Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Okt 2017, 00:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 217 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sesongen 17
InnleggSkrevet: 03 Aug 2017, 13:34 
Avlogget

Enig.

Av de spissene jeg har sett "live" i Godset-trøye, så er det tre mann som står frem med det desidert høyeste toppnivået.

Jostein, Marvin, og Marco.

(Joda. Marvin var jo veldig uheldig med ankomsten som utrent og ute av form/selvtillit som han dro med seg over til neste sesong, men sånn som BP fikk fart på ham.....ay, caramba!)

Marco er uproff, lett sutrete, og til tider vanskelig å ha med å gjøre.

Men, er ikke det en hovedtreners oppgave å få det beste ut av spillerne sine?
For jeg synes det er all mulig grunn til å stille spørsmålet : Hvor gode pedagogiske evner har egentlig Toro?
I år har jo så godt som samtlige spillere underprestert hele jævla sesongen, så Marco er i godt selskap.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Aug 2017, 17:29 
Avlogget

Grompen skrev:
Jeg kan skjønne at Marco selges, siden Toro tydeligvis ikke vil gi han noen flere minutter på banen - selv om jeg er helt uenig i at han ikke skal spille. Vært den klart beste spissen vår i år. Det jeg ikke kan skjønne, er hvordan han kan selges til en direkte rival på nedre halvdel av tabellen.

Slik jeg har hørt det så skal det være at Marco ikke har gjort som trenerteamet har gitt instrukser om både på trening og i kamp. Stemmer det så er det ikke noe poeng å tviholde på en mann som gjør det motsatte eller ingenting av det han får beskjed om. Du kan være verdens beste trener men i noen tilfeller med spiller og trener er det som å forsøke å dytte to magneter med like poler mot hverandre det går rett og slett bare ikke.

Selve salget er en catch-22, skal man tviholde på en som ikke blir brukt og ikke evner å gjøre som trenern sier som trolig er i toppsjiktet på lønn framfor å selge til LSK. Jeg mener at selv om vi er tynne på spissplassen skal vi ha såpass god kvalitet i stallen at vi styrer unna nedrykk og da er det bedre å forhåpentligvis ha midler neste vindu framfor å tviholde på en benkesliter som sikkert bare hadde forpesta miljøet utover høsten pga lite/ingen spilletid.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Aug 2017, 12:21 
Avlogget

Helt greit at de selger Marco, han ville uansett gått om kort tid og er sikkert blant de best betalte. Det er vel en grunn til at han sjelden er lenge på samme sted......

Topp

InnleggSkrevet: 08 Aug 2017, 01:23 
Avlogget

De tre siste kampene har vært steg i riktig retning, la oss nå håpe at blikket kan løftes oppover tabellen. Om en bygger videre på dagens prestasjon og en blir enda mer effektive kan dette bli en god høst. Spennende å se hva en kan få til mot LSK i neste kamp, håper en enda bedre prestasjon og at både spillere, trenere og oss på tribunen får trua. Og kjenner etter kampen borte nesten like mye behov for en klar seier og god prestasjon, som jeg gjorde før dagens kamp

Topp

InnleggSkrevet: 16 Aug 2017, 22:50 
Avlogget

Madsen opereres og ute i 5 uker og ingen nye inn. Ja ja får be til høyere makter om at Glesnes og Høibråten ikke får skader/karantene.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Aug 2017, 23:47 
Avlogget

VB87 skrev:
Madsen opereres og ute i 5 uker og ingen nye inn. Ja ja får be til høyere makter om at Glesnes og Høibråten ikke får skader/karantene.

Det var vel forskjellen på å kunne virkelig kikke oppover tabellen, og nå håpe at en holder seg der en er på tabellen. Med usikkerhet rundt Madsen og Junior til kampen mot S08 kan den bli vanskelig. Kampene etter er ikke enklere, så da har gjort valg som gir en vanskelig situasjon. Ja, jeg vet de er økonomiske begrunnede, la oss bare håpe at økonomiske valg ikke koster for mye

Topp

InnleggSkrevet: 02 Okt 2017, 20:19 
Avlogget

Er Engblom persona non grata i klubben? Må bli en tøff evaluering når vi har en av fem vi henter spiller/er i nærheten av å spille.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 217 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-17 | Webpublisering og webdesign i Drammen