Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 13 Jul 2020, 02:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 51 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 26 Jun 2008, 23:26 
Avlogget

Fortsett diskusjonen fra Mattias Andersson-tråden her.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jun 2008, 23:49 
Avlogget

FAB skrev:
Når det gjelder CS sine (feil siterte) uttaleser i dagens DT, forstår jeg virkelig ikke at folk gidder å ta så på vei. Han er valgt til suporterleder i en klubb som har gjennomgått en reform av sjelden stor størrelse de siste årene, og det er dette i seg selv som har gjort han til en offentlig person hva lokalpresse gjelder. Det er ikke til å unngå! Det er helt naturlig at pressen henvender seg til han i slike saker, og fint at CS faktisk gir folket spaltemillimeter tilbake istedenfor en grå "ingen komentar". Jeg syntes faktisk CS gjennom pressen ved de fleste anledninger har promotert/ frontet GU på en veldig fin måte, og kan vitterlig ikke huske å ha sett en suporterleder i Norge som har så pressetekke som CS. Syntes faktisk styret i sin helhet gjør en særs god jobb. Fagermo har faktisk bedt Oddrane om å se på hvordan "de gjør det i Drammen" når det kommer til suporterarbeid...det burde si nok i seg selv.

Dessuten skal du lete lenge etter den suporterlederen som har mer dametekke i hjembyen sin enn selv de største stjerne på laget han støtter;-)

Derfor: "Thumbs up for" Norges kjekkeste supporterleder, og norges desidert kjekkeste venstre ving!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Jun 2008, 23:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Helt enig i det du sier i ditt innlegg.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 00:16 
Avlogget
Brukerens avatar

det burde muligens være at styreleder undersøker litt mere hva unionens meninger er før han uttaler seg.ellers har jeg ingenting negativt å si om mr. stråle.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 00:37 
Avlogget

spårvägen skrev:
det burde muligens være at styreleder undersøker litt mere hva unionens meninger er før han uttaler seg.ellers har jeg ingenting negativt å si om mr. stråle.

Kjempeidé!!!!!!!!!

Eller enda bedre: Kanskje vi skulle avsette styret i sin helhet og arrangere generalforsamling hver gang en journalist ber om en kjapp replikk? Nei, enda bedre: La oss kjøre en medie- og oponionsundersøkelse hver gang media henveder seg til GU- så er vi helt sikre på at riktig svar blir avlevert. Vi rekker det nok før blekka skal i trykken skal du se. Hvis du tar de 1500 tlf samtalene Spårvagen, så skal jeg ta ansvar for å maile over resultatet til pressen. Deal?

Sarkasme til side. Slikt lederarbeid er utrolig tidkrevende, og det er bare trist at det på det toppen av det hele også blir "tappende" isteden for givende- kun fordi noen ikke syntes det er nok at du får huden full av kjeft av sjefen på dagtid fordi du ikke gjør jobben din, og tilsvarende mye kjeft av kjæresten din på kvelden fordi du må prioritere vervsoppgaver forann henne.

Igjen. Takk til dere alle som ofrer så mye for at vi andre skal ha det gøy. [/i]

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 00:49 
Avlogget

FAB skrev:
spårvägen skrev:

Kjempeidé!!!!!!!!!

Eller enda bedre: Kanskje vi skulle avsette styret i sin helhet og arrangere generalforsamling hver gang en journalist ber om en kjapp replikk? Nei, enda bedre: La oss kjøre en medie- og oponionsundersøkelse hver gang media henveder seg til GU- så er vi helt sikre på at riktig svar blir avlevert. Vi rekker det nok før blekka skal i trykken skal du se. Hvis du tar de 1500 tlf samtalene Spårvagen, så skal jeg ta ansvar for å maile over resultatet til pressen. Deal?

Voksent...

Trenger ikke akuratt å ha generalforsamling for å finne ut at folk er uenige om den saken om Mattias. En liten svingom på GU forumet så ser man at folk er meget uenige når det gjelder den saken.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 00:51 
Avlogget
Brukerens avatar

jaja.det å ikke ta selvkritikk vil jeg si vitner om hovmodighet.noe jeg absolutt ikke liker.slik dette svaret er.men jeg er jo bare en unionist(knapt)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 00:52 
Avlogget
Brukerens avatar

refererte til fab sitt innlegg

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 08:11 
Avlogget

Jeg stoler på Stråle. Noen ganger tror jeg også han har litt mer bakgrunnsinfo enn vi sitter med og kan gjøre seg opp mening basert på litt annen info.
Dersom noen eksempelvis hadde segt til meg at vi må selge Matthias for å få råd til Drogba så hadde jeg klaska en prislapp i panna på svensken og satt han i en hylle på Rimi ASAP.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 08:19 
Avlogget

OnBass skrev:
FAB skrev:
spårvägen skrev:

Kjempeidé!!!!!!!!!

Voksent...

Trenger ikke akuratt å ha generalforsamling for å finne ut at folk er uenige om den saken om Mattias. En liten svingom på GU forumet så ser man at folk er meget uenige når det gjelder den saken.

Forumet?

Her er det kanskje 50 forskjellige som skriver med jevne mellomrom og det de mener trenger ikke være de andre 1650 unionistenes mening. Helt håpløst!

Stråle er leder og har etter min mening gjort en strålende jobb de gangene han har vært i pressen.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 08:37 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Stråle er leder og har etter min mening gjort en strålende jobb de gangene han har vært i pressen.

støttes fullstendig. å påstå det motsatte vitner om ekstremt liten innsikt og forståelse.

forøvrig spør jeg om det samme som Svingen: Forumet? ærlig talt, det hadde vært det glade vanvidd.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 08:43 
Avlogget

I denne saken er det viktig å holde tungen i rett munn. Jeg ser ingen grunn til at C.S skal måtte avklare med medlemsmassen før han gjør uttalelser i media. Det blir for dumt. Han er valgt som leder foe et tidsrom , og han er sansynligvis utpekt til å ha kontakt med media. Dersom man er misfornøyd med dette , er rett tid og sted generalforsamlingen .Da er det valg av nytt styre.
Når det gjelder den konkrete saken kan jeg ikke se at han har sagt noe som kan virke støtende eller upassend. Jeg tror det går på kontoen"følelser" overfor en god fotballspiller. MA har liksom vært gullkalven , men som C.S sier så er Godset som klubb det aller viktigste. Takk for en fremrågende jobb C.S :D

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 13:38 
Avlogget

Helt enig med ArneSvingen. C.S har gjort en kjempe jobb de gangene han har vært i media.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 14:44 
Avlogget

Vil bare si at jeg støtter C.S. fullt ut i uttalelsene han kommer med i avisen angående Mattias Andersson.

Dessuten synes jeg han gjør en glimrende jobb, og representer GU på en flott måte i media, da gjennom måten han ordlegger seg på og hvilke standpunkter han tar (i motsetning til flere av hans kollegaer i andre supporterforeninger).

Keep up the good work!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 27 Jun 2008, 14:59 
stolt_blå skrev:
Dessuten synes jeg han gjør en glimrende jobb, og representer GU på en flott måte i media, da gjennom måten han ordlegger seg på og hvilke standpunkter han tar (i motsetning til flere av hans kollegaer i andre supporterforeninger).

Keep up the good work!

Spot on!
C.S m.fl skal ha kreditt for at vi ikke blir sett på som en gjeng med bønder. Heller en frittalende talsmann, enn svadaet som kommer fra de andre. Er vel kun Bjørn Lyngen i Kjernen som når opp i Norge.
Jeg blir forferdet av å lese hva enkelte lirer av seg her inne. Meget synd hvis dette er hans siste sesong som leder.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 51 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen