Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 16 Des 2017, 18:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Overganger til 17 sesongen
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 21:45 
Avlogget

Er en kamp igjen, men skader vel ikke med litt drømmer, kanskje litt rykter og ideer for neste sesong, samtidig som en vet en del spillere forsvinner ut. Så dette blir et spennende overgangsvindu og kanskje ser en tendenser rundt hva Toro ønsker av formasjoner og spillestil gjennom overgangene

Hva vet en per nå:
Ut
- Ovenstad (litt usikker, men anser han som VIF klar)
- Nana (leie kontrakt går ut)
- Abu (lengter bort)
- Storflor (trist som faen)
Er vel muligheter for at andre spillere også forsvinner, men jeg kjenner nå ikke til flere

Inn
???

Topp

InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 21:48 
Avlogget

Bosmanspillere i Tippeligaen, føler at et par av LSk spillerne kan være spennende, da Lundemo og Martin. Er det andre spennende?

http://www.dagbladet.no/sport/disse-tippeliga-stjernene-star-uten-kontrakt-i-2017/63983796

Topp

InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 22:33 
Avlogget

Bromfe skrev:
Bosmanspillere i Tippeligaen, føler at et par av LSk spillerne kan være spennende, da Lundemo og Martin. Er det andre spennende?

http://www.dagbladet.no/sport/disse-tippeliga-stjernene-star-uten-kontrakt-i-2017/63983796

Fryktelig lite spennende i år. Lundemo kanskje mest spennende men han har jo kropp som er helt kjeks. Tenker du på på Franske eller Engelske Martin i LSK? For er det franske Mulry Martin så vil jeg ikke ha han. Spillere som nekter å trene og streiker seg bort fra klubb (Sandnes Ulf) har jeg særdeles lite overs for.

Otoo er spiller jeg liker men er ferdig med spill i Norge slik jeg har forstått det.
Haraldseid FKH kan være halvspennende prospect avhengig av om noen forsvinner ut fra oss.

Edit: En spiller jeg håper Godset har følere ute på er Fitim Azemi i Glimt. (hvertfall om Glimt går ned) Står med 10 mål og 4 assist og er godt drillet i 433 etter to år i Glimt. Garantert andre klubber som har lagt merke til han i år.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 23:42 
Avlogget

VB87 skrev:
Fryktelig lite spennende i år. Lundemo kanskje mest spennende men han har jo kropp som er helt kjeks. Tenker du på på Franske eller Engelske Martin i LSK? For er det franske Mulry Martin så vil jeg ikke ha han. Spillere som nekter å trene og streiker seg bort fra klubb (Sandnes Ulf) har jeg særdeles lite overs for.

Otoo er spiller jeg liker men er ferdig med spill i Norge slik jeg har forstått det.
Haraldseid FKH kan være halvspennende prospect avhengig av om noen forsvinner ut fra oss.

Edit: En spiller jeg håper Godset har følere ute på er Fitim Azemi i Glimt. (hvertfall om Glimt går ned) Står med 10 mål og 4 assist og er godt drillet i 433 etter to år i Glimt. Garantert andre klubber som har lagt merke til han i år.

Har helt glemt hans forhistorie og er da helt enig med deg, nei en trenger ikke den typen spiller. Lundemo er mye skadet, men spennende spiller. Så er jo spørsmålet om en tenker at en kan få skikk på hans helse eller ikke.

Når du er inne på BG, så er jo også Mathias Normann en spennende spiller. Og det har vel eksistert noen rykter rundt lillebror Konradsen, uten at jeg vet noe mer der

Topp

InnleggSkrevet: 06 Nov 2016, 12:46 
Avlogget

Lite skriving fra min side noen travle dager.

Bromfe skrev:
Er en kamp igjen, men skader vel ikke med litt drømmer, kanskje litt rykter og ideer for neste sesong, samtidig som en vet en del spillere forsvinner ut. Så dette blir et spennende overgangsvindu og kanskje ser en tendenser rundt hva Toro ønsker av formasjoner og spillestil gjennom overgangene

Hva vet en per nå:
Ut
- Ovenstad (litt usikker, men anser han som VIF klar)
- Nana (leie kontrakt går ut)
- Abu (lengter bort)
- Storflor (trist som faen)
Er vel muligheter for at andre spillere også forsvinner, men jeg kjenner nå ikke til flere

Inn
???

Hittil har jeg ingen drømmer. Men ut fra i senere tid å ha lest VGD har jeg fått et par angsttanker.

Den første er en som angjeldende spiller kunne legitimere i innlegg her på forumet. Det er at Lars Vilsvik går til VIF. [Kort sagt: Jeg vil(le) finne det ytterst nedslående å se Vilsvik i annen norsk klubbdrakt. Spesielt ville jeg hate det om det var VIF.]

Den andre er at en spiller jeg er åpen for er greitt, forlater Norge for å overvinne sin familieatskillelse, istedet skal gå til annen norsk klubb. Det gjelder Abu, det gjelder igjen VIF, og det vil gjelde det som i så fall vil være en erklært klubbyggende trener som raider en tidligere trent klubb. Abu i tilfelle, forståelig, grunnet klart høyere lønn, med sikte på over kort tid å legge seg opp penger, nemlig hvis annen overgang til utlandet ikke blir til.

[Da foretrekker jeg for min del en overgang til utenlandsk klubb for Abu til en lavere salgssum om nødvendig enn eventuelt et salg til nevnte Oslo- klubb vil lande. Og, når jeg intet aner om hvor presserende ulike utfall nå er, for å sikre oss mot at muligheten blir et hett tema, foretrekker jeg at Strømsgodset alt på forhånd innstiller seg på et slikt salg heller enn å forsøke å beholde Abu. Sagt til tross for mitt svært sterke ønske, isolert betraktet, om å få beholde Abu.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 19:27 
Avlogget

Independiente skrev:
Hittil har jeg ingen drømmer. Men ut fra i senere tid å ha lest VGD har jeg fått et par angsttanker.

Den første er en som angjeldende spiller kunne legitimere i innlegg her på forumet. Det er at Lars Vilsvik går til VIF. [Kort sagt: Jeg vil(le) finne det ytterst nedslående å se Vilsvik i annen norsk klubbdrakt. Spesielt ville jeg hate det om det var VIF.]

Den andre er at en spiller jeg er åpen for er greitt, forlater Norge for å overvinne sin familieatskillelse, istedet skal gå til annen norsk klubb. Det gjelder Abu, det gjelder igjen VIF, og det vil gjelde det som i så fall vil være en erklært klubbyggende trener som raider en tidligere trent klubb. Abu i tilfelle, forståelig, grunnet klart høyere lønn, med sikte på over kort tid å legge seg opp penger, nemlig hvis annen overgang til utlandet ikke blir til.

[Da foretrekker jeg for min del en overgang til utenlandsk klubb for Abu til en lavere salgssum om nødvendig enn eventuelt et salg til nevnte Oslo- klubb vil lande. Og, når jeg intet aner om hvor presserende ulike utfall nå er, for å sikre oss mot at muligheten blir et hett tema, foretrekker jeg at Strømsgodset alt på forhånd innstiller seg på et slikt salg heller enn å forsøke å beholde Abu. Sagt til tross for mitt svært sterke ønske, isolert betraktet, om å få beholde Abu.]

Om dette stemmer så må jeg bare innrømme at jeg blir skuffet, da av begge spillerne men ikke minst av de som nå styrer og steller i Enga. Jeg kan forstå om Abu går til en klubb i utlandet og det samme gjelder Vilsvik, mens en overgang i Norge blir i mine øyne noe helt annet, håper da virkelig at klubben tar seg betalt for spillerne

I forhold til hva som skjer videre er det at Abu forsvinner noe som vel er ventet av klubben, og ergo bør en ha en plan for erstatning. Så blir veldig spennende å se hvordan en løser Vilsvik, er en mulighet at Hamoud tenkes som første erstatter og at en henter inn en ny back som over tid kan spille seg inn? Parr bør den kommende sesongen kun spille back, og en må da sikre at en har god nok dekning på vingene før sesongen

Topp

InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 19:45 
Avlogget

En liten joker på ving om Toro legger om til 442 eller 4411 er Jradi. Trur ikke det blir noe av det men 100% utelukket er det nok ikke, har jo ikke briljert i LSK men glimtvis som i Godset vist seg fram.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 22:40 
Avlogget

VB87 skrev:
En liten joker på ving om Toro legger om til 442 eller 4411 er Jradi. Trur ikke det blir noe av det men 100% utelukket er det nok ikke, har jo ikke briljert i LSK men glimtvis som i Godset vist seg fram.

Har en følelse av at han er for udisiplinert i det defensive arbeidet, tror her Toro krever at det gjennomføres med helhetlig enn hva jeg opplever Jradi står for

Topp

InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 22:52 
Avlogget

Bromfe skrev:
VB87 skrev:

Har en følelse av at han er for udisiplinert i det defensive arbeidet, tror her Toro krever at det gjennomføres med helhetlig enn hva jeg opplever Jradi står for

Mja er med på den. Men Erlandsen er ikke den som slår meg som trener som gir noen spillere "slack" på jobbe defensivt. Heller ikke Runar Kristinsson som var der tidligere.Med det sagt så trur jeg ikke det blir noe av det. Er heller ikke sikker på om Basse heller vil returnere. Tipper han blir lånt ut og vi sparer penger i lønn.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 23:13 
Avlogget

VB87 skrev:
Bromfe skrev:
VB87 skrev:

Mja er med på den. Men Erlandsen er ikke den som slår meg som trener som gir noen spillere "slack" på jobbe defensivt. Heller ikke Runar Kristinsson som var der tidligere.Med det sagt så trur jeg ikke det blir noe av det. Er heller ikke sikker på om Basse heller vil returnere. Tipper han blir lånt ut og vi sparer penger i lønn.

Er enig i at de i utgangspunktet stiller krav til displin ja, så er jo spørsmålet om alternativene var gode nok. Og en kan vel i enkelte tilfeller ende med at en spillers potensiale til å bidra med målpoeng eller mål veier mer enn de manglende ferdighetene på andre felt. Om han blir lånt ut eller solgt er vel spørsmålet, men som deg betviler at han returnerer og blir værende. Tror da fort en ender med en umotivert spiller, og det er aldri positivt for noen

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2016, 19:52 
Avlogget

Bekreftet ut Petter Vaagan Moen. Blir spillende assistent i Kamma.
http://www.dt.no/sport/fotball/godset/v ... -57-488214

Topp

InnleggSkrevet: 09 Nov 2016, 23:48 
Avlogget

Øyvind Storflor, Nana Boateng, Petter Vaagan Moen (klar for HamKam i dag), Lukasz Jarosinski og Borger Thomas takket alle for seg. Nana har mottatt blomster og gavekort siden 2012, noe sportssjefen gjorde et morsomt poeng ut av. Hvorvidt ghaneseren fra Manchester City returnerer for sjette gang er for tidlig å si noe om.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Nov 2016, 13:01 
Avlogget

det luftes godt i stallen. Det er forsåvidt greit det så lenge Flo fyller på med gode kandidater.....

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2016, 18:17 
Avlogget

Da har det kommet en "ny" spiller inn, Marco er da klar for den kommende sesongen. Så er jeg vel litt delt med tanke på at han kun har et års kontrakt. Betyr dette at Tommy er på vei ut, eller tenker en 3 spisser. Marcus har jo hatt mye skader denne sesongen, så kan jo være lurt med mer enn to

Topp

InnleggSkrevet: 11 Nov 2016, 18:58 
Avlogget

Bromfe skrev:
Da har det kommet en "ny" spiller inn, Marco er da klar for den kommende sesongen. Så er jeg vel litt delt med tanke på at han kun har et års kontrakt. Betyr dette at Tommy er på vei ut, eller tenker en 3 spisser. Marcus har jo hatt mye skader denne sesongen, så kan jo være lurt med mer enn to

Høiland trur jeg er ferdig uansett. Bare basert på at han var ute å "klaget" i DT pga manglende sjanser. Med Marco inn er nok veien enda lengre uansett for han om det blir 442 eller 433.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: