Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Aug 2017, 23:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 39 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: nye spilere
InnleggSkrevet: 28 Jan 2016, 21:54 
Avlogget

hei bjørn Peter jeg lurer på har dere noen nye midtbanespillere på gang hilsen morten kvarme

Topp

Innleggets emne: Re: nye spilere
InnleggSkrevet: 29 Jan 2016, 09:07 
Avlogget

Det er aldri lurt av oss å gå ut med hva vi ønsker inn og hvilke spillere vi jobber med. Det jeg kan si er at vi jobber hver dag hele året med å se på( Instat) og kartlegge spillere som kan være noe for oss. Er forrøvrig veldig fornøyd med stallen vi har nå, men kan med sikkerhet si at det vil bli forandringer før seriestart.

Topp

Innleggets emne: Re: nye spilere
InnleggSkrevet: 29 Jan 2016, 13:27 
Avlogget

Takk for svar BP!

Skal ikke legge meg opp i hvordan dere jobber med å kartlegge, og du trenger selvsagt ikke kommentere, men personlig håper jeg dere kikker på en eller flere av disse spillerne:
Fredrik Ulvestad
Vegar Hedenstad
Morten Konradsen
Anders Trondsen
Vajeba Sakor
Mads Møller Dæhli

Ut over dette vil jeg bare si at jeg gleder meg veldig til årets sesong:)

Topp

Innleggets emne: salget av marvin
InnleggSkrevet: 01 Feb 2016, 18:23 
Avlogget

hei bp vi la merke til at dere har solgt marvin har dere noen erstatter klare eler vil dere satse på Markus og Sørum håper der har en erstatter klar jeg mener personlig at Tomas ikke holder mål i årets tippeliga

Topp

Innleggets emne: Re: salget av marvin
InnleggSkrevet: 01 Feb 2016, 22:06 
Avlogget

Marvin solgt i dag ja. Vi ønsket å ha med Marvin videre, men klarte ikke å bli enige om veien videre. Marvin velger derfor å forlate oss nå. Det betyr at vi har 2 spisser i stallen. Vi vil derfor hente inn en til. Vi er avhengige å ha 3 stk.
Vil ønske Marvin lykke til i sin nye klubb, og håper han vil komme tilbake til sitt gamle nivå etter skaden.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Feb 2016, 11:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Veldig synd at Marve gikk. Han hadde jeg stor tro på at skulle komme tilbake i år, og med han MP og Sørum hadde det vært en komplett spissrekke. Klarer ikke dy meg for å synes det er litt dårlig gjort å dra nå likevel, men spilt melk...

Topp

Innleggets emne: Spørsmål til BP.
InnleggSkrevet: 02 Feb 2016, 18:30 
Avlogget
Brukerens avatar

Flere tråder har blitt startet med spørsmål til BPI. Vi holder forumet ryddig og oppretter denne spørsmålstråden så får BP vurdere om han ønsker å svare eller ikke.

Jeg starter jeg.

Hva syns du BPI om tifo?

Topp

Innleggets emne: Re: Spørsmål til BP.
InnleggSkrevet: 02 Feb 2016, 20:36 
Avlogget

Det synes jeg er kult. Fint å se kreativiteten som finnes i godsetunionen. Fortsett med dette.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Feb 2016, 20:48 
Avlogget

Da fortsetter jeg!

Er en spiller som Torgeir Børven en dere følger med på utviklingen til?
Unektelig en god spiss i tl-sammenheng, selv om hofteproblemene hans nok gjør mange klubber skeptiske.

Uansett en spiller jeg tror ville blomstret hos oss, og en helt annen spillertype enn de vi har i troppen i dag.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 09:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Hei,

i Ajax og andre typiske akademiklubber har jeg forstått at alle lag nedover i systemet i klubben, ganske langt ned i alder, trener og spiller på samme måte som a-laget. Gjøres detta også i SIF?

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 17:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Har dere allerede noen i kikkerten siden dere lot Marvin gå Bjørn Petter ? Hva med en av de unge lovende spissene våre? Eller er de ikke helt klare enda?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 23:25 
Avlogget

Etter at du BP overtok som trener forrige sesong ble det periodevis spilt fantastisk fotball. Tenker da på samhandling, og hvordan dette ga mulighet for å flytte ballen raskt. Spesielt i kampene mot RBK og VIF var dette tilfelle i første omgang. Mens andre omgang ble noe helt annet. Har du noen tanker rundt hvordan en kan klare å opprettholde spillet gjennom to omganger?

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 09:45 
Avlogget

eple skrev:
Veldig synd at Marve gikk. Han hadde jeg stor tro på at skulle komme tilbake i år, og med han MP og Sørum hadde det vært en komplett spissrekke. Klarer ikke dy meg for å synes det er litt dårlig gjort å dra nå likevel, men spilt melk...

Marvin var på gang da han ble skadet, men utover den korte perioden fra BP overtok etter David og fram til skaden presterte han ikke all verden.

Det er aldri noen garanti for at en spiller kommer tilbake på høyt nivå etter en korsbåndskade, ikke har han noen spesiell tilknytning til Godset som klubb heller.
Alt i alt tror jeg dette er en overgang vi kan leve godt med og vi finner helt sikkert en erstatter.....

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 18:47 
Avlogget

Hallo folkens. Beklager seine svar her, men har blitt slått ut av sykdom og har ligget rett ut i 3 dager. På bedringens vei nå, men ikke frisk nok til å få overvære kampen mot Odd i morgen.
Torgeir Børven: Vi følger godt med på hva norske spillere gjør i utlandet, og da også Torgeir Børven. Han er en flott spiller med mange av de kvalitetene vi ser etter hos en spiss. Har slitt noe med skader og er nok ikke aktuell for oss i denne omgang.
I SIF toppfotball har vi lag på 14+16+ rekrutt i tillegg til A-lag og B-lag. Vi ønsker at mye av det klubben står for skal gjennomsyre alt som trenes på i klubben. Vi er nok ikke så gode som Ajax og andre europeiske utviklingsklubber, men vi beveger oss sakte men sikkert mot en slik tilnærming vi også. Det er et mål for oss at vi skal ha en klar og tydelig BLÅ tråd i alt vi gjør på alle våre lag.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 19:14 
Avlogget

I de 5 siste seriekampene våre i 2015 ledet vi med 2 mål til pause. Når det gjelder akkurat de 2 kampene du nevner synes jeg ikke det er så vanskelig å forklare. Mot RBK spiller vi som du sier en flott første omgang. RBK spiller ikke med sitt beste lag og gjør noen justeringer i pausen (Mike Jensen inn bla). Samtidig som vi faller noen %, hever de seg mange og det blir en mye jevnere kamp, hvor de er litt bedre enn oss. Mot VIF faller vår innstilling/vilje i takt med at B/G scorer sine mål mot Stabæk. Etter ca 10 min av omgangen har de scoret 3 og vi trenger plutselig ikke å vinne kampen for å få sølv. Selvfølgelig uprofesjonelt av oss, men samtidig er det også veldig forståelig. I kampene mot Odd og Sandefjord derimot er det bekymringsfullt at vi blir så mye dårligere i andre omgang. Vi har sett på dette uten at vi har kommet frem til en endelig konklusjon. Det kan ha noe med at vi blir fornøyde og ikke klarer å holde samme fokus. Det kan ha noe med dårlige taktiske grep av trenerteamet i pausen, og det kan ha noe med at vi (jeg) blir utydelig/e i formidling av hva som er planen for resten av kampen.
I den siste av kampene klarer vi oss også flott i andre omgang (Sarpsborg 08). Vet ikke om dette ble noe klargjørende og godt svar, men uansett er vi obs på problematikken og ønsker å gjøre noe med det i 2016.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 39 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: