Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 08 Aug 2020, 19:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Cupen 2016
InnleggSkrevet: 04 Mai 2016, 20:04 
Avlogget

Ja, en kom videre til neste runde. Nei, det virket ikke som en lærte fra forrige runde

Om jeg nå rett etter kampen skal gi en oppsummering så blir den slik:
- Hvorfor forflyttes ikke ballen raskere?
- Hvorfor beveger ikke spillerne seg slik at de kan sentres til?
- Hvorfor slås ikke et innlegg presist? Og om det slås, så slås det med snø på
- Hvorfor gir en bort initiativet etter 1-2 målet?
- Hvorfor kan ingen vise ekstrem ferdigheter og gjøre noe på egenhånd?

En positiv ting etter kampen
- Laget sto samlet i presset til etter 1-2 målet

Et siste spørsmål: Hva i all verden skjer med Høiland? Han ser ut til å bevege seg uten om alle forventninger, han ser ut til å konstant være feil plassert, han ser ut til å ikke være en del av laget og han mangler innsats.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2016, 20:18 
Avlogget

Joda!

Men samtidig i en runde, der så mange TL-lag har blitt slått ut, så fornemmer en at det er en mental utfordring å spille kamper midt oppe i det øvrige tette kampprogrammet mot det som skal være svakere motstand, noe som til tross for intensjoner kan gjøre det vrient å ha det riktige tenningsnivået. Samtidig som en påføres frykt av all den brudulje som følger av et tap som innebærer å drite seg ut.

For vårt lag som ikke er endelig gjennomsatt for sesongen, så er det en del saker som ikke stemmer som selvfølgelig fast rutine, vårt lag er ikke inne i noen som helst selvforsterkende trend, og da kommer det øvrige nevnte trolig sterkere inn.

Jeg tror riktignok at skillet mellom en aktiv kampgjennomføring hjemme og en mer passiv bortegjennomføring, som vi dessverre har kommet til å underkaste oss, disponerer for å gjøre sårbar overfor alle øvrige momenter.

Som en som ikke har sett kampen, så vil jeg i kveld nøye meg med å prise oss lykkelige for å ha kommet gjennom med avanserment.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2016, 20:25 
Avlogget

Det jeg nok savner er at de som normalt ikke er en fast del av laget hever seg, i denne kampen PVM og Høiland. Synes ikke noen av de står frem og viser at de reelt sett kjemper om en plass på laget. Utenom målet registrerer jeg knapt at Høiland er på banen. PVM ser jeg i små øyeblikk, da for ofte med dårlige innlegg eller skudd

Ser utfordringen med tøft kamp program ja, og ser at det da er en ekstra mental utfordring med lag i cupen. Men ja viktigste er at vi er videre :D

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2016, 21:36 
Avlogget

Enig i at hverken PVM eller Høiland klarer å vise seg frem på noen som helst måte i dag.
Men, jeg synes like fullt PVM kommer best fra det, gjennom å iallefall vise en ok innsats og vilje.
Tommy ser jo ut som han bare går rundt og dasser, og er helt uinteressert i alt som heter fotball.

Synd med hjernerystelsen til Kastrati, og håper selvsagt han kommer raskt tilbake igjen.
Men, heller ikke han klarer å vise seg frem på noen som helst måte.
Ikke vinner han dueller, ikke har han ferdigheter til å skape noe på egenhånd, og ikke klarer han å løpe seg fri gjennom smarte bevegelser.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Mai 2016, 22:16 
Avlogget

Har forstått at det var en svak kamp, men uansett er de videre :D Leste noe om skade på Storflor, noen som vet noe mer?

Hva skal en håpe på i neste runde? Tromsø og BG er vel de eneste kampene jeg er rimelig sikker på blir borte, så ikke gunstig i mine øyne. RBK skal bli hjemmekamp tror jeg, så kunne vært et alt å bli kvitt de (evig optimist). Ellers er vel det meste greit

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2016, 13:12 
Avlogget

Da ble det Enga hjemme i kvarten

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mai 2016, 13:41 
Avlogget

Kampene skal spilles slik:

Bodø/Glimt - Sarpsborg 08

Strømsgodset - Vålerenga

Tromsø - Rosenborg

Kongsvinger - Sandefjord

Kampene spilles 21. - 22.september.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen