Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Okt 2020, 20:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 84 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ny stampub???
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 13:28 
Avlogget

Det er diskutert i en annen tråd på Strømsgodset-forumet vedr om GU bør finne seg en ny stambup. Åpner derfor denne slik at videre diskusjoner kan legges ut her.

Topp

Innleggets emne: Re: Ny stambub???
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 13:38 
Avlogget

Jølsrud skrev:
Det er diskutert i en annen tråd på Strømsgodset-forumet vedr om GU bør finne seg en ny stambup. Åpner derfor denne slik at videre diskusjoner kan legges ut her.

Er tilhenger av å finne et nytt stamsted. Årsakene er mange, men den viktigste er selvsagt at majoriteten av Unionistene ikke trives her. Det bør GU ta konsekvensen av og lete etter andre alternativer.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:19 
Beliggenheten er bra, lokalene er passe store, men klientellet er desverre ikke up-to-date. Det skal ikke være nødvendig å si at 'nå må du slå over på TV2 for der er det kamp', eller 'Demp den j**la disco-musikken dette er en fotballpub' til de som jobber der. Og jaggu har de ikke tatt ned de flotte Blåmandagene også, og erstatta dem med dart-skiver??? Hadde det enda vært en godset-drakt eller lagbildet fra '91 skulle jeg ikke sagt noe. Men dem har goe' burgere - det skal dem ha.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:20 
Avlogget

Enig, nytt stamsted ønskes. Tror også det er en "naturlig oppgradering" når vi nå forventer mer trøkk. Uten at det skal brukes som noen rettesnor, men jeg har sett/hørt flere supportere som ikke akkurat har gått av skaftet over SS.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:30 
Avlogget

Har alltid vært en fan av Kings. Hvorfor ikke ta en prat med "el chefe" igjen å høre hva han synes? Vet at han ikke er noen stor fan av "sponsa priser" på pilsen, men det går jo an å høre ...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:43 
Avlogget

Det er en grunn til at jeg ikke gidder å gå på pub før kamp lenger, det er ikke fordi jeg har blitt avholdsmann for å si det sånn.

Kings er bra, men for meg er alternativene Backyard eller Sir Winston begge bedre enn SS.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:47 
Tror aldri SS kan bli en pub for GU. Til det har de ansatte og eierne surra for mye. Jeg synes det er skrekkelig når jeg spørte han ene bak baren om hvem vi spillte mot den dagen. "Nei, det veit jeg ikke" svarte han. Sorry til de som liker seg på SS. Det er ikke en fotballpub. Det er ikke en pub vanlige supportere kan dra på for å snakke Godset før og etter kamp, eller midt i uka for den slags skyld.

Jeg ser helst at vi finner en pub på Strømsø, men hva er alternativene der? Tror og håper styret tar denne kritikken mot stampuben med seg når de vil evaluere GU`s fremtid.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 14:56 
Det må bli Kings, backyard eller kanskje her: :lol:

Bilde
Bilde
Palmen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 15:17 
Avlogget

marrern skrev:
Har alltid vært en fan av Kings. Hvorfor ikke ta en prat med "el chefe" igjen å høre hva han synes? Vet at han ikke er noen stor fan av "sponsa priser" på pilsen, men det går jo an å høre ...

Trives også på Kings, men er frykter de ikke er veldig "happy" for å bytte ut alle de trofaste stamgjestene med en forhåpentligvis stor og voksende GU-skare. Tror ikke det er rom for alle der. Men noen kan vel undersøke uansett?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 15:37 
Avlogget

Et nytt stamsted bør absolutt ligge på Strømsø. Det er av den enkle grunn at mange unionister har store nok problemer med å rekke kampen som det er. Ganske flaut når bortesupporterne er i flertall under lagenes innmarsj, det har dessverre skjedd flere ganger i år. At unionen er på plass 10 på er vel ikke for mye forlangt?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 19:09 
Avlogget

Vesle-Bjørn skrev:
Beliggenheten er bra, lokalene er passe store, men klientellet er desverre ikke up-to-date.

-beliggenheten mtp avstand til marienlyst er fin, helt enig
-lokalene er ELENDIGE. ingen uteservering trekker kraftig ned. i tillegg skal det ikke mye "pågang" til før det blir fullstendig ufremkommelig inne.
-klientellet ikke up-to-date, her treffer du spikern på hodet
-betjeningen er håpløs etter min mening. alt for mye surr og venting bare for å få kjøpt en halvliter. å spørre samme folk etter legitimasjon og medlemsbevis for å kjøpe en øl gang etter gang når det er lange køer er uproft.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 19:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Hvorfor skal stedet ligge på Strømsø?
Det tar akkurat 4 minutter å gå over brua.
På Bragerøen er det mange muligheter.
Børs'n, Skutebrygga, Goggen osv osv.
Faen så tøft det hadde vært når unionen hadde gått i tog over bybrua med flagg og fanfare ved hver hjemmekamp.

Strømsgodset
Europa League 2011

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 19:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg syns stampuben bør fortsette å være der den er... Jeg trives veldig godt der og er der en del både i sammenheng av fotball og dart... Greit nok at det er en del stamgjester der som ikke alltid er like populære men sånne folk er det overalt...
Eierne er UTROLIG hyggelige og de andre ansatte også...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 20:38 
Avlogget

HemnoN skrev:
På Bragerøen er det mange muligheter.

hvor mener du, eller mener du Bragernes???

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Okt 2005, 21:14 
Avlogget

Skal man ha ett stamsted så må jo første pri være å bruke det. At det er så mye nye landsmenn og "alkiser" på SS kommer jo av at puben er nødt til å tjene spenn ( ja jeg veit dem ikke tjener no særlig på kaffe) Eieren har flere ganger sagt at GU supporterene kan være med på å forme puben, men da vi ikkke bruker stedet stort mer enn annen hver søndag blir det ikke mye å forme.
Se på dartklubben de har jo fått det til. Og til Vesle Bjørn og dere andre som lurer på hvorfor blåmandag bildene er tatt ned, så er grunnen veldig enkel. Dartklubben trengte mer plass og de er jo flere enn oss og får dermed flere fordeler.
Hadde vi giddi å dratt ræva ut av sofaen, tatt med oss en kompis eller ti og sett litt fotball en gang iblandt, så hadde ting snudd seg GARANTERT.
Eieren venter på oss og vil veldig gjerne spille på lag med GU
Kontoret ble heller ikke bygd på en dag. Masse slit fra Steinar (sjefen) og ett Godset på vei oppover samt byens beste uteservering gjorde sitt. Men der glimret vi også med vårt fravær når det ikke var kamp. Steinar sa det selv, at GU supporterene en veldig glad i sofaen.
Trur mange bør gå i seg selv og tenke på hva de vil med ett stamsted.
SS er der for oss hvis vi vil. Og de tar gjerne ett møte for å stake ut en ny kurs.
Så nå er det opp til deg......... opp av sofaen??????
hilsen alkis

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 84 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen