Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 17 Okt 2019, 21:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Jun 2018, 21:15 
Avlogget

I mine øyne finnes det kun et enkelt svar her: BP

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jun 2018, 22:57 
Avlogget

Bromfe skrev:
I mine øyne finnes det kun et enkelt svar her: Bng av en smkk justering P

Fullt enig i at BP er den regelrett ideelle etterfølger, så sant han selv vil, og som jeg har fått inntrykk av, han selv anser at helsen holder til det.

I tilfelle håper jeg også at klubben vil foreta en kursjustering i forhold til hva BP i dag måtte mene om klubbmodell, gitt hva BP før har framført om dette. I så måte får timing av en slik justering bli når det passer å foreta slike skritt.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2018, 04:40 
Avlogget

Til den delen av spørsmålet som jeg ikke straks festet meg ved, og som dreier seg om hvem som er mest trolig, er jeg imidlertid usikker, faktisk meget usikker. Det kan til og med tenkes at det blir valgt en eller annen trener som gjør at f.eks jeg vil kunne komme til å savne den avgåtte trener! I verste fall kunne jeg ende opp med å støtte klubben med et beløp svarende til en eller to sesongbilletter, men selv være fylt av en så stor ulyst at jeg ikke lenger vil orke å gå på kamper! Den direkte ulyst tror jeg nemlig ikke at jeg etter så mange sesonger vil holde ut å utsette meg for nå og heretter.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2018, 10:31 
Avlogget

Jeg leser på VG's debattforum en henvisning til en avisartikkel som skal gå ut på at BP overtar som hovedtrener midlertidig.

Måtte det bli en så vellykket midlertidighet at den forvandles til varighet!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2018, 12:26 
Avlogget

Independiente skrev:
Til den delen av spørsmålet som jeg ikke straks festet meg ved, og som dreier seg om hvem som er mest trolig, er jeg imidlertid usikker, faktisk meget usikker. .

Det blir et veldig spennende valg, så håper jeg at en denne gangn sikrer at den nye treneren har en filosofi i samsvar med hva klubben har fremmet og uttrykt er de overordnede målene. Den nye treneren uansett hvem det er står ovenfor noen utfordringer, og må evne og se de kortsiktige og de langsiktige løsningene, som i det langeløp gir en utvikling.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: