten info om hva som skjer rundt Strømsgodset. Jeg er lite i stand til å bidra med noe som helst, verken konstruktivt eller informert kritisk.

Dermed vil det først være om andre, uavhengig av min deltagelse i det, har gjenopplivet forumet at det vil være aktuelt for min del å skrive mer her. Kanskje selv ikke i så tilfelle.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jul 2017, 19:51 
Avlogget

Da blir det stille fra meg i noen uker, kommer til å kikke innom men ikke skrive. Med dagens aktivitetsnivå, så kan en vel nesten forvente at det ikke blir stort å kikke etter. Skulle ønske forumet levde, men det er ikke tilfelle nå

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 63 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen