Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 18:43

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 26 Jun 2017, 23:39 
Avlogget

VB87 skrev:
Bugge viser klasse ved å gi finger'n til en hel tribune pga 2-3 fjottpeiser slenger med leppa og har null ydmykhet etter kampen. Kan vi bare avskilte han nå please? Den svakeste keeper'n som er i de tre øverste divisjonene med beina.

Jeg representerer bare meg selv. Men:
Avskilting? Nei takk!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 09:02 
Avlogget

Få inn noe nytt - greit nok at supporterne skal støtte laget, men dette må han tåle. Bugges hårreisende opptreden er et godt bilde på det som skjer i klubben om dagen - bratt nedoverbakke. Ikke så mye som en beklagelse etter kampen - det er rollemodellen sin det.........

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 11:36 
Avlogget

Jeg må bare innrømme at jeg forstår Bugge sin reaksjon godt, ikke da sagt at jeg støtter den. Det som gjør at jeg forstår den er oppførselen en del har som supportere. I nærheten av der jeg står er det f.eks et par stykker som aldri åpner munnen på en eneste sang, men om spillerne gjør feil ja da blir det lyd. Dette er ikke eneste som ikke støtter laget, men nesten istedet blir negative krefter på tribunen. I går var det generelt utrolig laber stemning, og de som da er negative blir enda mer dominante. Det store flertallet er selvfølgelig aktive og deltar i sanger, men nå nærmer det seg et punkt hvor en må ta tak

Så skal det samtidig sies at Bugge som et godt voksen person, i etterkant av kampen bør kunne reflektere mer rundt egen handling. Det er helt OK, at han signaliserer misnøye til oss, som vi signaliserer misnøye til spillerne. Og det må vi som tilskuere tåle, der han bør reflektere er med tanke på den generell kritikken. I de fleste kampene har det vært god stemning på tribunen, og dette bør da sies. Nå står det igjen med et bilde av lite støtte fra Unionen og mye negativitet i alle kamper. Og det er i mine øyne feil, med unntak av gårsdagens kamp som var tam

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 14:28 
Avlogget

....og der kom beklagelsen... Bugge beklager på dt.no...

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 14:51 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
....og der kom beklagelsen... Bugge beklager på dt.no...

"Beklagesen"
Er som unge som har gjort noe feil og får beskjed om å si unnskyld av en av foreldra sine inne på rektors kontor. Omtrent like ekte den beklagesen som puppa til Pamela eller stussen til Kim Kardashian.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 16:06 
Avlogget

Jeg ønsker da å vise respekt for spiller som har blitt brakt til dette. Og jeg vil tro at dette er noe Bugge ikke gjør fullt så mye for sin egen skyld som han især gjennomfører dette for lagets skyld.

Så håper jeg at GU stilltiende utad heretter utøver litt intern justis i egne rekker.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 17:43 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:
Den svakeste keeper'n som er i de tre øverste divisjonene med beina.

Og detta veit da samtlige i forsvarsrekka/midtbanen. Hvorfor spille løse pasninger tilbake til Bugge gang på gang mot et aggresivt Molde da?

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 20:13 
Avlogget

Grompen skrev:
Og detta veit da samtlige i forsvarsrekka/midtbanen. Hvorfor spille løse pasninger tilbake til Bugge gang på gang mot et aggresivt Molde da?

Det er ikke bare løse pasninger. Mannen har under 50/50 for å treffe banen på en 5.meter.

Skal vi bli kælke lang pga Bugge? Er det ikke lov å kreve mer/bedre av en mann som har nærmere 400 offisiele kamper totalt på klub og A.landslag? Han tjener sikkert nærmere 1 mill i året og da forventer vertfall jeg mer.

Jeg har ingenting i mot Bugge som person. Tvert om hadde jeg fin prat med han på en bensinstasjon på vei hjem fra Sogndal i fjor men ren sportslig er jeg for nye kluter på keeperplassen.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jun 2017, 21:52 
Avlogget

Alle maser om at Bugge må tåle noen meldinger, da får folket på tribunen tåle en finger også.

Han skulle selvsagt ikke gjort det, han kunne reddet seg inn etter kampen. Men hva så? Vi tåler vel såpass uten å bli så jævla støtt og fornærmet. I en stadig mer politisk korrekt verden lever jeg godt med en som ikke gidder å legge seg flat ved første tegn til støy.

Det er en og annen idiot i fri dressur på tribunen. Bidrar kanskje til at GU er en tredjedel av antallet det var på det meste de siste årene.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: