Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 17 Okt 2019, 23:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 23 Des 2016, 12:36 
Avlogget

Ny spiller (venstreback) med fortid i LSK i Norge men nå sist Braga (Portugal) har signert en 3 års avtale
http://www.godset.no/nyheter/ringstad-klar-for-godset

Topp

InnleggSkrevet: 23 Des 2016, 16:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Enda en god nyhet!

Erfaren norsk 25-åring som er gira på å spille fotball igjen. Ringstad og Parr på venstresida kan bli krutt!

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jan 2017, 00:25 
Avlogget

http://www.fotballnerd.no/ringstad-godset-klubb-alltid-likt-godt/

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jan 2017, 00:56 
Avlogget

LSK-supportere på twitter skal ha det til at Ringstad ønsket seg tilbake til LSK, men at deres topplønn på ca. 800K(+investorsponsing) ikke strakk til.

Hvis det var feit lønn han gikk etter, så hadde han nok holdt seg på benken i Portugal og ikke tatt turen til Drammen.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jan 2017, 18:37 
Avlogget

thomassim skrev:
LSK-supportere på twitter skal ha det til at Ringstad ønsket seg tilbake til LSK, men at deres topplønn på ca. 800K(+investorsponsing) ikke strakk til.

Hvis det var feit lønn han gikk etter, så hadde han nok holdt seg på benken i Portugal og ikke tatt turen til Drammen.

Er jo begrensa hvor mange de kan ha på topplønn og hvor mange eksterne som gidder å sponse. Siste jeg hørte var at LSK ikke hadde råd til å bruke kjøpsklausulen på Gary Martin på 400 000 og de skal spare et sted mellom 4 og 5,5 mill vs 2016 og Friday penga på 9 mill de fikk i fjor sommer har gått i det store svarte hullet. Og nå sist har de henta Rafn med fortid fra FFK og Bajram Ajeti nå sist i Bryne.

Så det sier vel ganske mye om hva de har slå i bordet med på Åråsen. At Ringstad skal gli inn som lønnsledende i Godset som backup til Parr. Ja ja om folk sover bedre om natta så skal ikke jeg ødelegge :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2019, 10:17 
Avlogget

At Ringstad ikke lenger er aktuell for indreløperrolle, skal rimeligvis ikke jeg være den som innvender noe til.

Jeg er imidlertid litt bekymret for at en konkurranse mellom Ringstad og Parr om en venstre back plass skal sperre muligheten for unge spillere.

Jeg må nok si at Ringstad bør ha imponert før han skal oppheve det selvsagte ved Parr som førstevalg til venstre back. Og jeg er tilhenger av det jeg tror meg å huske å ha lest: Er en ung spiller og en veteran jevngode i å utfordre om en plass, da bør den unge få fortrinnet.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Aug 2019, 12:57 
Avlogget

Lykke til videre og takk for innsatsen din

Topp

InnleggSkrevet: 10 Aug 2019, 14:21 
Avlogget

Bromfe skrev:
Lykke til videre og takk for innsatsen din

Tilslutter meg dette!

Når Ringstad må kunne sies å ha vært en eksponent for en opphopning av voksne squadspillere i Strømsgodset, i strid med klubbens gjenopptatte og nå også formaliserte strategiplan, gitt at vi også har Parr, samt for en skjevt sammensatt spillerstall, så skal ikke det være en anklage mot den enkelte squadspiller som f.eks Ringstad. Som anklage i tilfelle istedet mot den spillerstallpolicy som ledet til dette. At Ringstad rekrutteres av for de siste sesonger bedre plasserte Haugesund kan vel nettopp bekrefte en slik vurdering! Derfor altså, takk, Ringstad, og lykke til videre!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: