Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 07 Des 2019, 19:07

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: REISEBREV FRA STAVANGER
InnleggSkrevet: 05 Okt 2007, 12:20 
Avlogget

Da er er det endelig mandag og jeg er forsovit VELDIG GLAD jeg er i live for å si det slik. Turen tilbake fra Stavanger var rett og slett et HÆLVETE med en busssjåfør som man skulle tro ønsket oss drept.

Men det hele startet lørdag morgen klokken 0700. 24 BLÅ kledde sto forventningsfulle på jernbanestasjonen og stemningen var å ta og føle på. Litt spent ble jeg når klokka ble 0700 og ingen busssjøfør dukket opp. Men 0710 kom det da en buss, vi gikk ombord men UPS det var en 16 seter buss gitt!
Sjåfør psyko Marocco man ringte frem og tilbake til sin sjef og sa at det var kun bestilt 16 seter. Hallo.. Vi er er da ikke blonde alle mann i union!? Vi bestiller da ikke en for liten buss når man er 24 påmeldte!?....

Men etter MYE om og men ble vi stappa inn på 16 setern,og ferden måtte inn til stovner for å bytte buss, hos reiseleder Berit var det dårlig start på reisen.
Etter å bytta buss gjorde ikke den ekstra timen det tok med omvei for det var ingen ting å si på den nye bussen vi fikk. STØRRE PLASS og TOALETT.Herlig tenkte vi for da sparer vi inn på tissepausene, men gleden varte ikke lenge da vår busssjøfør psyko marocco man stengte doen fordi han mente vi hadde herpa den.
Det var en lite dings som ble skrudd av som fint går ann å sette på igjen.
Men hans lite dårlige oppførsel satt ikke stopper for stemingen ombord, den var upåklagelig med synging, drikking og gode historier fra aggresive reiseleder Berit :)

Jeg må og legge til at hadde vi ikke hatt med vår egen dreven sjåfør CLAUS hadde vi vel endt opp i Bergen da vår psyko maroccaner sjåfør ikke visste veien fra Kristiansand til Stavanger!! Han hadde til og med en liten svingom innom dyreparken slik at vi fikk gjort vår hyllest til JULIUS, men vi skulle egentlig på SØRLANDSENTERET for å kjøpe mer flydium :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JULIUS PÅ FYLLA..ÅÅÅÅÅÅÅ JULIUS PÅ FYLLA......

Vi ankom stadion, jeg var litt i tvil om reisefølget mitt ble sluppet inn, og etter ransaking kom vel alle inn men for noen ble det kortere enn de ønsket.

I følge vaktene passer ikkje øl og fotball sammen i stavanger og det ble 3 minutter inne for noen på Vikingstadion og lengre for andre.
Øl og fotballball passer ikke sammen, men ØL TELT RETT UTENFOR STADION HAR EM?!
Var vel fler som fikk en uønsket tur ut fra stadion, etter å ha spist en pølse på en måte en av vaktene fant veldig opphissende :) Kanksje pølser ikke hører hjemme på viking stadion heller :)

Kampen gikk :cry:

Etter kampen bar det til innskjekking på hotellet, noe vi ikke rakk før kampen, så ut på byen. Noe vi alle savnet var et felles sted å møtes på, når man først har reist 50 mil hadde det vært hyggelig å hatt et møtested.Men vi fant da mange å henge med, så kvelden ble en suksess.

Oppturen var å se knuter`n danse :shock: naichspillet på rom 515 var upåklagelig, og Bjørklund du er faen meg en kløpper med diktinga...

Robban : Du skylder meg en heis...... :wink: :wink:

Turen hjem var et sant HELVETE fra ende til annen.

En KAHT SMUGLENDE TJALL RØYKENDE PSYKO MARROCANER av en sjåfør som kom 1 TIME for sent kjørte som han skulLe hatt snuten i helene.
At vi kom helskinnet hjem var utrolig.Vi måtte true han med å ringe purken hvis han ikke slutta å kjøre i 120 i svingene og bilde er tatt av hvordan han ligger i ræva på bilene foran. Det kunne FORT gått galt, veldig galt....
Folk ble grønne bak i bussen og de mest drevne av oss begynte å lure på hvordan dette skulle ende.

Men vi ankom da Drammen helskinnet hjem og LØP av bussen. :shock: :shock: :shock: :shock: I sjokk og lettelse at nå var vi endelig trygt hjemme etter 11 timer med psyko bak rattet.
Det vil bli skrevet en skriftlig klage til buss selskapet og for å si det slik denne sjøføren skulle aldri hatt lappen.

Alt i alt, en knall tur og reisefølget mitt kunne ikke vært hyggeligere eller kjekkere. DU VET HVEM DU ER.... :wink:

Takk til dere alle, det var en ære å blir kjent med dere. Jeg tar gjerne jobben igjen som deres reiseleder.

SES PÅ KAMPEN TEL SØNDA. 8)

Reiseleder aggresive Berit

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet