Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 16:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 25 Feb 2016, 20:19 
Avlogget

TTM1987 skrev:

Fin sak, fremstår litt mer ydmyk en jeg ville tro.
Stå på Tommy bli med å skape uforglemmelige øyeblikk på Marienlyst.
Velkommen til Drammen.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Feb 2016, 20:43 
Avlogget

Superteale skrev:
Jeg vet egentlig ingenting om Høiland annet enn at han er kontroversiell.

Kan noen fortelle meg hva slags spiss vi egentlig har fått i Høiland, og kan han spille kant også

Han er både rask og sterk, men har først og fremst en ekstrem arbeidskapasitet. Tror han er svært ekkel å møte for tippeligaens midstoppere

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2016, 18:39 
Avlogget

Gjort obs fra innlegg på VGD til artikkel som jeg, uten DT+, bare kan lese overskriften på:
http://www.dt.no/sport/fotball/godset/h ... -57-460003

Ja, to mål sist gir omsider et minimum av en plattform å snakke ut fra. For før har det ikke vært videre grunnlag for å ytre noen synspunkter i den retning i det hele tatt. Og da laget mistet Marcus Pedersen til rødt kort-karantene, pådro Tommy Høiland seg selv like godt rødt kort i Team-SIF-kamp og gjorde seg utilgjengelig.

Jeg så ikke kampen mot Bodø/Glimt i noen som helst variant og har ikke engang sett opptak av scoringene. På grunnlag av det jeg har sett i år, synes jeg at Eirik Ulland Andersen som skal aspirere til annen plass, har vist mer interessant spissopptreden enn Høiland.

Så - det blir litt spisst, er jeg redd - jeg er tilbøyelig til å mene at Tommy Høiland bør se med en viss kritikk på egen evne til å finne ut av en spissrolle og gjøre seg selv relevant for laget før han blir så mye som et opplagt annetvalg som det så er viktig å sikre spilletid. Slik motstanderlag agerer, og slik Tommy Høiland har framstått med potensielle (mer enn faktiske) sterke sider, virker det å bidra til spilletid for ham, når Marcus Pedersen er tilgjengelig, mest å være aktuelt på bortebane og kun for mindre deler av kamptiden. (Om da ikke Tommy Høiland måtte ha vist opptreden under trening som skulle styrke hans kandidatur. Men i så fall hadde kanskje ikke appellering gjennom avisen vært ønskelig.)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Okt 2016, 10:48 
Avlogget

Tilskyndet av nok et VGD-innlegg (om kontraktlengde):

Man kunne i grunnen undres på om uttalelsene i DT + artikkelen (jeg kjenner stadig kun overskriften), når det kommer til stykket, er myntet på sportslige ansvarlige i Strømsgodset, eller om de i stedet snarere må oppfattes å ha et budskap "Hent meg!" til eksterne lesere og ikke minst fotballaktører.

Senere endrende edit:
Har sannelig blitt presentert for teksten i dette DT+.

I slik belysning framstår Tommy Høiland personlig slik at jeg neppe ville ha sendt dette innlegg nr. 2 (eller i tilfelle med vesentlig endret tekst). Men nok kun unnlatt (eller endret) det innlegget.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jun 2017, 16:05 
Avlogget

Tommy Høiland på vei til Viking melder Stavanger Aftenblad (betalingsmur)
http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotb ... 7142b.html

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jun 2017, 16:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Finfint for både Viking og oss. Høiland i form kan ikke være et særlig mye dårligere alternativ enn Pedersen anno 2017, men det er lenge siden han har vært der dessverre. Spiller lite og bidrar lite når han får sjansen.

Samtidig blir veien kortere til laget for Agouda - uten at jeg per i dag ser hvorfor han skulle gidde å bli videre i Godset etter kontrakta går ut.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jun 2017, 23:46 
Avlogget

Det virker som en god løsning for alle parter ja, en mindre godt voksen spiller i troppen som ikke spiller fast

Topp

InnleggSkrevet: 15 Jun 2017, 23:42 
Avlogget

Takk for nå...

https://www.dt.no/nyhet/sport/godset/hoiland-tilbake-til-viking/s/5-57-658543

Topp

InnleggSkrevet: 16 Jun 2017, 17:15 
Avlogget

.....eller?

"– Vet du hvor lenge du er her?

– Jeg vet ikke, vi holder på så får vi se. Akkurat nå er jeg Godset-spiller og det er det jeg konsentrerer meg om."

(sitat fra DT+ fredag 16. juni)

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2017, 13:36 
Avlogget

I dag tuslet Høiland ut porten med en hvilt sekk over skulderen...

Lykke til videre!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen