Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 08:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Jan 2016, 09:47 
Avlogget

Skulle gjerne sett at man ryddet opp enda litt mer i daukjøttet også.
Kan ikke helt se poenget med Hamoud som back up dersom vi henter en ny venstreback, vi må vel snart satse på Lindqvist/Bredeli?
Kastrati og Vaagan Moen kunne gjerne også være bytta ut.
Om man ser på de 6 som står ført opp som angrepsspillere på hjemmesida, så er kun 3 av de fortsatt i klubben(og en av de er Kastrati), så vi må vel ha inn en eller to til, i tillegg til Keita?
Blir spennende å se om lillebrørdrene Keita og Wikheim kan slå gjennom i år.
Hvilke andre unggutter ligger i skorpen til A-laget?

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jan 2016, 13:41 
Avlogget

Hamoud er vel ikke den spilleren vi først bør tenke på å bli kvitt. Han har nivået inne og kan spille på begge backer. Er da en meget grei backup å ha i stallen

Om en kvitter seg med PVM, så må vel enda en spiller inn på midten. Han var uheldig med skader forrige sesong, kan fortsatt vise seg å bli en verdifull spiller. Kanskje spesielt viktig om Storflor får en noe fallende periode.

Kastrati er jeg helt enig i og det trengs uansett minst en kantspiller inn i troppen, kanskje to. Føler meg ikke sikker på Storflor med tanke på alder, og det må da være en backup klar. Dette er også smart med tanke sesongen 17, da dette kan bli en viktig spiller da

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jan 2016, 16:36 
Avlogget

hva er egentlig status på Basse?

figurerer ikke i oversikten her:
https://baof.wordpress.com/spillerinfo-2016/

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jan 2016, 17:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Superteale skrev:
hva er egentlig status på Basse?

figurerer ikke i oversikten her:
https://baof.wordpress.com/spillerinfo-2016/

Har blitt rykta te LSK på lån ei stønn; http://www.dt.no/jradi-blir-lsk-spiller/s/5-57-281386

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jan 2016, 21:21 
Avlogget

jurokuvicek skrev:
Skulle gjerne sett at man ryddet opp enda litt mer i daukjøttet også.
Kan ikke helt se poenget med Hamoud som back up dersom vi henter en ny venstreback, vi må vel snart satse på Lindqvist/Bredeli?

Bredeli er ikke klar for TL av det jeg så i fjor. Må ta flere store steg fram mot sesongstart for han skal være aktuell for en tropp. Lindquist har jeg ikke kontroll på.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jan 2016, 09:30 
Avlogget

Uten å ha DT+, noe jeg ikke ønsker å skaffe tilgang til, kan jeg ikke kommentere avisens intervju med BP om det skulle ha vært aktuelt.
Og uten høretelefoner på jobb får jeg ikke lyttet til godset.no sitt intervju med BP.

Dermed er jeg for min del ute av stand til å bidra til diskusjon på slikt underlag. Jeg får overlate til andre å diskutere.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jan 2016, 12:43 
Avlogget

Lindquist, Gjerstrøm og Tockmac er vel de som er nærmest kamptroppen. Jeg håper vinterens treningskamper gir BP noen svar på om de kan brukes i enkelte kamper neste år...

Noen anelse om hvem som blir kaptein?
Bugge slår meg jo, men ønsker primært en utespiller......

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jan 2016, 15:56 
Avlogget

[quote="Superteale"]Lindquist, Gjerstrøm og Tockmac er vel de som er nærmest kamptroppen. Jeg håper vinterens treningskamper gir BP noen svar på om de kan brukes i enkelte kamper neste år...

Noen anelse om hvem som blir kaptein?
Bugge slår meg jo, men ønsker primært en utespiller......[/quote
Gjerstrøm soleklart lengs framme, Tokmac har jeg gitt opp, trur desverre han aldri blir det vi håpte på. Lindquist who knows, har egentlig mine tvil det også.

Kaptein blir vel Bugge tipper jeg. Er ytterst få kapteinsemner i klubben (som er bankers i en 11'r)
Skal jeg tippe Valsvik blir en del av kapteinsteamet. Høibråten vært kaptein på yngres landslag og Ovenstad kan bli det (ref Horn og ledertyper i klubben). Men ingen av de er naturlige ledere eller bankers i en 11'r som nevnt.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jan 2016, 02:05 
Avlogget

Til dels så utilslørt at det nesten blir lett provoserende, om enn nettopp samtidig forståelig på hans forutsetninger: Når Abdi muligens i svært stor grad søker høyest mulig lønn NÅ og i tilfelle prøver å markedsføre seg i slik belysning som en SIF-ønsket spiller , fra det øyeblikk lengre fram at hans alternative muligheter eventuelt er i ferd med å bli uttømt, kanskje burde han få tilbudet kun om å lånes (eller ha en korttidskontrakt) fram til Strømsgodset er ferdig i forhold til Europa.

Hvis istedet presentert ham alt nå, kanskje vil forespeilingen gjøre ham mer villig til å gå inn på en avtale alt nå. Så får Abdi se om det blir så mye enklere for hans del fra da av. Hvis ikke, så kan han bli greiere å ha med å gjøre fra da.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Jan 2016, 00:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Det er noe som heter med hodet under armen, og armen i bind.

Abdi må vel med rette sies å være der nå. Han hadde hatt mye å hente på å ikke kreve for mye i disse tider, men selge seg forholdsvis rimelig på en kortere kontrakt, med mulighet for å komme opp blandt lønnslederne om han kommer tilbake til gammelt slag. Nå skal han ikke være lønnsledende om han ønsker å komme.

PS! Hadde nesten glemt bort dette forumet, da jeg trodde det var dødt. Hyggelig å se at det fremdeles debateres her inne.

Indie. Du har en så utrolig penn, og en fantastisk debatant, jeg hadde vireklig ønsket at de som elsker Norsk fotball, og skriver på vgd også hadde hatt muligheten til å se dine hærlige formuleringer og meninger. Det er gratis å registrere seg, og mange flotte debatanter der inne også.
Fult mulig å delta på to fora :D

Topp

InnleggSkrevet: 09 Jan 2016, 02:10 
Avlogget

Takk, takk, eple! Jeg tror nok imidlertid jeg er på det fotballforumet jeg ønsker å være, nemlig ganske nært relatert til klubb. Ønsket ellers er bare at det hadde vært like mange som skrev her, som det var før.

Men jeg leser på det nevnte andre forumet selv om jeg ikke føler for å delta der. For for meg som normalt er isolert fra klubb og stort sett fra andre tilhengere av vår klubb, og som for den sakens skyld ikke har DT+, dessuten heller ikke er på Facebook eller noe annet slikt, er det (altså Strømsgodset-trådene på vgd) en viktig kilde til info. Ikke sjelden min eneste, eller det som gjør meg obs på at akkurat da finnes det eventuelt annen info å søke aktivt opp.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Jan 2016, 02:17 
Avlogget
Brukerens avatar

En artig betrakting Indie, jeg er heller ikke på Facebook, og nekes å tvinges inn der.
Du skal dog vite at ønsket mitt om at du ble en bidragsyter på vgd ble møtt med mange tomler, selv om det var sent på natt, så det var virkelig mange som ønsket å se dine bidrag der.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jan 2016, 00:46 
Avlogget

Da har man nok kontroll på at Parr signerer. Kjempesignering, han passer perfekt inn i spillestilen.
Vilsvik og Parr rasende opp flankene kan jeg like!

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jan 2016, 10:26 
Avlogget

Moro dette. Bra CV, og helt sikkert god. Men hvor godt passer han egentlig inn hos oss? Er vel ikke en typisk ballspiller?

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jan 2016, 13:51 
Avlogget

Razak skrev:
Moro dette. Bra CV, og helt sikkert god. Men hvor godt passer han egentlig inn hos oss? Er vel ikke en typisk ballspiller?

Ballspiller er han. Var jo ving før han ble dratt ned som back.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen