Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 20 Okt 2020, 02:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 11:55 
Avlogget

Vil bare si at at jeg synes bannert med teksten: "Vi tar endelig farvel med Sked. De er det svakeste ledd. Adjø" er unødvendig ydmykende/flåsete. Her sparker vi noen som ligger nede! Det burde i det minste stått "Vi tar et endelig farvel med Skeid", eller /mer optimistisk på deres vegne: "et foreløpig farvel"). Slik det nå står så virker det som vi har noe spesielt i mot dem, siden vi "endelig" kan ta farvel.

"De er det svakeste ledd. Adjø" er dessuten veldig flåsete. Jeg håper at dette bare er litt dårlig overveid, og oppforder alle til et øyeblikk å se selv i deres situasjon.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 12:17 
Avlogget

Hvis det stemmer at du vet noe om Søndagens Tifo kunne du spart deg for å legge det ut her på forumet. En personlig melding til de som står for dette hadde holdt i massevis.

Sist endret av Blå for alltid den 27 Okt 2005, 12:19, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 12:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Pøh! Helt greit det vel.Bra innstilling. La borte fans og motspillere få høre det at nå er de i Drammen by/ nettsidene til godset fansen,det er vi som legger lista,slutt og ”dull og dill” med alt og alle,vi liker godset,ingen andre.Skeid de har ikke gjort jobben sin,å hva så? det har vel aldri vært noe bånd mellom oss og de,klubben der er det vel ikke så gjefft og ha noe forhold til vel,gitt oss noen spillere og kort vei til borte kamp, men det holder ikke. De er som nevnt de svakeste. Hva med bannert"Ingen vil savne Dere"

Godset till I die

SF

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 12:33 
Avlogget

Blå for alltid: Jeg kommenterer "banneret" på GU siden og (til En av guttene) jeg opprettholder oppfordringen om å ikke ydmyke/drite ut andre fans på hjemmesiden til GU.

(Tenk tanken uten iv gruppa: Da ser vi Godsets framtid i det som nå rammer Skeid)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 12:44 
Avlogget

Ser at jeg nok bør ta en nøyere kikk på hva jeg svarer på ja, beklager.

Er dog enig med "En av guttene" i at dette er helt greit, såpass bør man tåle.

Leit at Skeid rykker ned, men det får da være grenser for hvilken kjærlighet vi skal vise til disse Oslo gutta...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 12:55 
Avlogget

Hvis riktig, vel å merke hvis riktig: En slik storsnutet hilsen fra tilhengere av en (på divisjonsnivået) plutselig blitt ressurssterk klubb mot en stadig ressurssvak klubb ville fylle meg i egenskap av regelmessig Marienlyst-publikummer med forakt mot hilsenen og kulde mot dem som måtte servere den!

Jeg finner det lite gunstig å nære et fotballhat bare for å ha det. Fotballhat finnes, men jeg ser ikke noen grunn til å skape det bare for å ha det.

Som privatperson: Skeid har alltid vært den Oslo-klubb jeg har hatt mest til overs for.

Jeg ønsker Skeid lykke til neste sesong og velkommen tilbake så snart som mulig!

Endringen gjelder ordene "neste sesong" i siste linje.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 27 Okt 2005, 15:11, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 13:03 
Avlogget

Så var det det med å ta alt så bokstavelig da. Har en Skeid supporter her på jobben som akkurat så denne banneren. Han tok det bedre en hva enkelte her inne gjør for å si det sånn.
Mottoet må være: Ta ikke alt så blodig seriøst!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 13:04 
Skeid er helt klart den Oslo-klubben jeg har mest til overs for. Det er vel uansett ikke slemt å ha et slikt "banner" på hjemmesiden.

Virker som at noen vil at vi skal bli som Stabæk Support. Dvs. ikke synge stygge sanger, ikke noe kødd mot mindre klubber - alle skal være venner på fotballkamp. Fair fans meg opp i ræva.

"Vi sees igjen, men vi veit ikke når. Adjø Skeid, adjø".

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 13:10 
Avlogget

Jeg vil ha meg frabedt all sammenlikning med Stabæk Support. Syng hva dere vil, jeg joiner inn med det nebbet jeg har! Men dette var altså en litt annen "setting".

Ser forøvrig (omsider) sammenhengen til en ikke alt for vellykket NRK serie (fra i vår?). Ble LITT morsommere da.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 14:28 
Avlogget

Herlighet så hårsåre folk er da? Vi skal ikke - av hensyn til stakkars Skeid - spille uten keeper også da? Kan jo hende de blir litt fornærmet om Thomas stopper målsjansene deres (om de får noen).

Har likt begge bannerne som har stått på sidene foran de siste hjemmekampene. Keep up the good work til de som mekker disse!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 15:07 
Avlogget

Kiddo skrev:

Ser forøvrig (omsider) sammenhengen til en ikke alt for vellykket NRK serie (fra i vår?). Ble LITT morsommere da.

Det er jo den allusjonen der som gjør det morsomt. Ellers så ville det bare vært pinlig. Til dere som ikke har sett "Det svakeste ledd" på NRK1 med Anne Grosvold: De som tapte der fikk nøyaktig samme beskjed som det Skeid får av oss nå!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 15:48 
Avlogget

Riktig Alveberg, men Grossvold kom aldri oppimot den ufyselig arrogante Anne Robinson, som hadde originalprogrammet The Weakest Link på BBC. Da snakker vi BITCH

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 16:10 
Avlogget

marrern skrev:
Riktig Alveberg, men Grossvold kom aldri oppimot den ufyselig arrogante Anne Robinson, som hadde originalprogrammet The Weakest Link på BBC. Da snakker vi BITCH

Det gjør vi. Grosvold klarte aldri å være SKIKKELIG ekkel. Men tilbake til det diskusjonen egentlig dreier seg om: Selvfølgelig skal vi sparke, både til øst og vest, inne på GUs sider. Men jeg er enig i at det bør være en viss snert og humor, ellers blir det bare pinlig. Vi får jo pepper på andre supporteres sider. Det tåler vi. Faktisk bør det gjøre oss litt stolte. Ser at på forumet til Kongsvinger har vi blitt kalt Godskjij nå. Stilig, spør du meg!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 17:07 
Avlogget

Javel, jeg har altså demonstrert min totale mangel på kjennskap til enkelte av de medieframbringelser som er med på å definere og omdefinere kulturelle koder, der for visse formularer at ordenes innhold kan få en rituelt annen eller symbolsk redusert betydning i forhold til ordenes pålydende. Jeg erkjenner min tilkortkommenhet overfor denne enkelte sentrale sivilisatoriske frambringelse (slik det utvilsomt også vil gjelde for en hel rekke andre)!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Okt 2005, 20:32 
Avlogget
Brukerens avatar

3060 skrev:
Virker som at noen vil at vi skal bli som Stabæk Support. Dvs. ikke synge stygge sanger, ikke noe kødd mot mindre klubber - alle skal være venner på fotballkamp. Fair fans meg opp i ræva.

Den beskrivelsen din av Stabæk Support er rimelig fjern fra det vi har sett på GG to ganger i år...

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: