Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Okt 2018, 08:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 13 Okt 2016, 19:06 
Avlogget

Først og fremst trist at drømmen til BP ryker pga helsa. Men vi får nok bruk for kunskapen hans senere/på andre områder. Men helsa kommer alltid først.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Okt 2016, 19:30 
Avlogget

Dette var veldig synd, og håper virkelig BP kommer i form igjen og kan bidra videre i klubben

Topp

InnleggSkrevet: 14 Okt 2016, 19:18 
Avlogget

Veldig synd BP men helsa må selvfølgelig prioriteres. Masse ønsker om god bedring herfra og jeg håper virkelig vi ser deg tilbake i en eller annen rolle i Godset etter hvert.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Des 2017, 15:57 
Avlogget

BP tilbake som spillerutvikler:
http://www.godset.no/nyheter/bp-tilbake ... erutvikler

Topp

InnleggSkrevet: 01 Des 2017, 22:02 
Avlogget

[I parentes bemerket siden jeg har sluttet å skrive her: Må likevel uttrykke min store tilfredshet med at BP har sportslige funksjoner. Viktig for meg nå: BP er bl.a også klubbens hukommelse i fotballtenkning. Får avholde meg fra annet. ]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2018, 20:59 
Avlogget

Velkommen tilbake BP :D

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jun 2018, 07:38 
Avlogget

Velkommen tilbake, dette blir bra :D

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jun 2018, 10:01 
Avlogget

Vi får håpe at om BP vil at spillerne skal tenke enkelt, at han ikke selv vil tenke for enkelt!

Velkommen tilbake, BP!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jun 2018, 22:25 
Avlogget

Med min mobiltelefon har jeg ikke klart å få sett video på godset.no om bl.a også hva BP anser er mer langsiktige utfordringer for Strømsgodset.

Heller ikke har så langt noen på VGD kommentert hva BP sier i DT+ om hva han ville gjøre dersom han "i kveld" skulle ha blitt hovedtrener i Strømsgodset (det må være fast istedenfor midlertidig).

Da er jeg for min del henvist til å måtte avstå fra å kommentere, beklager!

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jul 2018, 17:24 
Avlogget

Velkommen tilbake BP :D

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jul 2018, 22:11 
Avlogget

Særdeles fornøyd med at BP er tilbake som fast hovedtrener! Det at ansettelsen fra klubbens ledelse som treneroppdrag knyttes til strategiplanen som dermed går over fra ord til retningsgivende dokument for en hel klubb, direkte begeistrer meg! Likeledes henvisningen i BPs egne ord ( i den nedskrevne delen av intervjuet) til driftsmodellen fra 2008 fram mot seriegullet med spillerutvikling som integrert del henrykker meg! Så vil det skje under BPs fotballideer (forhåpentlig fortrinnsvis med ingredienser mest beslektet med hans første trenersesong. Et bittelite diskret Hint, hint :wink: )!

Hjertelig velkommen tilbake fullt ut som hovedtrener, BP !

:D

Topp

InnleggSkrevet: 13 Aug 2018, 23:25 
Avlogget

Jeg gleder meg over kontrakt med Johan Hove (17) fra Sogndal med varighet 3 1/2 år. Det er oppløftende med tanke på det jeg leser om en lovende spiller. Dessuten er det et første tegn i praksis på at Strømsgodset vil vende tilbake til å satse på å utvikle egne spillere og i dette tilfellet videreutvikle en ung spiller som Sogndal har brakt fram. Skal Strømsgodset overgå Sogndal i å fremme Johan Hoves utvikling, så er det viktig som sagt i fersk podcast at hovedtrener bedriver spillerutvikling.

Velkommen, Johan Hove!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: