Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 18:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 163 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 11 Nov 2016, 11:55 
Avlogget
Brukerens avatar

MrBlue2 skrev:
med testing inne i MIF-hallen på morgenen

Er dette alt vi får høre?

regner med det kun er tester som skal sammenlignes med resultatene etter egentrening i januar ja. Håper Toro innfører litt nytt treningsregime i klubben, tror det trengs!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2017, 00:44 
Avlogget

Da er det endelig tid for årets første felles-trening!

Onsdag 11. januar kl 1030(?)

Grunnlaget for et Godt Nytt År skal legges nå :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jan 2017, 12:18 
Avlogget

Link via facebook med streaming av treningen

https://www.facebook.com/godset.no/?fref=ts

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jan 2017, 15:27 
Avlogget

Dagens tester gikk greit men en del tunge bein.... (og det er vel nettopp meningen med oppkjøringen!)

Fortsatt de samme 2 som ble best på kondistesten.

Flere som gikk tilbake på hurtighet (som også er naturlig)

Litt rart at det kjøres såpass hardt første uken etter "ferie"... Ville nok valgt en roligere variant for å unngå strekk og rifter i denne fasen. Hørte Toro kommenterte det og det var visst ikke etter planen?

Vi får håpe at lykken er bedre enn forstanden :mrgreen:

Topp

InnleggSkrevet: 25 Jan 2017, 16:30 
Avlogget

Hvordan går det med beina til gutta på det knusktørre kunstgresset i Tønsberg?

Viktig å unngå skader nå.... :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 26 Jan 2017, 10:08 
Avlogget

vg.no skriver om hvordan Manchester United har redusert skader...
(i grove trekk)

1) Mens forgjenger Louis van Gaal ofte endret eller øket treningsmengdene på kort varsel, så gir Mourinho spillerne en oversikt over treningene for én måned fremover. Fridager er spikret, og ikke variable som tidligere.

2) Det føres detaljerte logger over når skader påføres, på hvilke typer treningsøvelser og hvilke dager de skjedde. Dette gjøres for å tidlig oppdage eventuelle skademønstre eller en sammenheng i et håp om å unngå at de samme skader skal gjenoppstå.

3) Kvaliteten på kunstgresset som United benytter på sine treninger skal være bedre, og ikke så hard som tidligere. Alle økter gjennomføres med ball.

4) «Periodisation», som innebærer at klubben planlegger systematisk med tanke på når spillerne skal nå toppform på visse spesielt viktige tidspunkt i sesongen. Derfor er treningene og rehabilitetstreningene delt opp i spesifikke faser.

5) Alle spillere er ulike, og slik er deler av treningsmengden mer skreddersydd for den enkelte. Kjappe, unge spillere som Marcus Rashford og Anthony Martial jobber mer med eksplosivitet enn for eksempel forsvarer Daley Blind – hvilket reflekteres i treningsdrillene de må igjennom. Eldre spillere som Michael Carrick og Zlatan Ibrahimovic står over enkelte fellestreninger, og gjør isteden øvelser som er mer tilpasset deres behov.

6) Kontinuerlig tett kommunikasjon mellom det medisinske apparatet og trenere, spesielt fitnesstrener Carlos Lalin. Det hjelper trolig at både Mourinho og assistenten Rui Faria har utdannelse i fysisk trening.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2017, 20:53 
Avlogget

Årets første treningskamp ble en kald men likevel utrolig positiv opplevelse!

Fram Larvik slo Sandefjord 3-1 sist helg og de fremmøtte supporterne mente at Godset skulle slås.... etter 45 min sto det 0-0, men siste 15 min av første virket det som om Fram møtte veggen....

Veldig moro å se tendenser til glad-fotball (til tross for svak motstand)

Bugge var kaptein første 45 min og Parr overtok rollen i 2. omgang.

Mye bra både defensiv og offensiv og jeg synes å se klare forbedringer fra Toro&Co allerede nå!

Marcus var rolig med ball og brukte en smartness som jeg tidligere har etterspurt... håper han fortsetter med det! (3 mål og 2 assist)

Kampen sluttet med 6-1 til Godset.

Gleder meg til fortsettelsen :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 07 Feb 2017, 00:02 
Avlogget

Trening tirsdag 7. feb kl 1200(?) i LSK-hallen.

(noen som kan bekrefte tidspunktet?)

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2017, 11:59 
Avlogget

Blir det en hard økt igjen i dag?

Ryktes at det var en tung økt i går... noen som kan rapportere?

Treningen starter ca kl 1200.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2017, 23:50 
Avlogget

Dagens økt var også tung og det meldes at torsdagens økt skal bli like tung....

Ikke mye fotball denne uken mao :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 10 Feb 2017, 10:24 
Avlogget

Etter en uke med hardkjør i LSK-hallen er det nå "fri" til avreise Marbella.

Egentreningen er satt opp for den enkelte..... så gjenstår det da å gjennomføre øktene uten "pisk" og oppsyn....

Jeg var innom treningen i LSK-hallen og det er stor forskjell på det fysiske nivået på spillerne. (jada keepere trenger ikke...blabla;)

Håper at 10 dager i Marbella kan løfte nivåene både fysisk og ikke minst fotballteknisk/taktisk!

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2017, 16:00 
Avlogget

Bra førsteøkt i vårsol på GG i dag.

Mye fokus på spill på små flater.

Bra trøkk og mye "smell" i duellene! :twisted:

Siste 30 min spill på liten bane 10 mot 10 (Monir og Glesnes gikk av pga skader)

Start 11'rn mot røkla og ja, det var feige lag...

Hadde dette vært et forum med normal aktivitet fra flere skulle jeg skrevet mere... men det er jo ingen som bryr seg uansett.....med mindre det er noe å rette på da selvfølgelig :oops:

Toro har en plan!

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2017, 16:01 
Avlogget

@ trådstarter: Kan du endre tittelen til 2017?

Event admin...

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mar 2017, 16:27 
Avlogget

MrBlue2 skrev:

Hadde dette vært et forum med normal aktivitet fra flere skulle jeg skrevet mere... men det er jo ingen som bryr seg uansett.....med mindre det er noe å rette på da selvfølgelig :oops:

Toro har en plan!

Jeg ser gjerne at du gir mer utfyllende informasjon, leser men har selv lite informasjon eller annet å bidra med for tiden

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mar 2017, 21:12 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
...................................................

Toro har en plan!

Undertegnede er nok en interessert leser som har enda mye mindre enn foregående responderende innsender å by på for tiden. Vi to som nå byr på disse reaksjonene, har vel det til felles, vil jeg tro, at vi ikke riktig vet hva slags fotball det nye Strømsgodset-laget skal stå for, og heller ikke selv har sett hva det foreløpig representerer, slik man har valgt å gå fram prosessuelt (defensiv kontroll først (?)). Så hva eller hvordan skal spesielt vi skrive da, med vår særegne innfallsvinkel til sakene ?

Du har all ære av dine innlegg, MrBlue2, og jeg kan levende forestille meg hvordan det er ikke å få respons, unntatt når noen kan komme med et eller annet fra faktahelvete. For da dukker noen med en nidkjærhet opp for å påpeke bla bla bla selv om de ikke har noe interessant ellers å melde. (Jeg får håpe at jeg ved å si det ikke slår meg selv på munnen.)

Tillegg 04.03: Har heller ikke sett treningskamp mot LSK.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 163 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen