Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 17:00

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 31 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 21:36 
Avlogget

– Strømsgodset vil gjerne takke Erik Espeseth for den innsatsen han har lagt ned siden 2010. Erik har gjort en formidabel jobb i denne perioden, og bidratt til å sikre klubben bærekraftig økonomi, god driftsstruktur og profesjonalitet, samt kontinuitet og stabil ledelse. Vi ønsker Erik lykke til videre med nye oppgaver, sier styreleder i Strømsgodset Fotball AS, Tom Saxegaard.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 21:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Ryktes at enten NFF eller VIF blir neste stoppested. Merker jeg blir særs, særs skuffa om sistnevnte blir realitet.

Uansett; fantastisk innsats for klubben vår på alle fronter. Trukke mange kunne matcha resultatene han har fått til de siste 6 åra.

Lykke til videre, Erik!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 22:03 
Avlogget

Rett til Vålerenga sammen med Deila... Hardt å svelge for oss som ikke må betales for Godset-følelsene.

SPZ har gjort en god jobb, men nå vil jeg huske han for å stikke til Enga. En NFF-jobb hadde vært mye lettere å svelge. Håper det blir Obos neste år, det reelle tilskuertallet og entusiasmen er allerede på det nivået på Ullevål.

Lykke til kan jeg vanskelig ønske, jeg håper neste prosjekt går så dårlig som mulig.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 22:08 
Avlogget

Grompen skrev:
Ryktes at enten NFF eller VIF blir neste stoppested. Merker jeg blir særs, særs skuffa om sistnevnte blir realitet.

Uansett; fantastisk innsats for klubben vår på alle fronter. Trukke mange kunne matcha resultatene han har fått til de siste 6 åra.

Lykke til videre, Erik!

Nå har VG med Stokstad hatt sugerør inn på valle ang info om det som skjer på innsiden i år. Er vel 99% sikkert det blir VIF. Espeseth har gjort en fantastisk jobb, omgjengelig, blid, dyktig og snakker/hører på oss supportere.

Blir et savn. Og er veldig spent på hvem som kommer inn som ny daglig leder.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 22:51 
Avlogget

Karrierist som har gjort en OK jobb med å sitte stille i båten og lage minst mulig tull. Kan dog ha vært en viktig støtte for JFs "steg-for-steg" linje for klubbe. Har underveis skapt et springbrett for seg selv som det var opplagt at han ville hoppe fra en dag.

Blir nok mye tjatter fra ham de nærmeste om større utviklingsmuligheter i VIF og om "å har oppnåd det som er mulig med Godset" osv. osv. Noe av dette kan til og med være sant, men vi vil jo ikke høre om det. Over og ut med han.

De som skal ansette ny "daglig leder" har heldigvis nå erfaring og en god del klarhet med hva de skal se etter. Brushoder må tas ut av søknadbunken umiddelbart!!!!.

Og så håper vi at SPZ rykker ned med Enga allerede i høst !

Topp

InnleggSkrevet: 11 Jul 2016, 23:42 
Avlogget

Han har gjort en god jobb for klubben, og skal ha all ære for jobben han har gjort. Men om han skal til VIF, bør han forlate klubben nå, hodet hans er da ikke lenger i Godset og en vet ikke om jobben hans er gunstig for Godset eller VIF

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 00:07 
Avlogget

Han viser sitt sanne jeg. Kun karriere og egen vinning. Har aldri vært godset. Dessverre.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 07:44 
Avlogget

Fra København ønsker jeg å takke hjerteligst for den jobben du har gjort i Strømsgodset, Erik Espeseth!

Skulle NFF være neste utfordring, ønsker jeg lykke til videre!

Skulle det istedet være VIF, kommer det ikke noe ønske. Da vil jeg i konteksten av denne tråden avholde meg. [Jeg dyrker ikke primært fotballhatet. Ikke desto mindre er VIF min hatklubb, (uansett at jeg har kjent aldeles utmerkede enkeltpersoner, utmerkede utenfor fotball, som har hatt sin fotballidentitet overfor den klubben.) Så da må alle positive ønsker under denne eventualitet, SPZ, utenom det private selvsagt, rette seg til et virke post-VIF siden en gang, stadig gitt samme eventualitet.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 08:36 
Avlogget

Han har gjort en god jobb og etter så lang tid i klubben får vi heller fokusere på at ny mann gir nye muligheter. Så lenge Jossebass blir værende så går dette bra.....

Jeg vet egentlig ikke hvilken klubb jeg synes det hadde vært greit at han gikk til, men VIF er i hvert fall ikke en klubb vi konkurrerer med om noe som helst akkurat nå......

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 09:04 
Avlogget

Seks og et halvt år er så lenge man kan forvente å ha folk i en slik type stilling så her er det bare å se fremover. Jobben som er gjort av Flo, Marthinsen, Espeseth m fl siden 2010 har vært til toppkarakter, nå gjelder det å finne rett mann til å forvalte det videre.

Samtidig har ikke jeg noe romantisk forhold til Espeseth. Han går etter penger og karrieremuligheter som de fleste gjør i en jobbsetting. Det er supporternes lodd i fotballivet at klubben deres for det meste består av spillere, trenere, ledere som ikke på langt nær har det samme forholdet til klubben som supporterne.

Vi er Godset til vi dør, de fleste i klubben er Godset til et bedre tilbud dukker opp.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 09:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Bromfe skrev:
Han har gjort en god jobb for klubben, og skal ha all ære for jobben han har gjort. Men om han skal til VIF, bør han forlate klubben nå, hodet hans er da ikke lenger i Godset og en vet ikke om jobben hans er gunstig for Godset eller VIF

Selvfølgelig må han ut av klubben med en gang han har sagt opp, han går jo til en konkurerende bedrift. Det som er viktigere da, det er karenstid før han kan begynne i nytt virke. Han har jo alt av klubbhemmeligheter, spillerkontrakter, hvilke spillere godset ønsker seg, sponsorsamhørighet osv. Det er passe blåøyd om klubben lar han starte for enga tvert, om han aldri så mye lover ikke å blande kortene.

Takk for tiden i godset Erik, kan ikke av åpenbare grunner ønske lykke til i ny klubb.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 13:40 
Avlogget

Han må ut nå og han kan ikke ta over i Enga umiddelbart, nei. Det er trøblete å kaste korta midt i sesongen, og så vidt jeg vet på kort varsel.

Skulle ønske meg en annen exit av Espeseth. Og håper det ikke er sant at Deila krevde Espeseth med på laget slik jeg har hørt at prosessen har vært her. Vi er inne i en gullalder for Godset, men Deila og Espeseth får et middels ettermæle i min bok. Ikke pipekonsert og hatforhold, men ingen applaus og heltestatus heller ved retur til Marienlyst.

Men sånn er gamet som i arbeidslivet ellers, alle følger pengene. Våre spillere, våre trenere, våre ledere. Engas spillere, Engas trenere, Engas ledere.

Sist endret av El Guapo den 12 Jul 2016, 15:06, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 14:10 
Avlogget
Brukerens avatar

El Guapo skrev:
Skulle ønske meg en annen exit av Espeseth. Og skulle ønske meg av Deila at han ikke krevde Espeseth med på laget slik prosessen visstnok har vært her.

Dette du skriver her overrasker meg stort. At Deila ikke ville ta trenerjobben uten Espeseth kan jeg godt tro, men hadde aldri trodd at det var Deila som spilte inn Espeseth.
Kan godt være et begge har blitt spilt inn uavhengig av hverandre, og at det at begge ble klar over dette, og fant en god kombo på dette ble avgjørende for begge, men jeg tolker deg rett, at Deila har vært forsøkt hentet først, og sagt at han kun ble med dersom enga hentet Espeseth også, da har ikke Deila særlig mange godord igjen fra Drammen. Blir Fagermo x2 i tilfelle.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 14:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Alt det gamle er glemt, Espeseth! Kan ikke tilgi at daglig leder er såpass illojal at han starter uro midt i sesongen i en vanskelig periode og rett før en viktig europa kvalikk. Dette kunne ventet til etter sesong.

Men det er greit å få silt ut dritten. Farvel møkkamann, du er over hodet ikke uerstattelig!

Topp

InnleggSkrevet: 12 Jul 2016, 15:03 
Avlogget
Brukerens avatar

Quote_Me skrev:
Alt det gamle er glemt, Espeseth! Kan ikke tilgi at daglig leder er såpass illojal at han starter uro midt i sesongen i en vanskelig periode og rett før en viktig europa kvalikk. Dette kunne ventet til etter sesong.

Men det er greit å få silt ut dritten. Farvel møkkamann, du er over hodet ikke uerstattelig!

Spiss i kniven har du vært tidligere også, men må si meg helt enig denne gang.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 31 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: