Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 06:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 10 Jan 2016, 14:08 
Avlogget

VB87 skrev:
Var jo ving før han ble dratt ned som back.

Hva har dette med saken å gjøre egentlig? Det finnes nok av gode vinger som ikke fullt ut vil være i stand til å delta i vårt pasningsspill (vi har vel en i stallen allerede!). Men det Parr var ment som en undring. Har ført folk snakke om at han har snev av «trebein». Men han er jo vant til et høyere tempo enn TL, så han vil kanskje se bedre ut på dette feltet i Norge.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jan 2016, 14:29 
Avlogget

Jeg trodde lenge at samtalene med Birger Meling skulle føre til at han ble vår nye venstreback.
Nå som Parr er "klar" er jeg utrolig happy.
Nivået hans gjør han til, en av ligaens beste backer. Offensivt er han på høyde med Hanin, defensivt mener jeg han er hakket bedre. Og språket byr ikke på problemer.

Ellers er det alltid spennede med rykter. Personlig ble jeg skuffet da Mads MD ikke ble presentert tirsdag. Så vidt meg bekjent var han mer eller mindre klar. Hva som skjer videre nå blir ulidlig spennede..

Ryktene om Bakenga som begymte å svirre i november tenkte jeg ikke så mye på.
Men nå som Olsen er solgt, Marwin flørter med klubbytte og Marco flyttet til Thailand så kunne han vært interessant.
Molde hadde en klausul om utkjøp, men grunnet skaden han pådro seg, fikk ham ikke nok kamper.
Dessutem ble han hentet dit av Skullerud og ikke av Solskjær.

Blant juniorene våre håper jeg på gjennombrudd for Gjerstrøm og innhopp for Basit Agouda i årets sesong.
Finalen mot RBK viste at våre fremtidige forsvarsspillere på juniornivå har en lang vei å gå...

Marcus Pedersen 31.08.2010

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 09:46 
Avlogget

vi begynner å få en start 11ver det svinger av, men bak de 11 beste synes jeg det er tynt...

--------------- Bugge --------------
Vilsvik - Madsen - Valsvik - Parr
--- Nana --- Abu --- Ovenstad ---
- Storflor --- Pedersen --- Keita -

Benk: Jaroszisnki, Høibråten, PVM, Gjerstrøm, Kastrati, Sørum

Med et par skader og suspensjoner slik stallen er nå blir det fort natta.....

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 11:40 
Avlogget

Selv er jeg skeptisk til midtstopperplass og til kreativiteten på midtbanen samt kanskje bredden på spissplassen.
Madsen er tilbake fra mye skader, jeg er ikke sikker på om jeg hadde tørt å gamble på han som fast midstopper neste sesong. Ser for meg at det blir mye Høibråten og selv om talentet hans utvilsomt er der så er jeg usikker på om han og Valsvik holder toppen av TL nivå sammen.

Synes også det er noe tynt på topp. Marvin sender jo tydelige signaler om at han vil bort og Marcus har hatt en del skader tidligere. Skulle vi dog holde han skadefri så må vi uansett garantert forvente oss noen karantener pga spillestilen hans.

Nei er litt tynt i rekkene enda synes jeg. Stoler dog på at klubben vet hva de gjør.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 13:15 
Avlogget

Gjentar vel egentlig bare meg selv :D

Forsvaret tror jeg nærmer seg ok, fint om det hadde kommet inn et litt eldre potet som ekstra backup. Midtbanen må ha inn minst en spiller til. Nana og Abu får kort, og må da stå over kamper. En av de tre naturlige første valgene kan bli skadet, og det blir da veldig tynt. I angrep er det behov for to spillere, om Marvin går. Det trengs en spiss og en kant til. Kastrati ser ikke ut til å fungere, det er da meget tynt fremover

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 13:41 
Avlogget

Noen som tror at Flamur "omskoleres" til bakromsspiss?

Flamur har foreløpig ikke utviklet seg slik at han passer inn i laget, men alle så jo hva Bob gjorde med Ernest Asante. Kanskje BP kan gjøre det samme med Flamur....?

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 14:20 
Avlogget

Superteale skrev:
Noen som tror at Flamur "omskoleres" til bakromsspiss?

Flamur har foreløpig ikke utviklet seg slik at han passer inn i laget, men alle så jo hva Bob gjorde med Ernest Asante. Kanskje BP kan gjøre det samme med Flamur....?

Opplever at utfordringen med Flamur er knyttet til relasjoner eller da de manglende relasjonene. Ser da heller ikke for meg at han kan omskoleres til bakromsspiss, da det forutsetter at de rette løpene tas i samhandling med andre spillere. De egenskapene har jeg ikke sett tegn til hos Flamur.

Håper egentlig at Flamur segles, da jeg tror de lønnsmidlene kan brukes bedre. Er lenge siden jeg har følt Flamur har spilt en god kamp

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2016, 20:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Syntes det begynner å se bra ut. Parr er en klasse signering. Håper dog klubben signerer flere på permanent. Er ikke så fan av lån, men trur Keita var pga pris og derfor ble det sånn. Håper Abdi tar seg sammen. Han bør tenke på å få karrièren på beina, ikke tenke Cash nå. Ellers så ryktes det at PVM kunne gått andre steder , men vil bite tenna sammen og kjempe. Er han i form så er det en forsterkning for oss. Spent på hva neste spiller inn blir. Setter en slant på Abdi , men trur det kommer noe annet

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jan 2016, 09:12 
Avlogget

Lån isolert sett er en uting, men kombinert med utkjøpsklausul er det greit i mine øyne.

Noen nevnte Mads MD, er det noe hold i det ryktet?

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jan 2016, 10:32 
Avlogget

Helt enig med at lån generelt er en uting. Selv er jeg alltid nervøs når lånespillere presterer godt da jeg er redd andre norske klubber komme og by samme pris som oss og lokke spillere vekk med høyere lønn. som f.eks Jo Inge Berget. (Kjenner ikke til hele denne saken, men forstod det slik at vi hadde en utkjøpsklausul som vi ikke maktet/ville betale , samt lønne like godt som konkurrerende klubb.

Etter hva jeg hører så er det MYE hold i Mads MD ryktene..Selv benekter jo Jostein dette og han har faktisk ikke benektet andre rykter like mye. Skulle gjerne vært flue på veggen. Dessverre er jeg alltid nervøs at selv om noen er meget nær en overgang så glipper det i siste liten. Som f.eks ved MIX....

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2016, 13:53 
Avlogget

Skuffende av Abdi, men sånn er det noen ganger. Pengene som rår.
Blir spennende å se hvem som er andrevalget til å erstatte Iver. Føler at det er denne signeringen som blir den viktigste foran årets sesong.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2016, 14:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Var skuffende med Abdi, men når jeg hører summer på lønna så er jeg glad han griske fyren ikke er her. Ikke hørt noe om MMD, men har hørt snakk om . Lillebror Konradsen. Dette er da fra folk utenfor klubben så ikke helt sikker på om det er noe i dette

Leder i Godsetunionen
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2016, 15:57 
Avlogget

Vi trenger en venstre indreløper som direkte erstatter for Fossum. Får vi på plass en kvalitetsspiller der , så tror jeg den sida kan bli like frykta som i fjor. Keita og Parr VS Wikheim og Hanin er ikke milevis unna hverandre på papiret iallefall.

VGD-nick: Roedgata

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2016, 16:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Enig i det. Trur også at PVM fort kan viktig . BP sa at han ikke har vært i så bra form siden 2006. Mulig vi har indreløperen vår der

Leder i Godsetunionen

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2016, 16:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Abdi er herved nevnt, og ikke noe jeg bruker energi på mer, husj, bort med seg.

MMD hadde virkelig vært noe, om det var hold i ryktet, men det er jo ingen med inside informasjon som på noe som helst vis har bekreftet noe rundt dette. PVM har jeg liksom gitt litt opp, hadde gjerne tatt en helomvending om den meningen.

Keita / Parr, for et par, der har vi gull på siden. Vilsvik / Storflor veldig bra høyreside også, selv om Storflor begynner å dra på årene.

Må si jeg er imponert over Parr signeringen, dette er skikkelig godt stykke arbeid gjort av flere.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 278 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 13 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen