Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 20 Okt 2020, 01:39

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: ny sif supporterklubb?
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 13:44 
Avlogget

kanskje på tide å starte en suporterklubb for strømsgodset? den gjengen som prøver å kalle seg suportere i dag er ikke mye tess. nytter ikke å pipe ut egne spillere, og kalle seg supporter :!: :!: :!:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 14:56 
Avlogget

:D

Topp

Innleggets emne: Re: ny sif supporterklubb?
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 15:39 
Avlogget

rg skrev:
kanskje på tide å starte en suporterklubb for strømsgodset? den gjengen som prøver å kalle seg suportere i dag er ikke mye tess. nytter ikke å pipe ut egne spillere, og kalle seg supporter :!: :!: :!:

ja , du kan jo pröve ... stille deg i klokkesvingen og faa med deg 2 kompiser ... tipper det blir sinnsykt bra ...

Naar det er sagt er jeg fortsatt i mot piping og buing paa egne spillere , men forstaar at man til tider er saa frustrert at det skjer ...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 15:58 
Avlogget

frustreret eller ikke, kan det ikke aksepteres. ikke fra en supportergruppe! greit å slenge ut "nei faen" når de bommer på 100% sjangser o.l men ikke vedvarende piping. G.U er jo en skam for hele fotballnorge!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:20 
Avlogget

ja , for dette skjer selvsagt bare i GodsetUnionen ... flott , sitt inne i huset ditt og tro verden er saa A4 du ...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:21 
Avlogget
Brukerens avatar

rg skrev:
frustreret eller ikke, kan det ikke aksepteres. ikke fra en supportergruppe! greit å slenge ut "nei faen" når de bommer på 100% sjangser o.l men ikke vedvarende piping. G.U er jo en skam for hele fotballnorge!
Hvem er du for en til å uttale deg om dette? Du er sikkert bare en sur gubbe som sitter og syter på langsida tenker jeg.. Pakk!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:31 
Avlogget

Kjør en ip-sporing på disse køddene som surrer rundt her nå. Tipper mye vil bli avslørt der.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:48 
Avlogget

Selv om piping ikke er gunstig,men er det noen som har rett til å pipe er det oss!
Vi som ofrer mest for klubben, følger dem overalt og støtter dem under kampen. Når de da ikke har innsats som er det minste man kan kreve så går frustrasjonen og irritasjonen ut i feks piping.
(Har ikke vært på kamper i år og baserer mine tolkninger på det so har stått her)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:51 
Avlogget

dere kan ikke påstå at dere tror dere gir så mye støtte til godset når dere står og piper mens de spiller? dere blir jo som motstanderens 13 mann. selvfølgelig kan vi være missfornøyde med hvordan gutta spiller, men det er ikke ved å høre piping fra egne supportere i kamp etter kamp, de blir motivert til å reise seg igjen. når dere pep på solvoll var det for å motivere han også det da eller?[/b]

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 16:54 
Avlogget

Mens de spiller er jeg enig at det er uakseptabelt!
Men etter kampen kan det i visse tilfeller godtas!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 17:01 
Avlogget

D-zay skrev:
Selv om piping ikke er gunstig,men er det noen som har rett til å pipe er det oss
feilvi skal være supportere!!! G.U får rabatt på hjemmekampene fordi vi er der for å støtte godset, ikke trøkke dem ned.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 17:07 
Avlogget

D-zay skrev:
Mens de spiller er jeg enig at det er uakseptabelt!
Men etter kampen kan det i visse tilfeller godtas!
nesten enig... kjeft kan dem få. men ikke på stadion.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 17:12 
Avlogget

latterlig innlegg rg.

når det gjelder pipinga i går, så kom den i hovedsak fra DT-tribunen, og ikke Unionen!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 17:21 
Avlogget
Brukerens avatar

knued skrev:
når det gjelder pipinga i går, så kom den i hovedsak fra DT-tribunen, og ikke Unionen!

Det er jeg ikke så sikker på...
Jeg satt på DT, og synes absolutt ikke det kom noe mer piping derfra enn andre steder. Når det er sagt, piping er en ting. Da gir man i det minste uttrykk for hva man mener. Total taushet, noe som preget store deler av kampen mot Hønsa, er etter mitt syn verre.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 07 Mai 2005, 17:33 
Avlogget

knued skrev:
jeg hørte bare unionen som pep, det var sikkert fordi jeg satt iblandt dem så de overdøvet de andre. men dette er jo ikke bare snakk om siste kampen nå. det er jo fast innslag hver gang det går imot oss. jeg skjønner faktisk ikke at dere kan mene at det kan unnskyldes å psyke ut eget lag!!!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen