Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 27 Okt 2020, 22:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 12:43 
Avlogget

Kunne dette være et alternativ? Han var god for RBK, spørsmålet er vel hvor skade utsatt han er

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kris ... oebenhavn/

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 12:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Bromfe skrev:
Kunne dette være et alternativ? Han var god for RBK, spørsmålet er vel hvor skade utsatt han er

Ja, han kunne helt klart vært noe. Men tror ikke han passer inn i vår profil. Vil tro at han blir for dyr i drift. Han ender nok opp i en annen klubb i Danmark.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 14:32 
Avlogget

Bromfe skrev:

Er talla på wiki rett har han spilt 56 kamper (ikke startet) siden Januar 2012. Avrage 14 kamper pr sesong som vil si han er ute snaue 2/3 pga skader/ikke i form. Hadde lønn på 6-7 mill i Spania som ble halvert når han kom til FCK.

Håper vi styrer elegent unna.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 19:15 
Avlogget

Bromfe skrev:
spørsmålet er vel hvor skade utsatt han er

Spør du meg, så er ikke det noe spørsmål i det hele tatt.

Man kunne like gjerne betalt 2mill i året for å leie en gammel pakke Marie-kjeks.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 20:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Sørum skada igjen. Ingen bombe dessverre. Jeg tror han er ferdig nå, det nytter ikke lenger selvom jeg unner han alt godt. Burde vi hente inn enda en spiss eller er det nok med MP og Tommy?

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 20:39 
Avlogget

Synes hverken Hoven eller Basit står stort tilbake for Sørum, så det er nok andre områder som heller bør ha bedre dekning.

Midtstopper.
Ving.

..og hvis noen andre vil ha PVM, så kan vi heller ta inn en ekstra midtbanespiller som passer til indreløperrollen.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 20:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Leste nå att Sørum var sjuk og ikke skadet.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 21:51 
Avlogget

TTM1987 skrev:
Leste nå att Sørum var sjuk og ikke skadet.

Han er uansett ikke god nok. Det så vi veldig klart i de kampene han fikk sjansen ifjor.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Feb 2016, 23:08 
Avlogget

Det ligger vel også litt implisitt i det at klubben har vært så tydeligepå at vi måtte ha en spiss til.
Tre mann. Til én plass.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Feb 2016, 19:36 
Avlogget

1980 skrev:
Synes hverken Hoven eller Basit står stort tilbake for Sørum, så det er nok andre områder som heller bør ha bedre dekning.

Midtstopper.
Ving.

..og hvis noen andre vil ha PVM, så kan vi heller ta inn en ekstra midtbanespiller som passer til indreløperrollen.

Jeg vet riktignok ikke om Tommy Høiland med tilstrekkelig effekt kan spille også der, det vil si på kant. Men dersom ikke, er nok min fornemmelse at Keita, selv om han som skadefri definitivt kan være god i enkelte kamper, som type likevel ikke under rådende spillideer (mitt bilde av dem) er en som kan erstatte alt det som Gustav Wikheim ga oss i fjor i så mange kamper. Det være seg om Gustav fikk til sitt individuelle spill eller også ellers. Vi levde høyt på det og på hans relasjoner til Iver (som det isolert sett er funnet en spillererstatter for). Og gitt at kortvarige angrep, startet bakfra, også denne sesongen (bortsett kanskje angrep startet etter gjenerobring) formodentlig vil være en hovednøkkel for vår målfarlighet, så er jeg nok derfor litt forbeholden foran sesong. Der kan vi ha en sårbarhet. Til tross for hvor meget det er funnet erstatninger for flere andre spillere som er forsvunnet.

Nå kunne jeg ha vært innstilt på at det ble iallfall en mellomsesong. Men tatt i betraktning hvor meget ankommede spillere synes å være voksne spillere, til forskjell fra utviklingsprosjekter, innrettet på å gi full dekning for spillere vi har avgitt, så må jeg nok i så måte si at det er mitt inntrykk også at vi ikke er dekket opp i samme grad på kanten i angrepet, gitt spillideene.

[Jeg mener heller ikke å påstå at vi ikke også kan være noe begrensede i midtforsvar, gitt skadeproblematikk. Men det er kant i angrep jeg mest har hatt i tankene.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Feb 2016, 01:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Spent på hvordan det kommer til å se ut fremover. Nå kommer laget hjem og skal trene på kunstgress. Håper vi får fart på sakene. Mye som gjenstår på endel ting. Litt for mange førstelags spillere som ikke spiller nok og for mye rusk

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 26 Feb 2016, 16:33 
Avlogget

Spilleren som kunne ha vært løsningen på kant, har jeg dagdrømt om skulle være Tokmac. Jeg har sett intet av vinterens kamper. I den forbindelsen har jeg noen få ganger til min store nysgjerrighet lest fordelaktig omtale av noen fine aksjoner fra Tokmac. Men jeg frykter at det kan være for lite, for sent og for sjelden til at han nå heller blir en av et par hovedkandidater på venstre kant.

Skrevet av en som den ene sesongen da jeg så flere Team-SIF kamper enn før og senere, ut fra hva jeg da festet meg ved, tenkte på duoen Gustav Wikheim og Tokmac Nguen, mer til og med enn Stefan Johansen, som de to sammen representerende framtida for klubbens lag. Stadig syntes å se hvordan Gustav ble bedre når Tokmac ble skiftet inn. For meg var nok Tokmac den aller største yndlingen på Team-SIF på det tidspunktet.

Så er spørsmålet om det eventuelt ennå kan bli en førstelagsspiller av Tokmac!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Feb 2016, 14:31 
Avlogget

Ifølge VG har Basse storspilt for LSK på venstrekant i vinter.
Var det et feiltrinn å sende ham på lån eller er spiller han bra fordi at 4-4-2 er mer hans greie?

Topp

InnleggSkrevet: 29 Feb 2016, 15:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Superteale skrev:
Var det et feiltrinn å sende ham på lån eller er spiller han bra fordi at 4-4-2 er mer hans greie?

Han spiller vel i en mer "fri" kantrolle, etter hva jeg forstår. Ving, men også offensiv midtbane bak spissene.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Feb 2016, 15:31 
Avlogget

AS2 skrev:
Superteale skrev:

Han spiller vel i en mer "fri" kantrolle, etter hva jeg forstår. Ving, men også offensiv midtbane bak spissene.

Godset har hele tiden vært klar over talentet til Bassel, Flo uttalte for øvrig at han ble skuffet hvis de ikke klarte å få det ut. Han har vært uheldig med skader når han har fått sjansen og spilletid har bydd seg frem. I fjor kjempet han mot Wikheim og vi gjorde det best av alle fra mai til november. Da er det vanskelig å spille seg inn. Tipper et utlån kan være det som trigger han og forhåpentligvis skaffer han spilletid som gjør at han tar steg og er klar for førsteelveren fra sommeren av. Problemet har også vært at han ikke har vært god nok defensivt og det har skapt problemer for laget. Tipper vi ser han her i løpet av august.

Sist endret av ArneSvingen den 01 Mar 2016, 15:52, endret 1 gang

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen