Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Aug 2017, 23:28

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 39 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: salget av marvin
InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 21:01 
Avlogget

Vi har flere i kikkerten, og det er flere prosesser som går parallelt her.

Topp

Innleggets emne: Re: Spørsmål til BP.
InnleggSkrevet: 04 Feb 2016, 21:30 
Avlogget

Tusen takk BP for et utfyllende og godt svar :-) Viktigste er jo at dere oppmerksomme på det, og gjennom det kan løse utfordringen

Topp

InnleggSkrevet: 07 Feb 2016, 16:16 
Avlogget
Brukerens avatar

TTM1987 skrev:
Flere tråder har blitt startet med spørsmål til BPI. Vi holder forumet ryddig og oppretter denne spørsmålstråden så får BP vurdere om han ønsker å svare eller ikke.

Jeg starter jeg.

Hva syns du BPI om tifo?

Og hvis de som svarer bruker "siter" knappen så kommer dette til å bli bra!

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2016, 13:57 
Avlogget

Hei BP.

jeg har et spørsmål jeg håper du vil svare på.

Hvordan påvirker spillere som kommer fra store ligaer trenings- og prestasjons-kulturen i laget?

Jeg eksempelvis på Parr som har vært vant til å spille og trene i England og har oppnådd det de unge talentene drømmer om....

Topp

InnleggSkrevet: 08 Feb 2016, 23:38 
Avlogget

Når vi henter en spiller som Parr, så har vi klare tanker om at han skal bidra inn i gruppa. Jeg kjenner Jonathan godt fra før, så jeg visste at vi fikk en proff spiller. Han bidrar med lederskap, god treningskultur og er særdeles opptatt av å videreutvikle seg. Når han bidrar inn mot laget på denne måten, vil det være en fin rettesnor for våre unge gutter. Parr og flere andre er gode forbilder og liker å gi av sin kunnskap og sin rutine.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Feb 2016, 11:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Hei BP!
Mye er skrevet om Celina og enda mer er skrevet om at godset har solgt spellere for så og så mye.
Men hva var avtalen mellom godset og city ang Celina? Fikk vi noe da? Vil vi få noe i fremtiden (klausul ved debut etc)? Utdanningskompensasjon? Trenger ikke konkrete summer, men en outline av avtalen kanskje? :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 22 Feb 2016, 01:19 
Avlogget
Brukerens avatar

bpi skrev:
I kampene mot Odd og Sandefjord derimot er det bekymringsfullt at vi blir så mye dårligere i andre omgang. Vi har sett på dette uten at vi har kommet frem til en endelig konklusjon. Det kan ha noe med at vi blir fornøyde og ikke klarer å holde samme fokus. Det kan ha noe med dårlige taktiske grep av trenerteamet i pausen, og det kan ha noe med at vi (jeg) blir utydelig/e i formidling av hva som er planen for resten av kampen.

Jeg har ett spørsmål rundt kampen mot Sandefjord som nevnes her. Jeg syns jo som du også påpeker at vi var dårligere i andre omgang her, noen jeg stusset veldig på under kampen var byttet dere gjorde like etter den billige (eller i mine øyne feilaktige) straffen Sandefjord får. Dere velger da å bytte ut Marco som fra mitt sted på tribunen så ut som en av få spillere med innsats og tæl i den fasen kampen var inne i. En spiller som Wikhem derimot var i mine øyne langt fra god og burde vel heller byttes ut om man skulle ta ut en offensiv spiller. Etter at Marco gikk ut syns jeg laget gikk enda mer i oppløsning. Dette byttet har jeg lurt på siden, skulle gjerne hørt hva tanken bak var :D

Hilsen Harald. S Kjos

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 23 Feb 2016, 16:43 
Avlogget

hei bp siden både markus og tomas er skadet vil du nå la høyland få sjansen i de siste trenings kampene og i serie starten mot brann

Topp

InnleggSkrevet: 28 Feb 2016, 21:35 
Avlogget

Ang. utspillet til Haakon i dagens DT om spissingen av divisjonsoppsettet :

Hva var Godsets holdning til forslagene som lå på bordet her, og hvordan forløp diskusjonen her egentlig?

Topp

InnleggSkrevet: 28 Feb 2016, 23:21 
Avlogget

Dere har nå en treningskamp igjen før seriestart. Kampen er en motstander Godset de siste årene har slitt med, så ingen enkel kamp. Samtidig har den offensive samhandlingen vært en utfordring i treningskampene. Hva tenker du om utfordringen med å skape mestringsfølelse for spillerne offensivt før seriestart? Hvordan jobber dere i perioden frem mot seriestart for å få de offensive relasjonene til å sitte bedre? Tidligere har det vært et tydelig ønske og målsetning at de tre spillerne foran skal kunne veksle roller og side, da selvfølgelig spesielt med tanke på vingene. Hva tenker du rundt dette med tanke på å skape relasjoner?

Topp

InnleggSkrevet: 29 Feb 2016, 11:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Har SIF en rein speider, som en ser i klubber som er hakket større enn SIF?

Hvorfor/hvorfor ikke

Topp

InnleggSkrevet: 29 Feb 2016, 15:36 
Avlogget

1980 skrev:
Ang. utspillet til Haakon i dagens DT om spissingen av divisjonsoppsettet :

Hva var Godsets holdning til forslagene som lå på bordet her, og hvordan forløp diskusjonen her egentlig?

Har et oppfølgingsspørsmål. Var SIF representert på tinget? Og med forbehold den pissepausen jeg hadde og 2-3 min nedetid på nettilgangen min så kan jeg ikke huske at noen fra klubben var på talerstolen.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mar 2016, 16:30 
Avlogget
Brukerens avatar

Til BP:

http://www.nrk.no/sport/xl/_-individuelle-ferdigheter-_skrelles-bort_-1.12826836

Med utgangspunktet i artikkelen om Martin Samuelsen, og hans kritikk av norske klubbers manglende evne til å dyrke frem tekniske egenskaper i unge spillere:

Har Godset et bra nok program for å trene fram nye unge spillere med tekniske ferdigheter i Ødegaard og Samuelsen- klassen?

Hvis ikke, har dere planer om å styrke akademi-satsingen fremover med f.eks utenlandske (kanskje spanske?) trenere som har bedre kunnskaper om teknisk trening og yngre spillere?

Eller er det en mulighet å hente Hans Erik Ødegaard inn som en teknisk talentdyrker på sikt, når han er klar for å flytte hjem til Norge?

Topp

InnleggSkrevet: 03 Mar 2016, 20:10 
Avlogget

I forhold til enkeltbytter i Sandefjordkampen husker jeg ikke alt som ble diskutert, men generelt kan jeg si at det skulle uansett mye til for at vi byttet ut Gustav. Dette for at vi visste at han alene kunne avgjøre alle våre kamper. Husker også at Marco hadde løpt mye i den kampen og var sliten.
SIF har ingen speider som er ansatt i klubben pr. nå. Vi har et breit kontaktnett og bruker trenerteamet til å reise å se spesielt spennende spillere. Etter at Aleksander nå har kommet skikkelig i gang som toppspillerutvikler er han også ute og ser mange aldersbestemte landskamper. Dette for å ha full kontroll og for å finne spillere som kanskje ikke er av de beste nå, men som vi ser et potensiale i.
I forhold til å dyrke unge spillere og deres teknikk mener jeg vi har et godt nok program. Selvfølgelig alltid muligheter for å bli bedre (noe som vi etterstreber hver dag). Vi har allerede en utenlandsk trener i vår utviklingsavdeling (Vitor Gamboa fra Portugal) Vi har i de siste årene utviklet mange teknisk gode spillere (Celina, Ødegaard, Wikheim, Tokmac, Keita for å nevne noen)

Topp

InnleggSkrevet: 03 Mar 2016, 20:19 
Avlogget

For å skape relasjoner i vårt lag, har vi treninger hvor vi setter opp den enkelte siden sammen. Vi ønsker da at de skal få kjenne på hverandres styrker og svakheter. Vi ønsker at de skal diskutere og komme frem til en arbeidsfordeling og en måte å løse offensive og defensive oppgaver sammen. I treningskampene våre har vi valgt å spille mot best mulig motstand, for å få satt forsvarsspillet vårt skikkelig. I våre øyne er et godt og stabilt forsvarsspill det viktigste også for å få ett godt offensivt spill. Vi mener vi så tendenser til god samhandling og gode relasjoner i siste kamp på Marbella. Blir spennende nå å se om vi klarer å få frem enda mer nå mot en vanskelig motstander. Vi trener for tiden mye på hva vi skal gjøre på siste 1/3 del. Vi spiller da med en tenkt startoppstilling mot alt fra 0 til 11 motspillere. Med såpass mange nye på laget vil vi fortsatt trenge tid før vi er på ønsket nivå, men vi skal bli enda bedre utover sesongen i år enn vi avsluttet den forrige.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 39 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen